Paikkakuntarakastuneita Pattayan rakkaita varustetaan erilaisilla järjillä, on olemassa normaalijärkiä ja epänormaali järkiä.
Kommenteista päätellen ei ole olemassa normaalijärkisiä Pattayan rakkaita ainuttakaan.
Viittaan seuraavaan kommenttiin aiheessa:
Normaali järjellä varustettu ihminen, jolla ei ole mielenterveydellisiä haasteita, "näkee pakostakin maata paljon enemmin kuin sinä" kymmenessä vuodessa, pelkästään kahdenviikon pakettimatkalla.
Väitän vakaasti että on lomamatkan kesto mikä tahansa, niin normaalijärjellä varustettu matkailija varmuudella näkee enemmän maata kuin Pattayan rakkaat, joille kaiken matkailunsa tänne Thaimaahan kohteenaan on Pattaya joka ainut kerta.
Matkailijoita ja heidän matkojen tarkoituksia on lukuisia, vain Pattayan rakkaille Pattaya on se ainut oikea, muut kykenee matkoillaan kokemaan myös oikeaa Thaimaata, joka todellakaan ei ole Pattayalla muuta kuin Pattayan osalta.
Voidaankin pohtia mainittuun viitaten mitä tarkoittaa normaali järki ja mitä normaalijärkiset näkee enemmän, koska he näkevät muutakin kuin Pattayan ja matkojaan muuallekin ilman, että Pattaya on aina tukikohta tai ainakin matkan yksi pakollinen kohde.
Mitä tulee aiheisiin ruokailut ja ruokailupaikat niin totean, että on myös räätälöityjä "Pakettimatkoja" tarjolla tutustumaan Thaimaan ruokakulttuuriin, jopa kurssejakin ns. kotikokeille on tarjolla, esimerkiksi tänne Thaimaan ruokakulttuurin kehtoon, Chiang Maihin, niin ei tarvitse päteä internetviisauksilla.
> § <
Normaalijärki.
16
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrvånsyylå on taas saatu Niuvanniemeen.
- Anonyymi
Hupaisaa kuinka NumBallin kattilaan on kilahdellut niin hyvin, että häntä vanhempi mielikuvitusystävänsä ja rakkaansa puskasta pomppi palstalle puolustelemaan pallomahaista resupersettään 55555
- Anonyymi
"Paikkakuntarakastuneita Pattayan rakkaita varustetaan erilaisilla järjillä, on olemassa normaalijärkiä ja epänormaali järkiä."
Numballilla ja sensukallaan molemmilla ollen haasteita mielenterveyden kanssa? - Anonyymi
"Väitän vakaasti että on lomamatkan kesto mikä tahansa, niin normaalijärjellä varustettu matkailija varmuudella näkee enemmän maata kuin Pattayan rakkaat, joille kaiken matkailunsa tänne Thaimaahan kohteenaan on Pattaya joka ainut kerta."
Siinä tuli vakuuttavaa näyttöä siitä, että Numballi ja sensukkansa ovat yksi ja sama öttiäinen, jolla on haasteita mielenterveyden kanssa.
Viittaan tietenkin tähän:
"Pattayan rakkaat, joille kaiken matkailunsa tänne Thaimaahan kohteenaan on Pattaya joka ainut kerta."
Eihän tällaisia todellisuudessa ole olemassa yhtäkään, mutta varmasti lukuisia erään kuplassa, eli ts. kattilassa. - Anonyymi
"Voidaankin pohtia mainittuun viitaten mitä tarkoittaa normaali järki ja mitä normaalijärkiset näkee enemmän, koska he näkevät muutakin kuin Pattayan ja matkojaan muuallekin ilman, että Pattaya on aina tukikohta tai ainakin matkan yksi pakollinen kohde."
Voidaanko todeta, että ex Hua Hinin Herrasmies ja Hidalko ei ole normaalijärkinen koska hän on käynyt useasti Pattayalla, onpa jopa joskus väittänyt asuneensa siellä?
Hän ainakin tuntuu viihtyvän tällä palstalla, vaikka ei ole koskaan oikeassa Thaimaassa (Chiang Maissa) kuten mielikuvitus senseinsäkin, joka puolestaan koskaan ei ole käynyt Pattaylla, liekö Hua Hissäkään.
Mistä, jos ei haasteista mielenterveyden kanssa, johtuu että kuksaa ei ole nähty Chiang Maissa? - Anonyymi
"Pattayan rakkaat, joille kaiken matkailunsa tänne Thaimaahan kohteenaan on Pattaya joka ainut kerta"
Melkoisen älyvapaa väite Possonderilta taas kerran. Omalta osaltani olen käynyt noin 25 eri maassa, suurin osa Euroopassa ja toiseksi eniten Thaimaan ympärillä olevissa maissa kaikissa.
Irlantiin ihastuin, harmi että oli vaan lyhyt reissu mutta aivan valloittavia, välittömiä ja huumorintajuisia ihmisiä ja upea landscape.
Alpeilla asuisin mieluiten koko maailmasta, tai niistä paikoista ainakin missä olen käynyt.
Voi olla että jossakin Aspenissa Jenkeissä voisin viihtyä myös, mutta yhdessä elämässä ei kaikkea ennätä ja on otettava muitakin asioita huomioon kuin omat unelmat.
Australiaan on tehtävä vielä joskus roadtrippi.
Nyt tulee seitsemän vuotta landella asumista täyteen ja muualla Thaimaassa kuin Pattayalla viettänyt aikoinaan vuoden verran leireillä jo ennenkuin possondertalin ihminen oli edes Kanarialle ehtinyt.
7 vuoden sykleissä sanotaan ihmiselämän menevän. 7 talvea Pattayalla tuohon päälle, tosin osassa niistä vain pari kuukautta.
Se on löydettävä se onnensa sieltä minkä valinnan on tehnyt, eikä urputtaa aina vaan.
Pattaya on lyhyisiin lomiin yksi maailman monipuolisimmista kohteista ja riittää vallan mainiosti useampiinkin lomiin ja myös perheille.
2010- Anonyymi
Ei ollut kyse sinusta, mutta saitpahan aiheen MinäääÄÄÄÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä sitten oli kyse?
- Anonyymi
No laitos asukki on taas palautettu majapaikkaansa, olitko keisari vai keisarinna tällä kertaa, mukava huomata että olet elossa, etkä tuhonnut mahdollisuuksiasi aikaisempaa enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on maanantai vasta, miksi hait viinaa?
Mutta sinähän olet julistanut minut päärakkaaksi ja minä olen aina kehunut Pattayaa, ihaillut sen tyttösiä ja monipuolisuutta, niin miten niin minä en pääse mukaan tähän
normaalijärkisyydestä keskusteluun?
Tässä kuvassa näkyy Pattayan taika ja kutsu!
Siellä se odottelee Pattayan poikia sykkien elämää ja on mahdollisuuksien maailma, ikäänkuin amerikkalainen unelma minikoossa! https://aijaa.com/8O0YaD
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän olet julistanut minut päärakkaaksi ja minä olen aina kehunut Pattayaa, ihaillut sen tyttösiä ja monipuolisuutta, niin miten niin minä en pääse mukaan tähän
Siellä se odottelee Pattayan poikia sykkien elämää ja on mahdollisuuksien maailma, ikäänkuin amerikkalainen unelma minikoossa! https://aijaa.com/8O0YaD
2010Voi rakas sinulle tuo alkomaholi on lähellä sydäntä, ei en ole käynyt viinakaupassa ainakaan 30 vuoteen, enkä osta manneilta pimeää pulloa, joskus ostin yhdeltä venäläiseltä kaverilta baltika olutta laatikkokaupalla, mutta siitäkin on aikaa kolme kymmentä vuotta, et sinä mikään päärakas vaan lahkon ylipappi, jolla on yksi seuraaja, laiffila joka sijaitsee sinun kattilassa, kun on ylipappi poissa kaukana on myös seuraaja, ja muista pattayan savo, ei ole paikka vaan mielentila... pattayan savossa.
Muuten kävin hammaslääkärissä, hieman ongelmia... kaikki hampaat kuvatiin laajakulma x-raylla... löytyi paljon piilossa olevia reikiä, jopa pahoja, hampaan kauloissa, eli hampaan näkyvä puoli on kunnossa mutta piilossa oleva kaulassa on kariesta, minä kävin kerran vuodessa thaimaassa hammaslääkärissä, aina kaikki oli kunnossa, muuten hampaan hoito on suomessa kallista yksi poisto, ja tuo laajakulma röntgen, yhteensä 85 euroa...
En ole ensimmäinen Vantaalla, jolla on hampaat huonossa kunnossa, jotka ovat olleet pitkänaikaa thaimaassa, otappa huomioon sama asia, kun käyt hammaslääkärissä siellä, mulla on kaksi istutehammasta, kummassakin leuassa, sinne pitää vielä laittaa kaksi lisää taakse kummallekin puolelle, sitten se voidaan sillata, mutta vielä on hakusessa mitä kannattaa tehdä... sinulla oli kuvissa hampaat niin huonossa kunnossa, että ilmeisesti ne kaksi myrkkyhammasta kannattaisi poistaa ja hoitaa turpa kuntoon, miten vaimosi hampaat... tällä kertaa
By NumBall Vantaa (kotona vaimoni kanssa) hänellä on sormukset sormessa 64v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas sinulle tuo alkomaholi on lähellä sydäntä, ei en ole käynyt viinakaupassa ainakaan 30 vuoteen, enkä osta manneilta pimeää pulloa, joskus ostin yhdeltä venäläiseltä kaverilta baltika olutta laatikkokaupalla, mutta siitäkin on aikaa kolme kymmentä vuotta, et sinä mikään päärakas vaan lahkon ylipappi, jolla on yksi seuraaja, laiffila joka sijaitsee sinun kattilassa, kun on ylipappi poissa kaukana on myös seuraaja, ja muista pattayan savo, ei ole paikka vaan mielentila... pattayan savossa.
Muuten kävin hammaslääkärissä, hieman ongelmia... kaikki hampaat kuvatiin laajakulma x-raylla... löytyi paljon piilossa olevia reikiä, jopa pahoja, hampaan kauloissa, eli hampaan näkyvä puoli on kunnossa mutta piilossa oleva kaulassa on kariesta, minä kävin kerran vuodessa thaimaassa hammaslääkärissä, aina kaikki oli kunnossa, muuten hampaan hoito on suomessa kallista yksi poisto, ja tuo laajakulma röntgen, yhteensä 85 euroa...
En ole ensimmäinen Vantaalla, jolla on hampaat huonossa kunnossa, jotka ovat olleet pitkänaikaa thaimaassa, otappa huomioon sama asia, kun käyt hammaslääkärissä siellä, mulla on kaksi istutehammasta, kummassakin leuassa, sinne pitää vielä laittaa kaksi lisää taakse kummallekin puolelle, sitten se voidaan sillata, mutta vielä on hakusessa mitä kannattaa tehdä... sinulla oli kuvissa hampaat niin huonossa kunnossa, että ilmeisesti ne kaksi myrkkyhammasta kannattaisi poistaa ja hoitaa turpa kuntoon, miten vaimosi hampaat... tällä kertaa
By NumBall Vantaa (kotona vaimoni kanssa) hänellä on sormukset sormessa 64v.Muuten harmi Jorma jonka tunsin hyvin kuoli, itkeskeli muutama vuosi sitten että hänellä on mennyt 20.000 euroa hampaisiin, ei olisi kannattanut ja tuskin olisi kannattanut, jos olisi tiennyt delaavansa noinkin nopeasti. Ilmeisesti oli kysymys maksasta, tosin Jomppa ei kyllä dokannut mitenkään kovasti, tosin voi olla että joi salaa, varsikin kun firman kannattavuus heikkeni, vielä vuonna 2019 oli havaittavissa tuotepuutteita, ja heti koronan jälkeenkin valitteli että jos tämä vielä pahenee, menee putka kiinni, Jomppa oli oikeasti mukava kaveri, tuin häntä osaltani pääosin bisseen hinnalla, muutaman kerran 10 vuoden aikana, ja kävin muutamia kertoja syömässä, varsinkin jouluaterialla... joka oli hua hinin paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas sinulle tuo alkomaholi on lähellä sydäntä, ei en ole käynyt viinakaupassa ainakaan 30 vuoteen, enkä osta manneilta pimeää pulloa, joskus ostin yhdeltä venäläiseltä kaverilta baltika olutta laatikkokaupalla, mutta siitäkin on aikaa kolme kymmentä vuotta, et sinä mikään päärakas vaan lahkon ylipappi, jolla on yksi seuraaja, laiffila joka sijaitsee sinun kattilassa, kun on ylipappi poissa kaukana on myös seuraaja, ja muista pattayan savo, ei ole paikka vaan mielentila... pattayan savossa.
By NumBall Vantaa (kotona vaimoni kanssa) hänellä on sormukset sormessa 64v.Onko 85 euroa kallista??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall Vantaa (kotona vaimoni kanssa) hänellä on sormukset sormessa 64v.Uuno hamppipipi hammaslääkärissä! Ai oikein x-raylla kuvattiin, kyllä meitä tavantallaajia kuvataan ihan vaan röntgenillä. Kannattaisi repiä kaikki pois, niin ei tarvitse taas Kelakorvauksia hakea.
By Numball 64v. Vantaa (kotona ilman hampaita) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 85 euroa kallista??
On se köyhälle takuueläkeläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Voi voi sentään päärakas kyllä sinä pääset mukaan tähän keskusteluun perinteisellä MINÄLLÄSI.
Tosin sulla ei ole omakohtaista kokemusta normaalijärkisyydestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007