Tarviin apua puhelimen muistikortin kanssa

Anonyymi-ap

Tarvin apua puhelimen muistikortin kanssa. (Oon vähä tyhmä just tän asian kaa) Siis se valittaa sd-kortin lukuvirheestä ja se pitäis alustaa, niin pitääkö mun siirtää tietoja/ kuvia yms. johonkin muuhun laitteeseen. Katoin apua samsungin sivuilta(mun puhelin on samsung a55) ja siellä luki kyllä että varmuuskopioi tärkeät tiedot ennen alustamista mutta silti mietityttää että pitääkö esimerkiksi kuvia siirtää johonki muuhun laitteeseen, koska mä en haluisi tehdä sitä alustusta just sen takia jos mun kuvat katoaa. Ja mun puhelin on aika uus ja siihen on siirretty tiedot, kuvat yms. toisesta puhelimesta smart switchillä ja se muistikortti on siitä mun edellisestä puhelimesta. Pliis auttakaa😅

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistikortin alustaminen ei poista mitään puhelimen tallennustilasta. Alusta muistikortti, jos puhelin sitä vaatii.

• Anonyymi

Ei sulla ole tärkeitä kuvia jos niitä ei ole nytkään varmuuskopioitu mihinkään..

• Anonyymi

Mut näkeekö esim. kuvan tiedoista, sieltä mistä näkee et mikä päivä se on otettu, että onko se puhelimen tallennustilassa vai sd-kortilla? Ja saako kuvia pois siltä kortilta takaisin puhelimen omaan tallennustilaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut näkeekö esim. kuvan tiedoista, sieltä mistä näkee et mikä päivä se on otettu, että onko se puhelimen tallennustilassa vai sd-kortilla? Ja saako kuvia pois siltä kortilta takaisin puhelimen omaan tallennustilaan?

Mä tajusinki ton jutun😅

• Anonyymi

Okei kiitti avusta😀

• Anonyymi

Ensimmäisellä käyttökerralla kortin voi kyllä alustaa. Tämän jälkeen lukuvirheet tarkoittaa, että SD-kortti pitää vaihtaa: Ainakaan se ei enää ole luotettava. Yleensä puhelimen sisäinen muistikortti on n. 10x kauemmin kestävä kuin halvalla tuotettu muovikoteloinen SD-kortti. Ei kestä juuri mitään mekaanista rasitusta ja kosteuden kanssa tulee ongelmia 1-2 vuodessa.

• Anonyymi

Okei:)

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      128
      4161
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      630
      3857
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      101
      2179
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1977
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1504
    6. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      51
      1455
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      115
      1343
    8. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      131
      1277
    9. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      47
      1259
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      92