Tarviin apua puhelimen muistikortin kanssa

Anonyymi-ap

Tarvin apua puhelimen muistikortin kanssa. (Oon vähä tyhmä just tän asian kaa) Siis se valittaa sd-kortin lukuvirheestä ja se pitäis alustaa, niin pitääkö mun siirtää tietoja/ kuvia yms. johonkin muuhun laitteeseen. Katoin apua samsungin sivuilta(mun puhelin on samsung a55) ja siellä luki kyllä että varmuuskopioi tärkeät tiedot ennen alustamista mutta silti mietityttää että pitääkö esimerkiksi kuvia siirtää johonki muuhun laitteeseen, koska mä en haluisi tehdä sitä alustusta just sen takia jos mun kuvat katoaa. Ja mun puhelin on aika uus ja siihen on siirretty tiedot, kuvat yms. toisesta puhelimesta smart switchillä ja se muistikortti on siitä mun edellisestä puhelimesta. Pliis auttakaa😅

23

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistikortin alustaminen ei poista mitään puhelimen tallennustilasta. Alusta muistikortti, jos puhelin sitä vaatii.

• Anonyymi

Mutta muistikortti alustus tietenkin tyhjentää sen muistikortin!

• Anonyymi

Ei sulla ole tärkeitä kuvia jos niitä ei ole nytkään varmuuskopioitu mihinkään..

• Anonyymi

Mut näkeekö esim. kuvan tiedoista, sieltä mistä näkee et mikä päivä se on otettu, että onko se puhelimen tallennustilassa vai sd-kortilla? Ja saako kuvia pois siltä kortilta takaisin puhelimen omaan tallennustilaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut näkeekö esim. kuvan tiedoista, sieltä mistä näkee et mikä päivä se on otettu, että onko se puhelimen tallennustilassa vai sd-kortilla? Ja saako kuvia pois siltä kortilta takaisin puhelimen omaan tallennustilaan?

Mä tajusinki ton jutun😅

• Anonyymi

Okei kiitti avusta😀

• Anonyymi

Ensimmäisellä käyttökerralla kortin voi kyllä alustaa. Tämän jälkeen lukuvirheet tarkoittaa, että SD-kortti pitää vaihtaa: Ainakaan se ei enää ole luotettava. Yleensä puhelimen sisäinen muistikortti on n. 10x kauemmin kestävä kuin halvalla tuotettu muovikoteloinen SD-kortti. Ei kestä juuri mitään mekaanista rasitusta ja kosteuden kanssa tulee ongelmia 1-2 vuodessa.

• Anonyymi

Okei:)

• Anonyymi
    • Anonyymi

huomenna minun pitaisi saada se

• Anonyymi

sita sinun pitaa kysya edunvalvojaltasi minä olisin silloin hyvin tyytyvainen jos antaisit muistikorttini takaisin kun siinä on kaikki puhelinnumeroni mitä tarvitsen

• Anonyymi

en luovu

• Anonyymi

tule minun luo puhelimesi kanssa huomenna ja sinä annat minulle sieltä puhelinnumerot mitka haluan

• Anonyymi

minä olen ottanut puhelimellani valokuvat

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

huomenna pitaisi saada

• Anonyymi

LÄÄKKEESI SINÄ TARVITSET!

• Anonyymi

mulla on sarkylaakkeita mita minun pitaa hakea apteekista takapuolen pyyhinta laaketta onhan noita koregataptetteja hampaisiin

• Anonyymi

anna puhelin mulle takaisin muistikortteineen takaisin

• Anonyymi

saat takaisin

• Anonyymi

samasta puhelimesta mika sulla on

• Anonyymi

en nyt muista sita kun se on paivilla taas

• Anonyymi

en nyt tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      151
      13467
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9761
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8106
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6773
    6. 149
      6186
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3375
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      33
      1674
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1194
    Aihe