Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äärikeinot käyttöön että pääsee sinusta eroon. Lähestymiskielto on askeleena seuraava. Anna olla.
Ei on ei!
66
1029
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen kans joitakin, et miksi eivät ymmärrä eston merkitystä- Minusta sen pitäisi olla vielä ehdottomampi kuin vain ei- sanominen toiselle. Itse estän vain heitä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä "koskaan". Ovat ylittäneet silloin rajan. Minulla on malttia ja en pienistä asioista reakoi, mut periaatteellinen on oltava. Oikeudenmukainen ja reilu olen hyville.
- AnonyymiUUSI
Joko se äippeliini teki ätmille makaroonivelliä? Hyvä ruoka parempi mieli nääs
- AnonyymiUUSI
Eipä ole tehnyt, sinä ehkä voisit..?
- AnonyymiUUSI
Joo tääl mää venaan pussipysäkil skidien kaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo tääl mää venaan pussipysäkil skidien kaa
Voin tuoda pettuleipää äpärille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tehnyt, sinä ehkä voisit..?
Vihdoin kysyt! Tottakai teen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin tuoda pettuleipää äpärille
Ei tääl oo ketään petua mitä sää selität gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tääl oo ketään petua mitä sää selität gubbe
Pettu tarkoittaa ravinnoksi käytettävää männyn jälsi- ja nilakerrosta, luulisi sinun höpönassu sen tietävän...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Guben annokseen saattaa eksyä jotain roudentille tarkoitettua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin minua yksinäistä lykästää! Kun ei vaan valahtaisi velli housuun ennen h-hetkeä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin minua yksinäistä lykästää! Kun ei vaan valahtaisi velli housuun ennen h-hetkeä...
Onneksi gubella on vaippoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi gubella on vaippoja
Ei niitä viitsi reffeillä käyttää, jää pian emännän pimpetti näkemättä. Ei kai kukaan Tampereelle asti aja pelkän vellin perässä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä viitsi reffeillä käyttää, jää pian emännän pimpetti näkemättä. Ei kai kukaan Tampereelle asti aja pelkän vellin perässä?
Kiinnosta vttuakaan mihin ajelet kunhan et näkökenttään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnosta vttuakaan mihin ajelet kunhan et näkökenttään
Älä nyt muru äksyile, juuri kun saatiin homma rullaamaan. Nyt vaan vellit kiehumaan niin saat patonkia iltapalaksi, minä tarjoan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt muru äksyile, juuri kun saatiin homma rullaamaan. Nyt vaan vellit kiehumaan niin saat patonkia iltapalaksi, minä tarjoan!
Kävelit runqqari taas miinaan. Patonki paljasti, Parempaa onnea ensi kerralla 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kävelit runqqari taas miinaan. Patonki paljasti, Parempaa onnea ensi kerralla 😂😂😂
En tiedä mistä puhut, mutta hauskaa että saan sinut nauramaan. Ilo on tärkeä yhteinen tekijä vetovoimassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta hauskaa että saan sinut nauramaan. Ilo on tärkeä yhteinen tekijä vetovoimassa.
Jaa, onnea siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, onnea siihen.
Aina olet kiusaamassa. Ensin lupasit velliä ja nyt peräännyt, vielä sinut väsytän...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina olet kiusaamassa. Ensin lupasit velliä ja nyt peräännyt, vielä sinut väsytän...
Onnea siihen.
- AnonyymiUUSI
Ketä koskee?
- AnonyymiUUSI
Täytyykö todella kysyä? Sinua todennäköisesti.
- AnonyymiUUSI
Kerro sinä. Jos ei vielä ole, niin kohta varmaan on jos et ymmärrä kieltävät vastausta.
- AnonyymiUUSI
Mieti nyt v****u noita sun puheitas saa**na ja otta vastuu asioistasi, et tule koskaan enää syyllistämään minua tästä asiasta.
- AnonyymiUUSI
Siellä yksi joka ihan syystäkin estoilla! Mieti mitä puhut, raivohullu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä yksi joka ihan syystäkin estoilla! Mieti mitä puhut, raivohullu!
No näitä silmät pyöreänä äimisteleviä naisia kyllä maailmaan mahtuu, kuljetaan nyyhkytarinat mukana, kun se toinen ollut niin paha, minä prinsessa vain olen ollut hyvä ja kärsinyt kovia. Tuon on minusta, niin saa**nan vastenmielistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näitä silmät pyöreänä äimisteleviä naisia kyllä maailmaan mahtuu, kuljetaan nyyhkytarinat mukana, kun se toinen ollut niin paha, minä prinsessa vain olen ollut hyvä ja kärsinyt kovia. Tuon on minusta, niin saa**nan vastenmielistä.
Samoin kun näitä käsiään levitteleviä miehiä. Kuljetaan laput silmillä, ja aina on nainen ihan perusteetta kiusaamassa, kun minä hyvänä miehenä vähän vaan luvatta koskin, tai ihan aiheesta hermostuin ja löin, ja entäs minun maine? Tuo se vasta etovaa onkin.
- AnonyymiUUSI
Menehän jo sinäkin pööpeli eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin!
- AnonyymiUUSI
Onko salakuutelijalla turhautumista ja pakkomielteisyyttä vai miksi kommentoit tuntemattomia?
- AnonyymiUUSI
En ole yrittänyt ottaa yhteyttä enkä ota, pyrin vain pysymään mahdollisimman kaukana 😌
- AnonyymiUUSI
Niin ku sinä olet niin hyvä ihminen ja pysyttelet vain kaukana.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, näin se kuuluukin hoitaa!
- AnonyymiUUSI
Minä teen ainakin juuri kuten haluan, olenhan kuningatar.
- AnonyymiUUSI
No ole vaikka paavi, mutta ei on ei sinullekin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ole vaikka paavi, mutta ei on ei sinullekin!
Vaikene narri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikene narri
Faktat ottaa koville
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Faktat ottaa koville
Huomaan, mutta ei vaikuta minuun
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä estänyt ketään ja toivon ettei eräs nainen luule minusta sellaista. Yhteystietoja olen poistanut, ettei käy enää vahinkoa silloin kun olen allapäin tai tunteet ottavat vallan.
- AnonyymiUUSI
Kohta on lälläripojat oven takana kolkuttelemassa 😄
- AnonyymiUUSI
Tässä sen näkee, vaikka äitin tissiä imee 10 vuotiaaksi, niin silti saattaa tulla lälläripojaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sen näkee, vaikka äitin tissiä imee 10 vuotiaaksi, niin silti saattaa tulla lälläripojaksi.
Syy ja seuraus?
- AnonyymiUUSI
Sovitaanko nyt sillain, että painut vi*"uun mun elämästä. En halua kuulla sinusta enää koskaan mitään, enkä nähdä tekopyhää ilmettäsi missään kanavassa.
- AnonyymiUUSI
Olet jo estossa, sinä se olet joka et tajua jättää minua rauhaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo estossa, sinä se olet joka et tajua jättää minua rauhaan!
Otahan vastuu asioistasi, alkaa olla viimeisiä hetkiä muuttaa suuntaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otahan vastuu asioistasi, alkaa olla viimeisiä hetkiä muuttaa suuntaa.
Tai muuten mitä?!! Sinä se et vastuuta kanna ja pysy poissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai muuten mitä?!! Sinä se et vastuuta kanna ja pysy poissa
Et ole tainnut kohdata kovin paljon ihmisiä elämän aikana.
- AnonyymiUUSI
Kaikkee soopaa se gubbe tänne ulostaakin. Huoh.
- AnonyymiUUSI
Mene sinä vuorostasi välillä potalle ulostamaan ja jätä aikuiset puhumaan aikuisten asioista!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä vuorostasi välillä potalle ulostamaan ja jätä aikuiset puhumaan aikuisten asioista!
Otahan happea gubbe, tekee tiukkaa mutta ehkä sä pystyt siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otahan happea gubbe, tekee tiukkaa mutta ehkä sä pystyt siihen
Ainoa asia mikä täällä tekee tiukkaa on tuo iän ikuinen lätinäsi. Mitä minä sinulle olen koskaan tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Ihan vaan kaverin puolesta rustailet?
- AnonyymiUUSI
Kyllä, sekä omasta puolestani. näitä on jo liikaa..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sekä omasta puolestani. näitä on jo liikaa..
Sittehä samankaltaiset vetää puoleensa ku kärpäset...
- AnonyymiUUSI
Pelkäätkö että muijas jättää sut ja ottaa mut, mä en ole häneen enää yhteydessä, suhun voin kyllä lähestymiskiellon ja kunnianloukkaussyytteen ottaa, sellasta paskaa jauhat täysin tuntemattomasta miehestä. Mun moraali ei kestä muiden ihmisten mustamaalamista ja haukkumista, ja turhamaisuutta, pidä naisesi, jos hän on noin ennakkoluuloinen ja turhamainen, erehdyin luulemaan, että hän olisi erilainen ja aidosti kiltti kaikille erilaisille ihmisille, mut se taisikin vain olla teeskentelyä...
- AnonyymiUUSI
Ime lekaa! Ihan aiheesta sinulle on sanottu ja tiedät sen kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa a naiselta
- AnonyymiUUSI
Et ole minkään arvoinen ihminen. Yleensä asiat hoidetaan puhumalla. Olet itse myös sitä mitä toisesta ajattelet.
- AnonyymiUUSI
Älä jankkaa. Sinuun ole muut edes ottaneet yhteyttä kuin puhelinmyyjät ja huijarisoittajat.
- AnonyymiUUSI
En ole kuullut sanaa ei. Eli voit ilmaista sen suoraan. Niin kauan jatkan yhteydenpitoa ja viestittelyä.
- AnonyymiUUSI
Toiminta on toisen ihmisen mitätöinti ja vallankäyttö. Tampereen mies harrastaa tätä kun on olevinaan joku gigolo.
- AnonyymiUUSI
Nousukas sliipattu A- mies.
- AnonyymiUUSI
Onko nämä niitä, jota yrittää tuhota toisen elämän, estää, katoaa ja lopuksi tekee nyyhkytarinan someen kuinka on tehty hänelle väärin.
- AnonyymiUUSI
Laita lähestymiskielto. Laita. Odotan sitä.
- AnonyymiUUSI
En tunne sua edes. Laita vaan kielto.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021805
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär661029Kaikki oli hetken aikaa
niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka53829EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko173828Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?
Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.50714- 39697
Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks8670Trumpin parjaamisen on loputtava
Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill206656Jäikö sinua
Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun42650Muistan sun kädet kauniit
Sain niitä kerran kosketella. Olen kiitollinen siitä, että tein niin joskus. Pitkät sormet, herkät mutta vahvat, naisell48619