Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äärikeinot käyttöön että pääsee sinusta eroon. Lähestymiskielto on askeleena seuraava. Anna olla.
Ei on ei!
90
1668
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ihmettelen kans joitakin, et miksi eivät ymmärrä eston merkitystä- Minusta sen pitäisi olla vielä ehdottomampi kuin vain ei- sanominen toiselle. Itse estän vain heitä, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä "koskaan". Ovat ylittäneet silloin rajan. Minulla on malttia ja en pienistä asioista reakoi, mut periaatteellinen on oltava. Oikeudenmukainen ja reilu olen hyville.
- Anonyymi
Joko se äippeliini teki ätmille makaroonivelliä? Hyvä ruoka parempi mieli nääs
- Anonyymi
Eipä ole tehnyt, sinä ehkä voisit..?
- Anonyymi
Joo tääl mää venaan pussipysäkil skidien kaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tääl mää venaan pussipysäkil skidien kaa
Voin tuoda pettuleipää äpärille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tehnyt, sinä ehkä voisit..?
Vihdoin kysyt! Tottakai teen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tuoda pettuleipää äpärille
Ei tääl oo ketään petua mitä sää selität gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tääl oo ketään petua mitä sää selität gubbe
Pettu tarkoittaa ravinnoksi käytettävää männyn jälsi- ja nilakerrosta, luulisi sinun höpönassu sen tietävän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guben annokseen saattaa eksyä jotain roudentille tarkoitettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin minua yksinäistä lykästää! Kun ei vaan valahtaisi velli housuun ennen h-hetkeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihdoin minua yksinäistä lykästää! Kun ei vaan valahtaisi velli housuun ennen h-hetkeä...
Onneksi gubella on vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi gubella on vaippoja
Ei niitä viitsi reffeillä käyttää, jää pian emännän pimpetti näkemättä. Ei kai kukaan Tampereelle asti aja pelkän vellin perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä viitsi reffeillä käyttää, jää pian emännän pimpetti näkemättä. Ei kai kukaan Tampereelle asti aja pelkän vellin perässä?
Kiinnosta vttuakaan mihin ajelet kunhan et näkökenttään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt muru äksyile, juuri kun saatiin homma rullaamaan. Nyt vaan vellit kiehumaan niin saat patonkia iltapalaksi, minä tarjoan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt muru äksyile, juuri kun saatiin homma rullaamaan. Nyt vaan vellit kiehumaan niin saat patonkia iltapalaksi, minä tarjoan!
Kävelit runqqari taas miinaan. Patonki paljasti, Parempaa onnea ensi kerralla 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelit runqqari taas miinaan. Patonki paljasti, Parempaa onnea ensi kerralla 😂😂😂
En tiedä mistä puhut, mutta hauskaa että saan sinut nauramaan. Ilo on tärkeä yhteinen tekijä vetovoimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä puhut, mutta hauskaa että saan sinut nauramaan. Ilo on tärkeä yhteinen tekijä vetovoimassa.
Jaa, onnea siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, onnea siihen.
Aina olet kiusaamassa. Ensin lupasit velliä ja nyt peräännyt, vielä sinut väsytän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina olet kiusaamassa. Ensin lupasit velliä ja nyt peräännyt, vielä sinut väsytän...
Onnea siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukaan ei halua gubbea näkökenttäänsä se on varma 🤢😬😲
- Anonyymi
❤️🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata varmaan ylipäätään nuolaista ennen ku tipahtaa sen pimperin näkemisen suhteen? Emt, sekava tarina en tajunnu
- Anonyymi
Ketä koskee?
- Anonyymi
Täytyykö todella kysyä? Sinua todennäköisesti.
- Anonyymi
Kerro sinä. Jos ei vielä ole, niin kohta varmaan on jos et ymmärrä kieltävät vastausta.
- Anonyymi
Mieti nyt v****u noita sun puheitas saa**na ja otta vastuu asioistasi, et tule koskaan enää syyllistämään minua tästä asiasta.
- Anonyymi
Siellä yksi joka ihan syystäkin estoilla! Mieti mitä puhut, raivohullu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä yksi joka ihan syystäkin estoilla! Mieti mitä puhut, raivohullu!
No näitä silmät pyöreänä äimisteleviä naisia kyllä maailmaan mahtuu, kuljetaan nyyhkytarinat mukana, kun se toinen ollut niin paha, minä prinsessa vain olen ollut hyvä ja kärsinyt kovia. Tuon on minusta, niin saa**nan vastenmielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näitä silmät pyöreänä äimisteleviä naisia kyllä maailmaan mahtuu, kuljetaan nyyhkytarinat mukana, kun se toinen ollut niin paha, minä prinsessa vain olen ollut hyvä ja kärsinyt kovia. Tuon on minusta, niin saa**nan vastenmielistä.
Samoin kun näitä käsiään levitteleviä miehiä. Kuljetaan laput silmillä, ja aina on nainen ihan perusteetta kiusaamassa, kun minä hyvänä miehenä vähän vaan luvatta koskin, tai ihan aiheesta hermostuin ja löin, ja entäs minun maine? Tuo se vasta etovaa onkin.
- Anonyymi
Menehän jo sinäkin pööpeli eteenpäin
- Anonyymi
Kiitos samoin!
- Anonyymi
Onko salakuutelijalla turhautumista ja pakkomielteisyyttä vai miksi kommentoit tuntemattomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko salakuutelijalla turhautumista ja pakkomielteisyyttä vai miksi kommentoit tuntemattomia?
Näin se taitaa olla ja mikähän on hänen lääke aivan kaikkeen - olisko lisää kuuntelua vähintään 1 maaninen intervallijakso?
- Anonyymi
En ole yrittänyt ottaa yhteyttä enkä ota, pyrin vain pysymään mahdollisimman kaukana 😌
- Anonyymi
Niin ku sinä olet niin hyvä ihminen ja pysyttelet vain kaukana.
- Anonyymi
Hyvä, näin se kuuluukin hoitaa!
- Anonyymi
Minä teen ainakin juuri kuten haluan, olenhan kuningatar.
- Anonyymi
No ole vaikka paavi, mutta ei on ei sinullekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ole vaikka paavi, mutta ei on ei sinullekin!
Vaikene narri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikene narri
Faktat ottaa koville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat ottaa koville
Huomaan, mutta ei vaikuta minuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat ottaa koville
Eikä ota, et heti vaa ku sul on niitä esittää nii vilkaistaan. Sivusta höh höö
- Anonyymi
En ole ikinä estänyt ketään ja toivon ettei eräs nainen luule minusta sellaista. Yhteystietoja olen poistanut, ettei käy enää vahinkoa silloin kun olen allapäin tai tunteet ottavat vallan.
- Anonyymi
Kohta on lälläripojat oven takana kolkuttelemassa 😄
- Anonyymi
Tässä sen näkee, vaikka äitin tissiä imee 10 vuotiaaksi, niin silti saattaa tulla lälläripojaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sen näkee, vaikka äitin tissiä imee 10 vuotiaaksi, niin silti saattaa tulla lälläripojaksi.
Syy ja seuraus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä huomaa että sä olet joko täysin ummikko
tai hiton nuori. Tai voihan tietenkin syy olla sekin että mä olen vanha, kun ton tossa sanotun jutun käsitin tietyllä tavalla.
/sivultalällärimuija ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy ja seuraus?
Äiti pilasi hyvän pojan
- Anonyymi
Sovitaanko nyt sillain, että painut vi*"uun mun elämästä. En halua kuulla sinusta enää koskaan mitään, enkä nähdä tekopyhää ilmettäsi missään kanavassa.
- Anonyymi
Olet jo estossa, sinä se olet joka et tajua jättää minua rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo estossa, sinä se olet joka et tajua jättää minua rauhaan!
Otahan vastuu asioistasi, alkaa olla viimeisiä hetkiä muuttaa suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai muuten mitä?!! Sinä se et vastuuta kanna ja pysy poissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai muuten mitä?!! Sinä se et vastuuta kanna ja pysy poissa
Et ole tainnut kohdata kovin paljon ihmisiä elämän aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle nä mielestäs möykkäät täällä? Sivusta
- Anonyymi
Kaikkee soopaa se gubbe tänne ulostaakin. Huoh.
- Anonyymi
Mene sinä vuorostasi välillä potalle ulostamaan ja jätä aikuiset puhumaan aikuisten asioista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä vuorostasi välillä potalle ulostamaan ja jätä aikuiset puhumaan aikuisten asioista!
Otahan happea gubbe, tekee tiukkaa mutta ehkä sä pystyt siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan happea gubbe, tekee tiukkaa mutta ehkä sä pystyt siihen
Ainoa asia mikä täällä tekee tiukkaa on tuo iän ikuinen lätinäsi. Mitä minä sinulle olen koskaan tehnyt?
- Anonyymi
Ihan vaan kaverin puolesta rustailet?
- Anonyymi
Kyllä, sekä omasta puolestani. näitä on jo liikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sekä omasta puolestani. näitä on jo liikaa..
Sittehä samankaltaiset vetää puoleensa ku kärpäset...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittehä samankaltaiset vetää puoleensa ku kärpäset...
Aika katonki tarkkaan mitä monen ympärillä on, palstasedälle urputtava projisoija
- Anonyymi
Elääkö sun mielestäs tän palstaäijän tarinan miljöö jotenkin- ehkä vika on sussa?
- Anonyymi
Pelkäätkö että muijas jättää sut ja ottaa mut, mä en ole häneen enää yhteydessä, suhun voin kyllä lähestymiskiellon ja kunnianloukkaussyytteen ottaa, sellasta paskaa jauhat täysin tuntemattomasta miehestä. Mun moraali ei kestä muiden ihmisten mustamaalamista ja haukkumista, ja turhamaisuutta, pidä naisesi, jos hän on noin ennakkoluuloinen ja turhamainen, erehdyin luulemaan, että hän olisi erilainen ja aidosti kiltti kaikille erilaisille ihmisille, mut se taisikin vain olla teeskentelyä...
- Anonyymi
Ime lekaa! Ihan aiheesta sinulle on sanottu ja tiedät sen kyllä.
- Anonyymi
Kuulostaa a naiselta
- Anonyymi
Et ole minkään arvoinen ihminen. Yleensä asiat hoidetaan puhumalla. Olet itse myös sitä mitä toisesta ajattelet.
- Anonyymi
Älä jankkaa. Sinuun ole muut edes ottaneet yhteyttä kuin puhelinmyyjät ja huijarisoittajat.
- Anonyymi
Hän ei lähtenytkään sun kohdalla Ahvenanmaalle potun nostoon?
- Anonyymi
En ole kuullut sanaa ei. Eli voit ilmaista sen suoraan. Niin kauan jatkan yhteydenpitoa ja viestittelyä.
- Anonyymi
Toiminta on toisen ihmisen mitätöinti ja vallankäyttö. Tampereen mies harrastaa tätä kun on olevinaan joku gigolo.
- Anonyymi
Tampereella varmaan on aika monta gigoloa palstasetä, jotain tarkempaa tietoa tarvitsisi näistä Tampereen miehen liikkeistä
- Anonyymi
Nousukas sliipattu A- mies.
- Anonyymi
Onko nämä niitä, jota yrittää tuhota toisen elämän, estää, katoaa ja lopuksi tekee nyyhkytarinan someen kuinka on tehty hänelle väärin.
- Anonyymi
No kerro sinä aloittajaäijä miten tämä on
- Anonyymi
Laita lähestymiskielto. Laita. Odotan sitä.
- Anonyymi
Mistä niitä voi tilata ja onko vain tiistaisin?
- Anonyymi
En tunne sua edes. Laita vaan kielto.
- Anonyymi
Mitä hyötyä LÄHESTYMISKIELLOSTA on jos sinä samaan aikaan STALKKAAT ITSE, että vieläkö toinen on KIINNOSTUNUT SINUSTA!?
Sama, kun hakisit itselles itseäsi kohtaan lähestymiskieltoa.- Anonyymi
Lähestymiskiellon hakija saa oikeuden vahtia sekä kontrolloida häntä jolle hän lähestymiskieltoa hakee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestymiskiellon hakija saa oikeuden vahtia sekä kontrolloida häntä jolle hän lähestymiskieltoa hakee.
Aina voi heristellä sitä paperia ihan henkisen väkivallan symbolina, ”jaksamisia”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi heristellä sitä paperia ihan henkisen väkivallan symbolina, ”jaksamisia”
🩶🤍
- Anonyymi
Miksi kirjoittelet jos olet estänyt? Mustamaalaat ja käytät henkistä väkivaltaa vieläkin. Vainonnut olet ja varastanut. Valehdellut minusta ja pahempaa. Lihavalle miehelle.
- Anonyymi
I mies.
- Anonyymi
Montako eri hahmoa aloituksessasi on jo palstasetä oikein visiteerannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako eri hahmoa aloituksessasi on jo palstasetä oikein visiteerannut
Ainakin tuhat🩷
- Anonyymi
Ajattelin palstasetä ym seuraavaksi myös pientä vallihautaa, että tämä tilanne rauhoittuu
- Anonyymi
🩶🤍
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718