Oletteko ns. pyykkilautavatsoja? Itselläni on haaveena ottaa napakoru, mutta ensin pitää kyllä treenata vatsaa vielä jonkin verran. Ajattelin, että joskos sitten napakoru innostaisi pitämään parempaa huolta vatsa-alueestakin, toivottavasti ;)
Mitä materiaalia korunne on? Millainen kannattaa ottaa ensikoruksi?
Hei napakorun pitäjät
8
273
Vastaukset
- Anonyymi
Paperimiehet pitää napakoruja
- Anonyymi
hiukan myös tissiliivejä ja kumikenkiä.
- Anonyymi
sateenkari henkilön ulosantia.
- Anonyymi
Mulla on ainakin semmonen sonnin nenä rengas ihan peniz koruna. Siitä on hyvä pitää kiinni. On vähän ruosteinen, mutta sitä kutsutaan ruskiikiksi. Kannattaa kokeilla!
Ei ole enää paperimiehiä ne on kortissa
- Anonyymi
Ei ookka paperimies, vaan nuhanenä. Aamuisin yhdeksän jälkeen, voit minut bongata ässä marketilla. Jonossa olen pitkä pätkä yleensä ostan mustaa makkaraa kaksi pätkää.
- Anonyymi
Monilla paperimiehillä on semmoinen napakoru. Niillä on varaa käydä kaupungissa. Kaupungissa on paikkoja missä voi asennuttaa napakorun. En tiedä paljonko semmoinen maksaa, mutta sitä voi kysyä paperimieheltä.
- Anonyymi
jaksatko veivata naapurin tattia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939