Mistä tällainen neuvosto päättää?
Onko se perustettu vain apurahojen toivossa?
Pudasjärven kylien neuvosto
12
561
Vastaukset
- Anonyymi
Me ajateltiin Livolle perustaa ylimmäinen Kylienneuvosto,Livon omaan tasavaltaan.Muut kylät joutuu raportoimaan meille,miten hoitavat auraukset ja millä hinnoin esim.
- Anonyymi
Tuo on vain vaalimainosta. Lopetetaan kun vaalit on ohi !
- Anonyymi
Kyllä tästäkin saadaan Livolla riita aikaiseksi.
Täytyy perustaa kaksi neuvostoa. - Anonyymi
Paljonko maksaa raportointi? eihän mikään ole ilmaista. Saako kulut verotuksessa vähentää?
- Anonyymi
Pappa aikoo nyt Livolle perustaa kylien neuvoston! Kyllä siellä joku tunkio löytyy, jonne pappa voi nousta.
- Anonyymi
Eikö Tykylevits oo jo vaippa iässä,onko se vielä Vihreitten salainen ase?
- Anonyymi
Tunnetuin Pudasjärveläinen tähän saakka!
- Anonyymi
Eiköhän tuo oo taas erään liikenytin aikaansaannosta. Pitäs kuitennii käyttää oikolukijaa (on henkilö joka tarkastaa kirjotusvirheet) ennenku julkaisee mitään yleisessä mediassa ( on paikallislehti). Jos joku tämmöstä äänestää on yhtä ku dilledong (viihdeohjelma ennenvanhaan). Ja tämä on tosi!
- Anonyymi
On se surkeaa ku ihmiseltä viijään järki. Sano naapurin isäntä ku poika rupesi kapiaiseksi. Samat sanat ehdokkaille.
- Anonyymi
Onko kylien neuvosto vielä päättänyt mistään vai mitä se tekee?
- Anonyymi
Miten käy meijän riviera.nytin ku Trump aiko perustaa samanlaisen Gazaan? Menikö viimeinenkin ääni siihen erheeseen? Voi luoja ku ihmiset älyäisi millon antaa periksi ja pysyä "eläkkeellä".
- Anonyymi
Onko Nivankangaskin laskettavissa kyläksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893