jota ihastuksesi käytti? 😍
Mikä oli mieleenpainuvin asu
52
748
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko kaivatut nyt kuolleet vai miksi mennyt aikamuoto?😭
- AnonyymiUUSI
🫢🫣😁
- AnonyymiUUSI
👩🏻🦳
👙
👠👠- AnonyymiUUSI
😂❤️🤭voi mun selfie ilmestyi tuohon. Nyt oon mun pikku-Hukan jäljillä
- AnonyymiUUSI
Takki vuonna 1983 ulkomailla
Toppi ja legginsit
- AnonyymiUUSI
☺️☺️☺️
- AnonyymiUUSI
Yhdellä villakangastakki, toisella vaaleensininen mekko
- AnonyymiUUSI
Raksamestarin tamineet
- AnonyymiUUSI
👷
🦺🫱🔨
👖
🥾🥾 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👷
🦺🫱🔨
👖
🥾🥾😂😂missä sun nosturi on ? Vai löytyykö kaivinkone?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂missä sun nosturi on ? Vai löytyykö kaivinkone?
Huomioliivi voisi olla kyllä lastentarhastakin 😂
- AnonyymiUUSI
Ihonmyötäinen yöpaita ja stringit. Nam😚❤️
- AnonyymiUUSI
Persnaru kakkavaossa very hot!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persnaru kakkavaossa very hot!
Kyllä se sinne uppoaa 🤭
Tuutko kattomaan? Pitkästä aikaa töissä tänään minihame päällä kun menin kävellen niin hyvä ettei naisetkin juosseet perässä. 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sinne uppoaa 🤭
Tuutko kattomaan? Pitkästä aikaa töissä tänään minihame päällä kun menin kävellen niin hyvä ettei naisetkin juosseet perässä. 😂👩🏼🦳
🧥
🩳
👠👠🫦🏃🫦🏃🫦🏃 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👩🏼🦳
🧥
🩳
👠👠🫦🏃🫦🏃🫦🏃Hassu 😂onko kukaan sanonut että muistutat pikku-Hukkaa ❤️🤭
Se oli mun sankari aina lapsuudessa, hyvätahtoinen sydämellinen ja aina auttamassa muita. Sinä olet sellainen mun sankari❤️ Piristät kaikkien päiviä.
Muistatko joskus kun lähdin täältä vetämään kun kirjoittelit muille, sitten palasin takaisin ja ajattelin että kyllä jokainen voi vaihtaa juttuja muidenkin kanssa. Olin eka kertaa mustasukkainen, jollaista en ollut aiemmin tuntenut
👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
👯♀️
Harmillista kun on kaks näitä gogo-tyttöä mutta kulta saat kaks yhdellä ❤️🤗Oon kyllä niin mustis että potkaisen tuon toisen pellolle - AnonyymiUUSI
Mä oon kaivannut sua kulta koko päivän ja eilen ja toissa päivänä ja ja ihan koko ajan❤️🤗onko tuntunut siltä. Olisin halukas tietämään onko telepatia toiminut❤️
- AnonyymiUUSI
Tunnen kyllä, olet sydämessäni, mies 🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvin toimii ja senhän sä tiesitkin jo rakkaani 🤍🩶🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kyllä, olet sydämessäni, mies 🤗❤️
Mä olen nainen ja tuo oli mun rakkaalle kultakimpaleelle ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen nainen ja tuo oli mun rakkaalle kultakimpaleelle ❤️
Mäkin oon nainen ja tämä oli hälle🩷
- AnonyymiUUSI
Ruma paita.
- AnonyymiUUSI
Työvaatetus. Naisella.
- AnonyymiUUSI
Millainen? Väri?
- AnonyymiUUSI
SIraalan siniset verkkarit ja ruudullinen takki. Ihanat 🩷
- AnonyymiUUSI
Pupuasu pääsiäisenä 🐇
Kerään munat sitte talteen mutta valitsen niistä sopivimman
🥚🤏🏼
🫴🏻 - AnonyymiUUSI
Merimies asu tai puku päällä. 🦸♂️
- AnonyymiUUSI
Kaunis mekko
- AnonyymiUUSI
Millainen mekko?
- AnonyymiUUSI
Feresi
- AnonyymiUUSI
tuo on erittäin kaunis kansallisasu, mutta tämä muistutti oscar-gaalan asua, ehkä hieman lyhyempi.
- AnonyymiUUSI
Nahkapuku ja hyvä haju 😁
- AnonyymiUUSI
Varmaan se seksikäs asu siellä keikalla mutta sitä en vslitettavasti livenä nähnyt 😘😞💖
- AnonyymiUUSI
Stringipököt
- AnonyymiUUSI
Ei enää vittu mikään, koska hän ei tunne samoin mua kohtaan. Se tuli selväksi eilen. No ei muuta ku unohdan hänet ja uusia tuulia kohti. Kaipa mä joskus vielä löydän sen oikean. Vituttaa vaan ku AINA mulla on yksipuolisia ihastuksia kaikki vittu saatana. Vituttaa niin paljon että vois hypätä sillalta alas. En jaksa enää. Hän tuntui niin oikealta mutta ei se ollutkaan. En ihastu enää ikinä. Jäädytän tunteeni ja en tunne enää mitään ketään kohtaan. Olen loppuelämäni sinkku. Se on näköjään mun kohtalo
- AnonyymiUUSI
Viimeisen kerran kun nähtiin, hänellä oli vihreä t-paita ja farkut. Se jäi mieleen.
- AnonyymiUUSI
🧔♂️
🦺🫱🪚
👖
🥾🧰. 🏗️
❤️ - AnonyymiUUSI
Hänellä on aika samantyyppiset vaatteet aina, paitsi työasu on erilainen.
Muistan kaikki jotka ovat olleet Eevan asussa edessäni, ihan ilman viikunanlehteä.
- AnonyymiUUSI
uutisissao li tuo pantti-tökkien ja pullojen palauttaminen kyllä niistä saa hyvinkin rahulia jos palauttaa paljon kerralla.... itselle ei tule panttijuttuja paljon kun lopettanut keskiolutpurkkienkin juomisen läheskokonaann, niin sitten kun kertyy vuoden mittaan paljon niin palautta niitä
mutta niin itseäni vieläkin huvittaa vaatejutut tytöillekin miten kannattaisi pukeuytua jotta olisi lämmin ytai viileä hyvin.
minihameella etelänapa-mannerta valloittamaan vitsi uo olipi - AnonyymiUUSI
iso takki ja pipo sillee melkee silmil ni pidin siit
- AnonyymiUUSI
Minkävärinen pipo ja takki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkävärinen pipo ja takki?
🤍❤️🖤
- AnonyymiUUSI
Pidit siit😂
- AnonyymiUUSI
Ok😄
- AnonyymiUUSI
Harmaat collarit jalassa minun reisien välissä
- AnonyymiUUSI
Uimapuku ihanalla M naisella
- AnonyymiUUSI
Musta minihame, joka paljasti maailman upeimmat sääret.
- AnonyymiUUSI
Hame ei ole minihame jos reidet eivät paljastu.
- AnonyymiUUSI
Hyvin kirkkaan värinen paita hänellä taisi olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202429
EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko2281613- 1181120
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär661109Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks221103Trumpin parjaamisen on loputtava
Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill279956Kaikki oli hetken aikaa
niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka53939- 46858
Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?
Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.55854Jäikö sinua
Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun45809