Siis, uskon itse, että robotti-lääkäri olisi parempi kun nykyiset terveyskeskus lääkärit.
https://yle.fi/a/74-20142939
Anelin vuosi ja + 1kk sitten noin helmikuussa 08.02.2024 APAP-laitetta paikallisesta keskus-sairalasta kun olin siellä sisällä.
Nyt 18.03.2025 sain kutsun keuhkopolille 09.05.2025. ( Et olisi varattu aika. )
Huom! itsellä on ollut jo aiemmin CPAP-laite yli 20 vuotta sitten. Nyt yli puoli vuotta sitten piti tehdä uusi testi siitä onko enää yli 20-vuoden jälkeen tarvetta
uuteen APAP - hengityslaitteesen, tai CPAP-laitteesen kun en vielä tiedä mitä ovat kertomassa vai saako sieltä ylipään muuta kun hyvää päivän tervehdyksen ?!
Et, silleen tämä suomalainen hyvä terveydenhoito rullaa ?!
Olisiko Robotti paree ku
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia päästä hoitoon tarvittaessa.
- Anonyymi
Olin juuri robotin tekemässä leikkauksessa viime viikolla, joka sujui hyvin vatsan alueella.
Nyt kotona toipumassa.- Anonyymi
Kai nyt joku ihminen oli kuitenkin asialla?
- Anonyymi
Kimpassa kirurgin kanssa joo.
- Anonyymi
MÄ haluisin ihmisen näköisen ropotin kaveriksi, se isti mun kanssa sohvalla ja yhdessä katsottain TV:stä ohjelmia, se komentoisi jos olisi jotain sanottavaa, ja olis kiltti, kehuisi mua aina välillä ihanaksi, heh heh,
ja neuvois aina kaikessa jos kysisin siltä nevoja, sehän on tietokone sillä on kaikki tiedostot olemassa mitä ikinä ihminen tarvitsee,
se saisi on kivan näköisen vanhemman miehen näkönen nukke, semmonen pehmeä siinä vieressä, heh heh heeeeee, jospa ne kiinalaiset joskus keksii semmosia nukkeja kaikille tarvitseville varsinki jotka ovat jääneet yksin kun puoliso on kuollu eikä vanha ihminen halua eikä jaksa solmia uusia ihmissuhteita,
semmonen toive ja ajatus,- Anonyymi
Laita vaan tilaus sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083