Haag on antanut Putinista jo vuońna 2023 pidätysmääräyksen. Eikö tuota voisi jollain keinolla toteuttaa. Putin on saanut jatkaa pari lisävuotta sotarikoksia.
Putinin paikka on Haagissa
24
448
Vastaukset
- Anonyymi
Pitiinin paikka on sähkötuolissa.
- Anonyymi
Bilevasri,kun houkutteli Ukrainan hölmöt sotaan!
- Anonyymi
Rysssät hyökkäsi Ukrainaan jo 2014, kuten sinäkin tiedät, Venäjäkiimavajakki...
Tarvitsetko apua Neukkulaan muuttoon? Voidaan auttaa kaikkia sotahulluja putinisteja jos haluavat ihannemaahansa kaalia kasvattamaan.
- Anonyymi
Putten paikka roikkua narun jatkona Kremlin muurista !
- Anonyymi
Voisi pudottaa myös ikkunasta.
- Anonyymi
Putinin paikka on kaulakiikussa.
- Anonyymi
Haagin Päätuomari on Putin
Haagilla ei ole mitään valtuuksia antaa Putinille mitään pidätysmääräystä. Putin on toiminut mielestäni täysin kansainvälisten lakien mukaan. Se antoi sotilaallista apua Donetskin ja Luganskin kansantasavalloille, joiden kimppuun Ukrainan armeija hyökkäsi 16 ja 17.2.2022, Nämä kansantasavallat pyysivät itse Venäjältä apua ja Venäjä toimitti sitä 24.2.2022 YK:n peruskirjan artiklan 51 mukaisesti informoituaan sitä ennen YK:ta. Myöhemmin nämä tasavallat ja kaksi muuta Itä-Ukrainan maakuntaa: Zaporoshye ja Kherson liittyivät vapaa-ehtoisesti Venäjän Federaatioon sen jälkeen kun ylivoimainen enemmistö näiden asukkaista kansanäänestyksessä vaati sitä. Nyt Ukraina käy sotaa näitä neljää Venäjään liittynyttä aluetta vastaan.
- Anonyymi
Nämä neljä ryzzien nukkevaltiota ovat täysin keinotekoisia. Ukraina käy puolustussotaa ryzziä vastaan ja siihen sillä on täysi oikeus.
Anonyymi kirjoitti:
Nämä neljä ryzzien nukkevaltiota ovat täysin keinotekoisia. Ukraina käy puolustussotaa ryzziä vastaan ja siihen sillä on täysi oikeus.
Ensinnäkin mitään ryzziä ei ole olemassakaan, joten ei voi olla myöskään mitään heidän nukkevaltioitaan.
Itä-Ukrainan 4 aluetta: Donetskin kansantasavalta, Luganskin kansantasavalta, Zaporozhye ja Kherson liittyivät vapaaehtoisesti Venäjään sen jälkeen kun niissä oli pidetty kansanäänestys liittymisen puolesta. Näillä alueilla asukkaiden enemmistön äidinkieli on Venäjä. Tietääkseni Venäjä ei järjestänyt kansanäänestyksiä, vaan näiden alueiden paikallishallinnot. Äänestysprosentit Venäjään liittymisen puolesta olivat seuraavat: Donetsk 99,23 %, Lugansk 98,43 %, Zaporozhye 93,11 % ja Kherson 87,05 %.
Äänestyksen laillisuutta oli valvomassa kansainväliset tarkkailijat, jotka tulivat seuraavista maista: Bulgaria, Bosnia Hertzegovina, Saksa, Serbia, Mosambik, Ranska ja Keski-Afrikan Tasavalta. Heillä ei tiettävästi ollut mitään huomauttamista äänestyksen laillisuuden suhteen.
Krim oli liittynyt Venäjään kansanäänestyksen perusteella jo 16.3.2014. Siellä Venäjään liittymisen puolesta äänesti 97 % krimiläisistä.
Keväällä 2022 käytiin rauhanneuvottelut Turkin välityksellä Istanbulissa. Ukrainan valtuuskuntaa johti Davyd Arakhamia. Hän kertoi 24.11.2023 Ukrainan 1+1 tv-kanavalla, että Ukraina ja Venäjä pääsivät neuvotteluissa yhteisymmärrykseen rauhan ehdoista, mutta Britannia ja USA estivät sopimuksen hyväksymisen ja kehottivat jatkamaan sotaa.
Sen jälkeen Venäjä on moneen kertaan toistuvasti ilmoittanut halukkuutensa aloittaa uudelleen rauhanneuvottelut.
Rukoilen jatkuvasti, että sota Ukrainassa loppuisi ja toivon, että myös tekisivät samoin.- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Ensinnäkin mitään ryzziä ei ole olemassakaan, joten ei voi olla myöskään mitään heidän nukkevaltioitaan.
Itä-Ukrainan 4 aluetta: Donetskin kansantasavalta, Luganskin kansantasavalta, Zaporozhye ja Kherson liittyivät vapaaehtoisesti Venäjään sen jälkeen kun niissä oli pidetty kansanäänestys liittymisen puolesta. Näillä alueilla asukkaiden enemmistön äidinkieli on Venäjä. Tietääkseni Venäjä ei järjestänyt kansanäänestyksiä, vaan näiden alueiden paikallishallinnot. Äänestysprosentit Venäjään liittymisen puolesta olivat seuraavat: Donetsk 99,23 %, Lugansk 98,43 %, Zaporozhye 93,11 % ja Kherson 87,05 %.
Äänestyksen laillisuutta oli valvomassa kansainväliset tarkkailijat, jotka tulivat seuraavista maista: Bulgaria, Bosnia Hertzegovina, Saksa, Serbia, Mosambik, Ranska ja Keski-Afrikan Tasavalta. Heillä ei tiettävästi ollut mitään huomauttamista äänestyksen laillisuuden suhteen.
Krim oli liittynyt Venäjään kansanäänestyksen perusteella jo 16.3.2014. Siellä Venäjään liittymisen puolesta äänesti 97 % krimiläisistä.
Keväällä 2022 käytiin rauhanneuvottelut Turkin välityksellä Istanbulissa. Ukrainan valtuuskuntaa johti Davyd Arakhamia. Hän kertoi 24.11.2023 Ukrainan 1 1 tv-kanavalla, että Ukraina ja Venäjä pääsivät neuvotteluissa yhteisymmärrykseen rauhan ehdoista, mutta Britannia ja USA estivät sopimuksen hyväksymisen ja kehottivat jatkamaan sotaa.
Sen jälkeen Venäjä on moneen kertaan toistuvasti ilmoittanut halukkuutensa aloittaa uudelleen rauhanneuvottelut.
Rukoilen jatkuvasti, että sota Ukrainassa loppuisi ja toivon, että myös tekisivät samoin.Faktaa on se, että ryzzät hyökkäsivät Ukrainaan, ei päinvastoin. Putinismi on fasismia.
Anonyymi kirjoitti:
Faktaa on se, että ryzzät hyökkäsivät Ukrainaan, ei päinvastoin. Putinismi on fasismia.
Sinäkö olet se tämän maailman asiantuntija ja tuomari, joka tiedät totuuden siitä, kuka hyökkäsi Ukrainaan, vai hyökkäsikö sinne yleensä kukaan?
- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Sinäkö olet se tämän maailman asiantuntija ja tuomari, joka tiedät totuuden siitä, kuka hyökkäsi Ukrainaan, vai hyökkäsikö sinne yleensä kukaan?
Joo ei sinne kukaan hyökännyt. Kaikki on vaan unta.
- Anonyymi
Putler kaulakiikkuun!
- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Mitään Putleria ei ole olemassakaan!
Älä ota enempää.
- Anonyymi
Kyllä Putinkin saadaan eliminoiduksi luodilla, jos halutaan.
Olen erittäin iloinen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Hän on todella hyvä ja suosittu valtiomies. Hän toimii diplomaattisesti ja asiallisesti ja hänellä on todellista rauhantahtoa ja halua päästä rauhaan Ukrainassa. Rukoilen ja siunaan häntä joka päivä. Jumala antakoon hänelle viisutta tärkeässä tehtävässään suuren maan presidenttinä. Kaikkea hyvää Putinille ja koko Venäjän maalle ja kansalle!
- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Olen erittäin iloinen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Hän on todella hyvä ja suosittu valtiomies. Hän toimii diplomaattisesti ja asiallisesti ja hänellä on todellista rauhantahtoa ja halua päästä rauhaan Ukrainassa. Rukoilen ja siunaan häntä joka päivä. Jumala antakoon hänelle viisutta tärkeässä tehtävässään suuren maan presidenttinä. Kaikkea hyvää Putinille ja koko Venäjän maalle ja kansalle!
Putler on nazi.
- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Olen erittäin iloinen Venäjän presidentistä Vladimir Putinista. Hän on todella hyvä ja suosittu valtiomies. Hän toimii diplomaattisesti ja asiallisesti ja hänellä on todellista rauhantahtoa ja halua päästä rauhaan Ukrainassa. Rukoilen ja siunaan häntä joka päivä. Jumala antakoon hänelle viisutta tärkeässä tehtävässään suuren maan presidenttinä. Kaikkea hyvää Putinille ja koko Venäjän maalle ja kansalle!
Putin on valtakautensa aikana sotinut mm. Ukrainassa, Georgiassa ja Syyriassa. Varsinainen "rauhan mies". Palakoon helevetissä.
- Anonyymi
Joppa2 kirjoitti:
Mitään Putleria ei ole olemassakaan!
Putler on kovin nazi 80 vuoteen!
- Anonyymi
Pikkunilkkien haaveita!
- Anonyymi
Putte on Kremlin kääpiö.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466