Marjatta, 52-vuotias Lieksan ylpeys ja paikallisen baarin tietotoimisto, istui saunassa parhaiden ystäviensä, Raijan ja Tertun, kanssa. Kolmikko oli juuri nauttinut muutaman Pirkka-oluen ja siivun sipuliteemakkaraa, kun Marjatta pudotti illan pommin:
"Minä oon kuule ajatellut, että pitäisiköhän sitä mennä leikkauttamaan pimpero uusiksi."
Raija pärskäytti oluensa suoraan kiukaalle, josta nousi mystinen höyry, kuin Henkiolut pullosta. Terttu puolestaan lakkasi hetkeksi vihtomasta ja katsoi Marjattaa kuin tämä olisi juuri ilmoittanut muuttavansa Helsinkiin vegaaniksi.
"Siis mitä hittoa? Miksi?" Raija ähkäisi, kun sauna alkoi täyttyä oluen ja sipuliteemakkaran aromilla.
"No kato, mä näin netissä, että nykyään naiset käy sellasessa labiaplastias… plasti… siinä leikkauksessa, missä laitetaan alapää nätimmäks. Ajattelin, että miksipä ei! En oo vielä aivan valmis vanhaksi ja nuhjaantuneeksi!"
Terttu kohotti kulmiaan. "Marjatta hyvä, kuka sulle siellä Lieksan metsissä sitä alapäätä niin tarkasti tutkii?"
"No eipä vielä kukaan, mutta jospa just sen takia!" Marjatta sanoi ja hörppäsi loput oluestaan yhdellä kulausksella. "Jospa onni kääntyisi ja joku ukko eksyisi tänne – mutta entä jos se näkee mun kulahtaneen rakkausverhon ja pelästyy pois?"
Raija rapsutti päätään. "Kuule, jos joku ukko Lieksassa karkaa sun alapään takia, niin se ei oo Lieksaan syntynytkään. Täällä porukka on nähnyt hirvien synnytyksiä ja pilkkikilpailuja, ei täällä niin herkkiksiä ole."
"Mutta onhan se nyt trendikästä," Marjatta puolustautui. "Kaikki hienot naiset tekee sitä. Kohta ne varmaan ottaa TikTok-videoita siitä, miten ennen ja jälkeen näyttää erilaiselta!"
Terttu tuijotti häntä vakavana. "Miten ajattelit rahoittaa sen? Myyt sipuliteemakkaraa torilla tuplahintaan?"
Marjatta oli jo miettinyt tätä. "Mä voisin hakea kulttuurirahastolta apurahaa – Lieksan esteettinen kehitys -projektina!"
Raija ja Terttu repesivät täysin. "Joo, ehdottomasti! 'Lieksan kaunistaminen sisältäpäin' -projekti! Voisit vetää siihen vielä seminaarin, missä analysoidaan, miten Pirkka-olut vaikuttaa intiimialueen estetiikkaan."
Lopulta sauna täyttyi röhönaurusta, ja Marjatta myönsi, että ehkä labiaplastia ei ollut aivan ensimmäinen asia, johon hänen kannatti sijoittaa. Ainakin ennen kuin paikallinen miehistö osoitti kiinnostusta tutkia hänen anatomisia parannussuunnitelmiaan.
Illan päätteeksi kolmikko nosti oluensa ja Raija tiivisti tilanteen osuvasti: "Ei sitä Lieksassa alapäätä leikata. Täällä korkeintaan trimmaillaan pensasaita ja odotetaan, että elämä yllättää."
Ja niin Marjatta päätti, että ehkäpä tässä elämässä pärjää myös ilman kirurgista hienosäätöä – ainakin toistaiseksi. 😆
Lieksan Labiaplastia ja Pirkka-oluen Filosofia
Anonyymi-ap
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
JÖSSES!
- Anonyymi
Sisuskumin rusopaistoon auttaa vain musta ulkokumi.
- Anonyymi
Marjatta uuh lääh 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759