On totta että sähköatojotat ovat parempia kuin latauskelvottomat hybridit.
Se perustuu siihen että muut autonvalmistajat tekevät sähköautot joita myydään Toyota-merkkisinä.
ProAcen tekee eurooppalainen PSA.
BZ4 on taas Subaru ja nämä uusimmat Toyotan sähköautot ovat kiinalaisen BYDin tuotteita.
Toyotan sähköautojen laatu on muiden tekemää
16
167
Vastaukset
- Anonyymi
Ja seuraava sähkis mikä Toyotan logolla myyntiin on Suzuki, eli Urbaani Ruiseri.
- Anonyymi
Eikun tuo on BYD jota myydään sekä Toyotana että Suzukina. Tekniikka on Kiinasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun tuo on BYD jota myydään sekä Toyotana että Suzukina. Tekniikka on Kiinasta.
Kiinalla ei ole mitään tekemistä Urban Cruiserin kanssa.
- Anonyymi
Rovanperä. Tojosa ei ole kuin WC merkki toyotaa loput on suomen Saksan valmista jien aikaansaannosta
- Anonyymi
Perehdypäs tuohonkin asiaan ennekuin kirjoitat kuvitelmia.
- Anonyymi
sähkö voimanlähteenä on hyvin vanhaa joten sitä ei tarvitse keksiä uudelleen .
- Anonyymi
Silti umpivanhoilliselle polttiksiin takertuvalle Toyotalle on ollut mahdotonta tehdä sähköautonsa itse. Kun kaikki nallekarkit on laitettu polttiksiin.
- Anonyymi
Toyota ilmoitti julkisesdti että alkaa matkia Teslaa koska se on paras sähköauto.
Toyota purki Teslan osiin ja vaikuttui: ”Todellinen taideteos”
Japanilaisvalmistaja aikoo ottaa kilpailijoistaan opiksi, kun se kehittää seuraavan sukupolven sähköautojaan.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/f84dffdb-3666-4b12-a12d-e36defa1eab7- Anonyymi
Samaa taktiikkaa käytettiin jo 50-luvulla, jolloin japanilaiset alkoivat kiertää maailmalla kuvaamassa kaikenlaisia laitteita, koneita, kameroita ja autoja. Tekivät sitten niistä omia versioita ja kauppa kävi hyvin.
- Anonyymi
Edellä on sitä pelkkää ketjun otsikosta alkaen valehtelua, jota myös Putin , Trump, Orpo ja Purra harrastavat. Pelkkää valehtelua.
- Anonyymi
Vai valehtelua? Sanopa nyt sitten aluksi missä tehtaassa valmistetaan Toyotan Proacet,
https://newsroom.toyota.eu/groupe-psa-and-toyota-open-the-next-chapter-of-their-long-term-partnership-in-europe/
Toyota itse kertoo että PSA tekee pakut joita Toyota myy ominaan.
Miksi tojotero alennut valehtelemaan näin selkeästä asiasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai valehtelua? Sanopa nyt sitten aluksi missä tehtaassa valmistetaan Toyotan Proacet,
https://newsroom.toyota.eu/groupe-psa-and-toyota-open-the-next-chapter-of-their-long-term-partnership-in-europe/
Toyota itse kertoo että PSA tekee pakut joita Toyota myy ominaan.
Miksi tojotero alennut valehtelemaan näin selkeästä asiasta?PSA on nykyisin osa Stellantis konsernia.
- Anonyymi
BZ4X, BZ5X ja C-HR+ sähköautot on kyllä tysin Tojon käsialaa. BZ4X myydään myös Subaruna.
Urban Cruiser on Suzukin kanssa yhdessä rakannettu ja siinä on myös BYD tekniikkaa.
Mutta mitäpä sitä hyvää trollitarinaa pilaamaan faktoilla.- Anonyymi
bZ4X on subarun kanssa yhteistyössä toteutettu.
- Anonyymi
On se noloa ajaa muka Toyotalla, mikä on ihan muiden tekemää pa*kaa!
- Anonyymi
Toyotan suurin huijaus on se ettei se itse tee laatua vaan myy muiden tekemiä surkeita autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815