ZYPREXAN SIVUVAIKUTUKSIA?

LITIUM

KERTOKAA OMAKOHTAISA KOKEMUKSIA KYSEISESTÄ LÄÄKKEESTÄ. ITSELLÄNI ON OLLUT KESKITTYMISKYVYN HEIKKENIMISTÄ JA VÄSYMYSTÄ,ITSE SAIRASTAN MAANISD..

43

8993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoteseloste

      suljetun puolella lääkärit ja hoitajat eivät antaneet nähdä tuoteselostetta. Kova väsymys, keskittymiskyvyn heikkeneminen ja kova ummetus (verenvuoto) saivat avon puolella lopettamaan "lääkkeen" käytön oitis.

      • elmeri

        myös auditoinnin, vitamiinit ja hivenaineet?


      • siitä, että

        tuoteselosteesta ei ole mitään järkeä lukea kaikkea, ei siitä selittämättä saa irti kuin kaikkein kauheimman mahdollisen? Kuvaamasi väsymys on yleinen, ohimenevä ummetus melko yleinen, mutta Mahalaukku- ja ohutsuolihäiriöt:
        Hyvin harvinainen (< 0,01 %): pankreatiitti. Joten olet vähemmistö kuitenkin.


      • 5+2
        siitä, että kirjoitti:

        tuoteselosteesta ei ole mitään järkeä lukea kaikkea, ei siitä selittämättä saa irti kuin kaikkein kauheimman mahdollisen? Kuvaamasi väsymys on yleinen, ohimenevä ummetus melko yleinen, mutta Mahalaukku- ja ohutsuolihäiriöt:
        Hyvin harvinainen (< 0,01 %): pankreatiitti. Joten olet vähemmistö kuitenkin.

        Eiköhän se ole jokaisen itse päätettävissä "kannattaako" tuoteselostetta lukea vai ei. Se että on mielenterveysongelmia ei saa automaattisesti tarkoittaa sitä, että ihmiseltä ruvetaan pimittämään tietoa. Ja kuten tässäkin tapauksessa, aloittaja lopetti avopuolella lääkkeen, jota hänet pakotettiin syömään ja josta ei kerrottu kaikkea. Että kysynpä vaan, kannattiko siellä sairaalassa tosiaan pimittää tietoa ao. lääkkeestä sen sijaan että olisi rehellisesti ja avoimesti kerrottu riskit ja sivuvaikutukset ja antaa sitten potilaan itse päättää ottaako riskin? Seuraushan oli se, että lääkkeen syöminen siviilissä loppui. Paljon fiksumpaa olisi rakentaa luottamuksellinen, potilasta kunnioittava hoitosuhde, jolloin lääkkeen käyttö avopuolella jatkuisi pidempään, koska se perustuisi vapaaehtoisuuteen.

        Ja ei, selitykseksi ei kelpaa se, että joku ei omasta mielestään ole sairas ja siksi tarvitaan pakkolääkitystä. Ei niin kauan kuin pelkkä mielipide-ero lääkärin kanssa tulkitaan psykoottisuudeksi.


      • kuolemassa

        Zyprexa side-effects:

        http://www.lawyersandsettlements.com/articles/zyprexa/zyprexa-swedish-doctor-01615.html#.UDn51dbiaGk

        Zyprexa on myrkkyä jota ei pidä koskaan vapaaehtoisesti alkaa aloittaa.

        Hagersten, Sweden: Zyprexa is the sixth largest seller in Sweden, in all categories, and Rolf Adolfsson isn't happy about that. Unhappy, because the endocrine effects of Zyprexa are extremely dangerous, so says the noted Swedish professor of Psychiatry.

        Dr. Adolfsson, who has been investigating the harmful effects of drugs for the past seven years, spoke out on Swedish national television recently about Zyprexa.

        "I've seen so many complications, and I have met so many patients--that I completely choke," he told the program host on September 12th. "Are we so damned gullible? And it must be--there is only one thing--marketing."


      • x
        kuolemassa kirjoitti:

        Zyprexa side-effects:

        http://www.lawyersandsettlements.com/articles/zyprexa/zyprexa-swedish-doctor-01615.html#.UDn51dbiaGk

        Zyprexa on myrkkyä jota ei pidä koskaan vapaaehtoisesti alkaa aloittaa.

        Hagersten, Sweden: Zyprexa is the sixth largest seller in Sweden, in all categories, and Rolf Adolfsson isn't happy about that. Unhappy, because the endocrine effects of Zyprexa are extremely dangerous, so says the noted Swedish professor of Psychiatry.

        Dr. Adolfsson, who has been investigating the harmful effects of drugs for the past seven years, spoke out on Swedish national television recently about Zyprexa.

        "I've seen so many complications, and I have met so many patients--that I completely choke," he told the program host on September 12th. "Are we so damned gullible? And it must be--there is only one thing--marketing."

        Lääkettä ei voi myöskään helposti lopettaa.


      • Entinenlaitos

        No johan on :D itse zyprexa lääkitystä syönyt valkotakkisten tahdosta ja oloni oli seuraavat: kauhea väsymys,lihoin 15kg, en pystynyt tekemään mitään... Ja tämä kyseinen lääkäri vielä määräsi minulle koko loppuelämäksi, noh olin ehtinyt syödä noita jo 5vuotta jolloin itse räjähdin. Päätin itse että en enää noihin koske. Lopetin syömisen eikä se ollut hankalaa...? Kun joku sano että ois vaikea lopettaa ni taitaa johtua ihan sun omasta tahdosta.. Ei noi kuitenkaa mitää bentsoja ole..


    • höpö

      Olen lihonut Zyprexan syönnin seurauksena 25 kiloa.

    • mari

      siksi olisi parempi jättää lukematta koko litania sivuvaikutuksista siellä lääkepurkin yhteydessä. Sitten kuuntelee omaa oloaan ja sen perusteella neuvottelee lääkärin kanssa, onko kysymys lääkesivuvaikutuksesta vai sairauden oireesta. Nimittäin luulotauti ja pelkotilat ovat yhtä kamalia kuin oikeat sairaudet tai sivuvaikutuksetkin.
      Maallikon mielipide A.P:n kysymykseen on, että fiiliksesi ovat taudin oireita, mutta myös hiukkasen lääkkeiden sivuvaikutuksia, jotka tasaantuvat ajan myötä.
      Suosittelen etsimään mielenterveystoimiston kautta "oireenhallintaryhmän" tai vastaavan, missä saat tietoa sairaudesta. Hyvää kesää sinulle!

      • pollliiiisi

        lääkärit valehtelevat haittavaikutuksista ja laittavat ne "sairauden" piikkiin. Puhuvat jostain ihme somaattisuudesta.


      • tämä

        on jo selvitetty että zyprexan on pahimpia myrkkyjä. Oliko siinä listassa nyt 5.
        Lihomista, sokeritautia tardiivia dyskinesiaa ym.


    • veke

      todellisen tunneyhteyden katoaminen sisimpään on ollut se sivuvauikutus minkä vuoksi olen ollut syömättä lääkettä ja aion myös vastedes olla syömättä!

      • romukoppaan.

        Kun katsoo toisia psyykepotilaita,ei kaikkia tietenkään,niin kulkevat kuin zompiet,puhe kuin hidastetussa elokuvassa.


      • olet
        romukoppaan. kirjoitti:

        Kun katsoo toisia psyykepotilaita,ei kaikkia tietenkään,niin kulkevat kuin zompiet,puhe kuin hidastetussa elokuvassa.

        psyykepotilaita nähnyt? Televisiossa vai "livenä"?


      • sekä
        olet kirjoitti:

        psyykepotilaita nähnyt? Televisiossa vai "livenä"?

        kylällä,jo vuosia pyörineet samat ihmiset.Aina vaan menevät surkeampaan kuntoon.


      • mikä sairaus
        sekä kirjoitti:

        kylällä,jo vuosia pyörineet samat ihmiset.Aina vaan menevät surkeampaan kuntoon.

        heillä on? Tai millainen lääkitys heillä on?


    • akseli

      On minulla ollut reipas lihominen, väsymys ja pitkäunisuus(10-13 tuntia, joskus jopa 16 tuntia). Ehkä myös keskittymisvaikeutta(syytä vaikea arvata,) ja tunteettomuutta.

    • Minulle alkoi tulla 10mg kohdalla vaikeita paniikkitiloja. Alkuun annostus oli ollut 5mg, josta se nostettiin ja sitten taas laskettiin takaisin. Käytin tabletinpuolittajaa, jolloinka lääkeannoksen kooksi tuli 2,5mg. Vasta kun olantsapiini-lääkitys kokonaan lopetettiin, lakkasivat paniikkikohtauksetkin.

      Saattaa olla ettei olantspiini (ensimmäinen kauppanimi Zyprexa) sovellu Asperger-henkilöille käytettäväksi, ei ainakaan suurin annostuksin käytettynä.

    • aklsdjfaslk

      Kauheita pakkoliikkeitä, jotka eivät lähde pois. Olen lopettanut jo vuosi sitten ja pää nykii niin, että meinaa irrota.

      • hämmästys

        Minulle tuo Zyprexa 10mm x 2 (aamuin ja illoin) aiheuttaa sen että seksi ei tunnu oikein miltään, ja vehje seisookin aika heikosti onko jollain muulla samoja vaikutuksia.


      • nartushka
        hämmästys kirjoitti:

        Minulle tuo Zyprexa 10mm x 2 (aamuin ja illoin) aiheuttaa sen että seksi ei tunnu oikein miltään, ja vehje seisookin aika heikosti onko jollain muulla samoja vaikutuksia.

        hirviä zombi-olo ja niin karmiva vapina ettei ees vettä saanu juotuu ilman että puolet oli sylissä. hyi


      • Roope toope
        hämmästys kirjoitti:

        Minulle tuo Zyprexa 10mm x 2 (aamuin ja illoin) aiheuttaa sen että seksi ei tunnu oikein miltään, ja vehje seisookin aika heikosti onko jollain muulla samoja vaikutuksia.

        Mulle olantsapiini aiheutti kovia seksihimoja, nälkää ja mielialan laskua. Väsymystä..ei kiinnostanu muu kuin syöminen, nukkuminen ja seksi.


    • Kauhea akne tuli mulle Zyprexasta.

      • FDFREDFREDF

        LÄÄKKEITTEN KANSSA VESLAATTE, MENKÄÄ KIRKKOON JA RUKOILKAA, MIELENRAUHA JA TURVALLISUUS TULEE AINOASTAAN JUMALALTA. PANIIKKITILA ON PELKOA JOKA JOHTUU TURVATTOMUUDESTA MIELEN ALUEELLA,ONKO HYLJITTY, KIUSATTU,JNE.MINUN RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, EN MINÄ ANNA NIINKUIN MAAILMA ANTAA, SANOI JEESUS.ELÄMÄSSÄ JA KUOLEMASSA JEESUS ON AINOA TURVA.


      • fewafawfawef
        FDFREDFREDF kirjoitti:

        LÄÄKKEITTEN KANSSA VESLAATTE, MENKÄÄ KIRKKOON JA RUKOILKAA, MIELENRAUHA JA TURVALLISUUS TULEE AINOASTAAN JUMALALTA. PANIIKKITILA ON PELKOA JOKA JOHTUU TURVATTOMUUDESTA MIELEN ALUEELLA,ONKO HYLJITTY, KIUSATTU,JNE.MINUN RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, EN MINÄ ANNA NIINKUIN MAAILMA ANTAA, SANOI JEESUS.ELÄMÄSSÄ JA KUOLEMASSA JEESUS ON AINOA TURVA.

        JEESUS EI AUTA? MINÄ RUKOILIN JEESUSTA KOKOAJAN, SILTI MINUT SULJETTIIN MIELISAIRAALAAN MONTA KERTAA JA PAKKO SYÖTETTIIN ZYPREXAA 7 KUUKAUTTA! EI JEESUS AUTA YMMÄRRÄ NYT!


    • uhri .olen minä

      zyprexa on salainen murha ase ja siitä on lääkäri henno ligi tietoinen mutta kun uhkailee piikki lääkityksellä niin joudun väkivaltasesti otta tota paskaa vaikka ei ole skitsofreniaa .30mg yötä vasten ja aamulla menee noin 15 kupillista kahvia päästääksee johonkin tolkkuu se on tappava lääke kyse on nyt murha aseesta mitä täällä ylönkylän vastaan otto laitoksessa koko henkilö kunta on mukana jutussa .niin ilmotan kaikille lukijoille tämän tiedon että onko kyseessä isot rahat mitä lunastetaa kun zyprexa tappaa minut vai mistä on kyse kun tietoisesti yrittää myrkyllä murhata .tämä tiedoksi poliisille ja viranomaisille .ja että kun tämä lääkäri päivystää tammiharjussa ja hänen nimi on henno ligi .tämä on ilmotus kaikille viran omaisille että yrittää murhata minut .mutta miksi .

      • joo o

        On karmivaa että ihmistä yritetään muka auttaa lääkkeellä ja oireet menevät vain hullumpaan suuntaan ... näin kävi myös itselleni. Aloin kuulla myös nukahtamisvaiheessa ääniä.


      • oikeusasiamieheen yh

        olantsapiini, jota on käytössäsi on tosiaan aivoja vahingoittava neurolepti. oletko harkinnut tehdä rikosilmoitusta lääkäristäsi, jos hän tosiaan pakottamalla tai uhkailemalla sinuun tuota ainetta piikittää? jokaisella on oikeus päättää mitä aineita käyttää ja mitä ei, lain puitteissa tietenkin. sinun ihmisoikeutesi on kieltäytyä lääkityksesta, muista tämä.


    • Lare.

      Lääkkeellä saa nukutuksi hyvin jos ei psyykoosi sairauden takia muuten saa nukuttua. Haittana on hirveä nälkä öisin, ja jos herää niinkuin yleensä mulla on ikävänä tapana niin sitten tulee syötyä kuin olisi ohjelmoitu siihen. Vaikea laittaa vastaan. Annos on mulla 5mg olanzapiinia ja musta tuntuu että sekin on liikaa. Pienempi annos olis varmasti parempi, mutta lääkärini just sanoi että pitää syödä viittä millii toukokuun loppuun asti joidenkin pitoisuuksien takia.

      • Hessu 2

        Jos ihiminen sekoaa, niin sitten se sekoaa. EI mitään LÄÄKKEITÄ!


    • lyhyt ja ytimekäs

      ongelma on se ettei yhteiskunta viitsi enää erottaa oikeasti sairaita ja niitä jotka tulisi toimeen ilman hoitojakin.

      siitä seuraa katkeruutta ja valtiovihaa.

      • Janne.

        "LÄÄKKEITTEN KANSSA VESLAATTE, MENKÄÄ KIRKKOON JA RUKOILKAA, MIELENRAUHA JA TURVALLISUUS TULEE AINOASTAAN JUMALALTA. PANIIKKITILA ON PELKOA JOKA JOHTUU TURVATTOMUUDESTA MIELEN ALUEELLA,ONKO HYLJITTY, KIUSATTU,JNE.MINUN RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, EN MINÄ ANNA NIINKUIN MAAILMA ANTAA, SANOI JEESUS.ELÄMÄSSÄ JA KUOLEMASSA JEESUS ON AINOA TURVA. "


        joo kyllä nämä henkiset asiat ovat periaatteessa elämän suurimpiin kysymykseen pohjautuvia kun ei tulla "itsensä" kanssa toimeen enää..
        ei tiedekään ole niin pitkällä vieläkään että määräisivät turvallisia lääkkeitä vaan asia perustuu typerään manipulointiin ja rahabisnekseen.
        ehkä apua joillekin joku lääke tuo mutta kokonaisuutta ajatellen järjestelmä on täysin viturallaan.....

        tiedän itsekin kokemuksesta.. käytin 2 vuotta skitsofrenia lääkkeitä ja tajusin vasta myöhemmin että diagnoosini olisi pitänyt olla pelkkä paniikkihäiriö tai sen oireet... mutta suomessa lätkäistään liian helpolla painava diagnoosi ja määrätään lääkkeet, ei huuskuta sivuvaikutuksista p askaakaan.

        ikävät oireet alkoivat lääkkeet aloitettuani ja kun viimein tajusin ne lopettaa, paranin.

        asiaa eivät ärsyttävät valkotakkim ulkut tietenkään myönnä. joten jään yksin tietoni kanssa.

        p aska maailma, p askat järjestelmät.
        lyhyt elämä, viisaus tulee liian myöhään.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        "LÄÄKKEITTEN KANSSA VESLAATTE, MENKÄÄ KIRKKOON JA RUKOILKAA, MIELENRAUHA JA TURVALLISUUS TULEE AINOASTAAN JUMALALTA. PANIIKKITILA ON PELKOA JOKA JOHTUU TURVATTOMUUDESTA MIELEN ALUEELLA,ONKO HYLJITTY, KIUSATTU,JNE.MINUN RAUHANI MINÄ ANNAN TEILLE, EN MINÄ ANNA NIINKUIN MAAILMA ANTAA, SANOI JEESUS.ELÄMÄSSÄ JA KUOLEMASSA JEESUS ON AINOA TURVA. "


        joo kyllä nämä henkiset asiat ovat periaatteessa elämän suurimpiin kysymykseen pohjautuvia kun ei tulla "itsensä" kanssa toimeen enää..
        ei tiedekään ole niin pitkällä vieläkään että määräisivät turvallisia lääkkeitä vaan asia perustuu typerään manipulointiin ja rahabisnekseen.
        ehkä apua joillekin joku lääke tuo mutta kokonaisuutta ajatellen järjestelmä on täysin viturallaan.....

        tiedän itsekin kokemuksesta.. käytin 2 vuotta skitsofrenia lääkkeitä ja tajusin vasta myöhemmin että diagnoosini olisi pitänyt olla pelkkä paniikkihäiriö tai sen oireet... mutta suomessa lätkäistään liian helpolla painava diagnoosi ja määrätään lääkkeet, ei huuskuta sivuvaikutuksista p askaakaan.

        ikävät oireet alkoivat lääkkeet aloitettuani ja kun viimein tajusin ne lopettaa, paranin.

        asiaa eivät ärsyttävät valkotakkim ulkut tietenkään myönnä. joten jään yksin tietoni kanssa.

        p aska maailma, p askat järjestelmät.
        lyhyt elämä, viisaus tulee liian myöhään.

        suomen viranomaiset ovat saaneet aikaan liian p askamaisen järjestelmän, joka on pelkkää rekisteröimistä, pakkohoitoa ja monille liian monimutkainen systeemi jotta sitä voisivat ymmärtää... niinpä nöyrrytään järjestelmän uhriksi ja uskotellaan itselle että "tästä parannutaan".

        monet vuosia psykiatrian kierteessä olevat tietävät että virhediagnooseja jaetaan urakalla ja lääkkeet tekevät ihmisistä zombeja.
        Oireet laitetaan "sairauden" syyksi, ja sairautta tuskin kaikilla edes on, sillä se on vain lääkärin lätkäisemä johtopäätös oireista.

        kun annat p askalakkivaltiolle sormesi, se vie koko käden.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        suomen viranomaiset ovat saaneet aikaan liian p askamaisen järjestelmän, joka on pelkkää rekisteröimistä, pakkohoitoa ja monille liian monimutkainen systeemi jotta sitä voisivat ymmärtää... niinpä nöyrrytään järjestelmän uhriksi ja uskotellaan itselle että "tästä parannutaan".

        monet vuosia psykiatrian kierteessä olevat tietävät että virhediagnooseja jaetaan urakalla ja lääkkeet tekevät ihmisistä zombeja.
        Oireet laitetaan "sairauden" syyksi, ja sairautta tuskin kaikilla edes on, sillä se on vain lääkärin lätkäisemä johtopäätös oireista.

        kun annat p askalakkivaltiolle sormesi, se vie koko käden.

        "On karmivaa että ihmistä yritetään muka auttaa lääkkeellä ja oireet menevät vain hullumpaan suuntaan ... näin kävi myös itselleni. Aloin kuulla myös nukahtamisvaiheessa ääniä. "


        näin kävi minullakin.

        Asiaan ei ollut kenelläkään lähiomaisellani mitään vastaansanottavaa kun neuroleptit jätin ja sivuoireet häipyivät heti.

        sivuoireet lääkärit tulkitsevat sairauden pahenemiseksi.

        minä voin luvata teille kaikille että lääkärin palleilla istuvia kallonkutistajia yhdistää p askapuhe ja kierous. se on 100% faktaa ja se asia tullaan vielä julki sanomaan!


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        "On karmivaa että ihmistä yritetään muka auttaa lääkkeellä ja oireet menevät vain hullumpaan suuntaan ... näin kävi myös itselleni. Aloin kuulla myös nukahtamisvaiheessa ääniä. "


        näin kävi minullakin.

        Asiaan ei ollut kenelläkään lähiomaisellani mitään vastaansanottavaa kun neuroleptit jätin ja sivuoireet häipyivät heti.

        sivuoireet lääkärit tulkitsevat sairauden pahenemiseksi.

        minä voin luvata teille kaikille että lääkärin palleilla istuvia kallonkutistajia yhdistää p askapuhe ja kierous. se on 100% faktaa ja se asia tullaan vielä julki sanomaan!

        "JEESUS EI AUTA? MINÄ RUKOILIN JEESUSTA KOKOAJAN, SILTI MINUT SULJETTIIN MIELISAIRAALAAN MONTA KERTAA JA PAKKO SYÖTETTIIN ZYPREXAA 7 KUUKAUTTA! EI JEESUS AUTA YMMÄRRÄ NYT! "


        suomi24 anarkismi.

        Siellä on sinulle lohtu.

        Pysy erossa k usipäistä, irroittaudu järjestelmästä ja ryhdy kapinaan.

        ei ole väärin olla oikeassa,piste.


    • katkeroitunut-_

      Mullekin pakkosyötettiin zyprexaa, rauhottavien ja "mielialantasaajan" kans sairaalassa. Ei oo päivää ku en kävisi traumaa tuosta läpi ja tunnen vihaa psykiatria kohtaa,joka mulle ton määräsi pelkkään psykoottisen masennuksen epäilyyn, joka oli sekin vääntämällä väännetty lausuntoon. Oli kunnon lamausannos. Hirvitti syödä noita lääkkeitä. Joo, en itkeny enää, mutten tehny paljo muutakaa, ku ajatustoiminta oli ihan jumissa. Päivääkään en oo ollu enää työkuntonen lääkekoktailien jälkeen saatika että ois muisti pelannu .. tai tuntenu oloani hyväksi. Olo on zombi, edelleen. Vieroitus oli toinen helvetti!!!

      Menin enemmän sekasi noista lääkkeistä. Sille ei oo sanoja. Kaikki alotettii viikon sisää. Olin vaa kokoajan enemmän pihalla, lamaantuneessa, hämmentyneessä olotilassa. Kaikki noista latisti tunteita, teki oudon olon.

      Tämä Suomen nykynen mielenterveysjärjestelmä on p:seestä! Psykiatrit esiintyy jonain mielen ja aivokemioiden asiantuntijoina, ja pakkosyöttää lääkkeitä jotka tekee karmean olon ja tuhoaa terveyden. On lääkäreitä ja sitte "lääkäreitä" eli psykiatrit. nämä puoskarit määrää koktaileja joita ei suositella yhdessä. Näistä puhutaan hoitona joka on parhaaksi. Ne hoitaa ihmisiä eläkkeelle noilla myrkyillä lääkekoukkuihin ja käy hiton kalliiksi yhteiskunnalle, mut niiden työtä ei valvo paljon kukaa. Nyt on mullakin työuran jälkee eläkepaperit vetämässä. Jos ne kosahtaa siihen, että en enää halua "hoidolla" kuntouttaa itteäni(olen traumatisoitunut koko hoidosta) tai syödä yhtäkää lääkettä nii en tiedä mitä teen. Oon parhaillani kuntouttanu itteäni makaamalka vieroitusoireista kärsivänä sängyssä

      Osastolla sanottii että "täällä syödään lääkkeitä" ja "vain otettu lääke auttaa". Tiedoksi psykiatrian työntekijöille, jos edes luulette auttavanne kyllästämällä ihminen tollaisella määrää "lääkkeitä" joiden tehon maagisesti uskotte parantavan,kohtelemalla aikuisia kuin lapsia.. olette hiton väärässä. Toivottavasti saatte vanhana dementoituneena vedellä lääkkeitänne vanhainkodissa viimestään.

      • Guoriainen

        Psykiatriassa kannattaa muistaa yksi kultainen sääntö: Vain otettu lääke haittaa.

        Psykiatrit vaan paskoo ihmisten päitä neurotoksiineilla ja syyttää syntyneen aivovaurion oireista henkilöä itseään, tai mieli(kuvitus)sairautta. Sen jälkeen uhri on omillaan. Joudut tekemään aivovaurioituneena yhtä lailla töitä kuin terveet. Et sa koskaan tunnustusta siitä mitä sinulle on tehty ja pahimmillaan valituksestasi tulee "psykoosin oire" johon saat rangaistukseksi toisen satsin. Kaikki tehdään vielä tekopyhästi henkilön omaksi parhaaksi auttamisen nimeen.

        Pysykään hyvät kansalaiset kaukana valtion virallisesta puoskaroinnista, psykiatriasta.


    • katkeroitunut-_

      "Psykiatrit vaan paskoo ihmisten päitä neurotoksiineilla ja syyttää syntyneen aivovaurion oireista henkilöä itseään"

      Näinpä. Lääkärilleni muistutukseksi lääkereaktiot lääkkeistä, koska ilmiselvästi sinua ei ne kiinnosta, kuinka toisten terveyttä pilaat:

      Kaikki syömäni llääkkeet saivat lääkeinteraktioita tutkittaessa maininnan: "Moderately clinically significant. Usually avoid combinations; use it only under special circumstances" lääketutka ei ota kantaa, mitä kaikki lääkkeet tekee yhdessä. Aivan, sitä ei täysin tiedetä, ja se on yksilöllistä, joten sain olla koekaniini.

      "Applies to: oxazepam, Zyprexa (olanzapine)

      GENERALLY AVOID: The safety and efficacy of intramuscular olanzapine administered in combination with benzodiazepines have not been established. Deaths have been reported in patients who received IM olanzapine during postmarketing use. The cause has not been determined but in many of the deaths, patients were treated with multiple concomitant drugs including IM benzodiazepines and other IM antipsychotics that are known to have the potential to induce hypotension, bradycardia, and respiratory or CNS depression"

      "Applies to: valproic acid, Zyprexa (olanzapine)

      MONITOR: Concurrent use of olanzapine and valproic acid may potentiate the risk of hepatotoxicity. The exact mechanism of interaction is unknown"

      Applies to: oxazepam, valproic acid

      GENERALLY AVOID: One case series has suggested that benzodiazepines may amplify the teratogenic effects of valproate in the offspring of epileptic women. Both drugs individually have been associated with adverse effects to the fetus. Another study has suggested that valproate may displace diazepam from plasma protein binding sites and inhibit its metabolism; however, the clinical significance has not been established. Other benzodiazepines may interact with valproate in a similar fashion."

      "Kaikki tehdään vielä tekopyhästi henkilön omaksi parhaaksi auttamisen nimeen."

      Juu, en tiennyt, että parhaakseni on että ajatus ei pelitä, olen pihalla ja apaattinen. Onneksi lääkäri sen tiesi!

    • vakavaa.asiaa
    • sdaZSD

      Itse sain myrkytysoireita Zyprexasta. Järkyttävää migreeniä, jatkuvaa tarvetta oksentaa ja kerran heti lääkkeen käytön jälkeen tajunnan menetys melkein vuorokaudeksi. Lääkäri ohjeisti, että on vain alkuoireita, kyllä helpottaa kun keho tottuu. . En tiedä mistä myrkytysoireista kärsin, mutta suvussani on ollut sydämen QT-oireyhtymää ja monilla psykoosilääkkeillä on taipumus pidentää QT-aikaa, myös olantsapiinilla. Tämän lääkärin ohjeilla olisin varmaan kuollut. Lääkäreillä ei ole näyttävästi mitään vastuuta potilaistaan. Tässä maassa ihminen saa suojella itseään niiltä, joita oletettavasti sitoo Hippokrateen vala. Elämän suojelun nimissä nämä härskit, välinpitämättömät puoskarit hoitavat olemattomia aivotason ongelmia, joiden hoitamiseen on kanavoitu aivan järkyttävä määrä resursseja. Sitten kun potilas puhuu todellisista ongelmistaan, niin ne ovat täysin sivuseikkoja ihmisen toimintakyvyn kannalta tyyliin "isäsi raiskasi sinua koko lapsuutesi ajan, mutta ei se haitta, koska meilllä on sinulle lääke, jolla saat kyseisen aivosairautesi hallintaan". Ei ihme, että ihmiset tekevät itsemurhia tällaisen "hoidon" jälkeen.. Zyprexa on yksi näistä "uuden sukupolven" lääkkeistä, joissa ei ole mitään uutta itsessään, vaan kyseessä oli vanha lääke uudella patentilla. Se sai uuden patentin 1990-luvulla sen perusteella, että se nosti koirilla vähemmän kolesterolia kuin lääke, joka ei ollut koskaan ollut markkinoilla. Sen suurimmat (sivu)vaikutukset liittyvätkin massiiviseen painonnousuun ja kolesterolitasojen kohoamiseen sekä diabeteksen kehittymiseen.Lääkärit ja psykiatriset hoitajat hokevat tosissaan jostain uuden sukupolven neurolepteistä ja niiden turvallisuudesta ja tehokkuudesta, vaikka ne eivät mitenkään ole eronneet vanhemmista lääkkeistä, paitsi hinnaltaan. Niiden "tehoa" ollaan todistettu vertaamalla niitä ylisuurilla annoksilla annettuihin vanhoihin lääkkeisiin, mikä näyttää imartelevalta. Onhan hermomyrkky pienellä annoksella toki paremmin siedetty kuin hermomyrkky suurella annoksella. Zyprexa on ehkä näistä "uuden sukupolven" neurolepteistä kaikke vaarallisimpia ja silti sitä ollaan markkinoitu estoitta kaikenlaisten ongelmien hoitoon. Sitä myyvän yhtiön Eli Lilyn johtava tutkija kertoikin osuvasti yhtiön työntekijöille vuonna 1999, että "painnnousu ja mahdollinen verensokerin kohoaminen ovat merkittäviä uhkia kyseisen molekyylin menestykselle". Ei ihme, että sillä oli tarve salata tutkimuksissa paljastuneita haittavaikutuksia Zyprexaan liittyen. Kun masennuslääke Prozacin patentti oli umpeutumassa vuonna 2001, Lily alkoi markkinoimaan kyseistä lääkettä mielialan tasaajana, vaikka se ei todistetusti tasaa mielialaa. Tämä ei kuitenkaan psykiatreja ole haitannut, koska he käyttävät lääkkeitä muutenkin miten sattuu. Heidän mottonsa on, että mitä enemmän saat tungettua lääkkeitä potilaaseen tappamatta häntä, sitä paremmin menee bisneksellä. Jos silloin tällöin jokunen potilas tipahtaa tuolilta alas sydämen äkkipysähdyksestä tai kehittää itselleen 30 kiloa ylipainoa ja diabeteksen, niin so what? Hoitavathan he mielestään äärimmäisen vakavia neurologisia häiriöitä, joten ennenaikaisen kuoleman riski on kannattavaa ottaa, vaikka vastoin potilaan tahtoa.

    • Urpopaskanaama

      Mullakin oli zyprexa lääkitys ja se aiheutti kovaa lihomista ja tuli ihan zombiks

    • Neverlepts

      Kerta-annoksen piikittivät väkisin, kun en nukkunut heidän pakkopillin mukaan ja elinikäinen trauma koko paikasta. Trauman vuoksi jouduin sinne ja suuremman trauman sain "hoidosta". Ei ikinä enää julkista terveydenhuoltoa mulle. Täällä yhteiskunnassa kannattaa yrittää pärjätä omillaan ja sietää elämän kolhuja itsekseen ja kaverisuhteiden avulla ja vaihtaa vaikka ruokavaliota tai ottaa multivitamiinit arkeen...mitä tahansa ennen mielenterveyspalveluja...vaikka yksisarvishoitojakin ennen kemikaalimyrkytystä ja sisäistä tuhoa, mitä julkinen puoli tarjoaa.

    • kfkdkkdkk

      "Hoitavathan he mielestään äärimmäisen vakavia neurologisia häiriöitä, joten ennenaikaisen kuoleman riski on kannattavaa ottaa, vaikka vastoin potilaan tahtoa. "

      Psykiatreilla kannattaisi ottaa reality check omasta ajattelustaan ja miettiä ihan sitä omaa lukemaansa kirjallisuutta ja hoitojärjestelmän periaatteita. Kovasti ovat muiden todellisuudentilaa tulkitsemassa, mutta kannattaisi vähän sitä omaakin ajatusmaailmaa ja oppimaansa vähän tulkita. Mutta ego on niin kovasti tiellä, kun ollaan niin olevinaan parantajia ja ammattilaisia! Sen verran ristiriitaista on heidän hoitomenetelmiensä perusteet, hyödyt ja haitat ja yleensä kieli millä puhutaan näistä sairauksista ja sairauksien todistettu biologinen pohjakin horjuu. Hoidetaan neurologisia aivosairauksia lääkkeillä, "antipsykooteilla", jotka on käytännössä neurotoksiineja ja niiden on todistettu kutistavan aivoja. Niiden nimi muutettiin antipsykootiksi, kuin se olisi täsmähoitoa psykoosiin, vaikka neuroleptit kehitettiin leikkauksen esilääkkeiksi eivätkä ne ole siitä kovinkaan kehittyneet. Elinajanodote on lyhyempi näitä pitkään käyttävillä, mutta eräs psykiatri kusetti artikkelissa ylellä vastikään, että nämähän suojaa kuolleisuudelta skitsofreenikoilla (anna mun kaikki kestää)! Taitaa olla aika lyhyt tutkimus. Kyseinen psykiatri halusi tyrkyttää neuroleptejä pitkäaikaisinjektioina yleisesti kaikille skitsofreenikoille! No, kyllähän viinankin ja alkoholin jatkaminen kohtuuannoksilla estää usein vieroitusoireet, sama pätee antipsykootteihin. Jos ne lopettaa, ja erityisesti miten sattuu, on aika itsestäänselvää, että tämän luokan aineissa voi tulla paha olo vieroitusoireista ja lisää sairaalakäyntejä.

      Lyhyttä on muutenkin psykiatrien ajatus lääkinnän riskien ajattelusta, kun lääketutkimukset usein ovat aika lyhyehköjä, potilaita tykätään useinkin käyttää koekaniineina pitemmän käytön riskien osalta ja selitellä kuinka haitat ovat potilaan päänsisäisiä. Antipsykootit (lue neurotoksiinit) vaurioittaa aivoja (mistä esimerkkinä pakkoliikkeinä ilmenevä tardiivi dyskinesia), altistaa psykoosille (Niiden on todistettu aiheuttavan dopamiinireseptorien herkistymistä mikä altistaa lopettaessa psykoosille ja tekee potilaan riippuvaiseksi lääkkeestä mihin psykiatrit logiikallaan suosittelevat lähes loputonta lääkintää mikä tietenkin johtaa heillä mukavan pysyvään asiakaskuntaan), neuroleptir sairastuttavat potilaita fyysisesti ja tappavat potilaita, äkillisesti tai ennenaikaisesti. Niiden aivosairauden hoitaminen on suorastaan vitsi, ja potilaan hoitaminen ei johda useimmiten edes potilaan parantumiseen kunnon elämänlaatuun ja työelämään, mitä tietenkin selitellään potilaan sairaudella. Jos potilas paraneekin ja lopettaa lääkkeet, hänellä oli varmaan väärä diagnoosi ;). Jos potilas saa haittoja lääkkeistä, ja muuttuu vaikka maaniseksi jollain toksiinilla, se on merkki kaksisuuntaisesta. Lopputulos on usein aina lisää lääkkeitä. Lääkettä, lääkettä lääkkeen perään, aivan sama parantuuko potilas tahi ei. Potilas saattaa kärsiä seksuaalisen toiminnan ongelmista, olla lääkehuurussa, heikompitoimintakykyisenä, käytännössä elämänlaatu 0. Mutta psykiatri voi kirjata tuubaa potilastiedot täyteen kuinka matti tai maija vaikutti kuolaa valuvana neurotoksiinista unisena ajatus jumissa lääkkeistä hiljaisena oikein paljon paremmalta. Kun tuohon tilanteeseen joutuu, jossa kuulee voiden huonommin kuin ikinä, ollen ymmällään lääkinnän alla, kuullen psykiatrin kehuvan vointia, tajuaa että tästä järjestelmästä kannattaisi ehkä lähteä pois.

      Tehkää palvelus itsellenne, älkää hakeutuko noiden ihmisten luokse, tai ainakin tiedostakaa että tämä ammattikunta näkee tieteellisinä hoitokeinoina sähköiskujen antamisen päähän, ja neurotoksiineilla aivosairauksien hoidon(hiukan ristiriitaista, yleensä kun harvemmin toksiinit tai aivojen kemiallisen toiminnan alentaminen tai aivojen tuhoaminen mitään parantavat). Toki aivovammauttamalla ihmisiä elämänongelmat voi hetkessä tuntua pieniltä, kun aivotkaan ei toimi kunnolla, mutta huom. Aivoja on vain yhdet, että ei niitä kannata tuhota! Vähän sama kun jalkakivun vuoksi päädyttäisiin jalan amputointiin tai vammauttamiseen. Menee jonkun verran aikaa, ja tätä nykyistä biopsykiatriaa pidetään aika hutkintana. Sen he voivat selitellä että no, pitihän lääketieteessä muutenkin tehdä huonoja juttuja ja kokeilua eka että kehityttiin. Väärin on että he esiintyvät asiantuntijoina ja esittävät tietävänsä enemmän kuin tietävät, mutta samalla pitävät ihmisiä koekaniineina!

      Älkää menkö tähän nalkkiin. Jos menette, tiedostakaa mihin voitte joutua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe