Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkäs ikäi??

mä vaa

MInkäs ikäi mun partis poika ois noin. Sen pituus on joku 8 cm ja partaa sillä on jo ehkä 6 mm..... ois iha kiva tietäää..... JOs nyt joku "harraastaa" iän laskemista. :D

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu

      Minkä kokoisessa akvassa se on saanut kasvaa.

      Mulla on yks saman kokoinen pikku akvaariosta (100l) pelastettu n. 10 vuotias ukko yksilö 244 litrasessa.

      Ja sitten mulla on yks liki saman mittainen 3 vuotias yksilö toisessa 355l akvassa.

      • mä vaa

        Se on ostettu faunattarest ja ne sano et se käy iha hyvin mun 65 litrasee akvaa...! se on ollu joku 3.5 cm ku se tuli ja nyt se on ollu meil puol vuotta....


      • bettaristic
        mä vaa kirjoitti:

        Se on ostettu faunattarest ja ne sano et se käy iha hyvin mun 65 litrasee akvaa...! se on ollu joku 3.5 cm ku se tuli ja nyt se on ollu meil puol vuotta....

        Jos on faunassa sanoneet että "käy ihan hyvin", niin eivät ne siihen kysymykseen vastanneet että "käykö partamonni 65-litraiseen akvaarioon", vaan siihen että "käykö, että annan teille tästä monnista rahaa".

        Partamonni ei sovi elämään koko ikäänsä 65-litraisessa vaan kääpiöityy siellä, mikä siis ei ole hyvä asia (johtuu siis huonoista olosuhteista). Partamonninaaraan voi sijoittaa jo 100-litraiseen, mutta koiras kun kasvaa suuremmaksikin, vaatii suuremman akvaarion. 120-litrainen on minimiallaskoko.


      • patu
        mä vaa kirjoitti:

        Se on ostettu faunattarest ja ne sano et se käy iha hyvin mun 65 litrasee akvaa...! se on ollu joku 3.5 cm ku se tuli ja nyt se on ollu meil puol vuotta....

        Niinkun varmaan rivien välistä osasit lukee mun jutusta minkä kokoisee akvaan noi partikset soveltuu, EI MISSÄÄN tapauksessa alle 150l ja metriä lyhempään akvaarioon vaikkakin kyseessä on rauhallinen kaveri mutta osaa sekin spurttailla nopeesti paikasta toiseen tarpeen tullen.

        Vai faunattaressa opastettiin, no Betta on taas oikeessa!


      • MÄVAA
        patu kirjoitti:

        Niinkun varmaan rivien välistä osasit lukee mun jutusta minkä kokoisee akvaan noi partikset soveltuu, EI MISSÄÄN tapauksessa alle 150l ja metriä lyhempään akvaarioon vaikkakin kyseessä on rauhallinen kaveri mutta osaa sekin spurttailla nopeesti paikasta toiseen tarpeen tullen.

        Vai faunattaressa opastettiin, no Betta on taas oikeessa!

        Joo Joo!! oon kullu jo tosta samasta jankutuksesta kauan!!! ku oltii ostamas monnii me pyydettii myyjä apuun ja ne kysy kyl ihan yksityiskohtasesti koon ja kaikki tarpeelliset tiedot!!!! en sit enää tänne kirjota ongelmista ku AINA jankataa!


      • MäVaaa
        MÄVAA kirjoitti:

        Joo Joo!! oon kullu jo tosta samasta jankutuksesta kauan!!! ku oltii ostamas monnii me pyydettii myyjä apuun ja ne kysy kyl ihan yksityiskohtasesti koon ja kaikki tarpeelliset tiedot!!!! en sit enää tänne kirjota ongelmista ku AINA jankataa!

        ja viel sit se et mun monni on mulle tullu puolenvuoden takaa jo liian rakkaaks et en taho luopuu siitä!! SE ON MUN MAAILMAN EKA LEMMIKKI! ja en siitä luovu vaikmikä tulis!


      • noh??
        MäVaaa kirjoitti:

        ja viel sit se et mun monni on mulle tullu puolenvuoden takaa jo liian rakkaaks et en taho luopuu siitä!! SE ON MUN MAAILMAN EKA LEMMIKKI! ja en siitä luovu vaikmikä tulis!

        jos et luopuu haluu nii osta isompi akva.. yksinkertasta..


      • minä
        noh?? kirjoitti:

        jos et luopuu haluu nii osta isompi akva.. yksinkertasta..

        Faunatarhan on eläinkauppa ketju, eli siellä käsittääkseni myydään myös muille eläimille ruokaa yms. rompetta. Tiedän koiraharrastajan joka lähti pitämään Faunatarta, eikä ole ikinä edes omistanut akvaariota, eli myyjät/omistajat ryhtyvät yrittäjiksi, niin kuin nämä kotipizzalaisetkin, en ole ikinä saanut nälkää siirrettyä kotipizalla. Kannattaa jos mahdollista aina käydä semmoisissa liikkeissä joissa on muutamia eläinlajeja, ei siis näihin ns. eläinmarketteihin kannata mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe