Konkelonköyriölän SEOm paarim huoltiksella
Ka-lervo havaittu.Ka- lervolla oli eurokossu apumiehenä kun vaadittiin tarkkaa sihtiä sorakuorman kippaamisessa ja lopulta oli auto kyljellään ja kossupullo pysyi tanakasti pystyssä lervon kourassa, ei pisaraakaan valunut ohi kuivan rahtarinkurkun saater soikkoon juu ja tätä rekkamiähen vatupassia lervo kallisteli tuhkatiheään päntälöiss' ja vitospöytien ylä sekä alapuolilla ja kaanioissa mm. patanokissa ja 111 isopata mörköissä aina oli toki paskaa kolitseissa, mutta sillä ei taas ollut oikeestaan mitään tekemistä rahdin ajamisen kanssa vaikka se iso osa sitä ajuhommaa kyllä kieltämättä onkin
KA-lervon touhuista juttua
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Lervo se ei ilman huikkaa pysty ajaan, ei tule hommasta mittää. Kerran joutui nimismies poliisisaabin hanskalokerosta ottamaan varapullon josta Lervo sai aamupalaksi kietaista puolet kuiviin kitusiinsa, ja sitten ajoon! Poliisit seisoi rivissä kättä lippaan vetäen ja toivottivat hyvää matkaa, Lervo vaan röyhtäisi!
- Anonyymi
Melkonen erämaa rotta.ambattimies.
- Anonyymi
On joo. Rahtikonna, kelmi ja mullipaviaani.
- Anonyymi
ÄLLAAHA VASTATAHAN AINA HUUTAMALLA "HALOO HALOO SHAATANAAAA KUKA OLI, HALOO"
ÄLÄ UNOHTA HUVILOITA, JOITA AJU HOMMILLA ON TEHTY. SINÄ, MINÄ JA KOLLEEGAMME KULJETUSPATRUUNA JOLLA ON KAHDEKSAN MILJOONAN MARKAN OMAISUUS, ON USEITA HUVILOITA. JA PURJEVENEKIN. RENKEILLÄ EI OLE KU OPEL VEKRA. LOMAT RENKI VIETTÄÄ KESKIKALJAKUPPILA LÄRVITUOPISSA.- Anonyymi
KA-LERVO OLI AUTOMIESTEN FESHBUUNKKI -RYHYMÄS JO 1979, SITÄ EI MONI TIÄ!
LERVO TOSIN SAIN BANNIT SIIHE RYHYMÄÄN KU VONKAS NIMIÄ VEKKUIHIN JA NAIS IHMISILLE HAASTELI NUSSIMISJUTTUJA.
VITTERI -RYHYMÄÄ LERVO YLLÄPITI 1980-1987 MUTTA KELLÄÄ EI OIKEEN OLLU NETTIÄ SIIHEN AIKAAN, VIRITETYILLÄ ÄLLAILLA TOKI PÄÄSI JOTEN KUTEN NETTIIN NIINKU LERVON SISUSTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KA-LERVO OLI AUTOMIESTEN FESHBUUNKKI -RYHYMÄS JO 1979, SITÄ EI MONI TIÄ!
LERVO TOSIN SAIN BANNIT SIIHE RYHYMÄÄN KU VONKAS NIMIÄ VEKKUIHIN JA NAIS IHMISILLE HAASTELI NUSSIMISJUTTUJA.
VITTERI -RYHYMÄÄ LERVO YLLÄPITI 1980-1987 MUTTA KELLÄÄ EI OIKEEN OLLU NETTIÄ SIIHEN AIKAAN, VIRITETYILLÄ ÄLLAILLA TOKI PÄÄSI JOTEN KUTEN NETTIIN NIINKU LERVON SISUSTA.https://ylilauta.org/satunnainen/280eco#post-279954080
ERITTÄIN HYVÄÄ ASIAA JA TIETOO TUA RYHYMÄS!
- Anonyymi
LERVO JA KASSU MARSSIVAT PÄNTÄLÄN PANKKIIN RAAMIT KAULASSA JA MÖLYSIVÄT "NYT ON ISON VEKSELIN PAIKKA, JUMALAUTA"! TYHJIN KÄSIN NUO AJUKONNAT LÄHTIVÄT IRJAN KRILLIN KAUTTA PEIJOLAN SEOLLE KALJOITTELEMAAN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983