Ylinopeutta 30 alueella reilusti menikö kortteja vai saako enskapojat ajaa miten sattuu liikenteessä. Tässä tuli esiin ettei ainakaan välitetä liikennesäännöistä. Tässäpä hieno esimerkki mopopojille kuinka menetellä.
Päitsi ja nopeus
24
804
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä minäkin kauhistelin. Olivat tulleet vissiin jostain muualta päin tänne pärisemään ja haisemaan. Kaahavat taimikot piloille ja näyttävät meidän lapsille huonoa esimerkkiä. Yksi näistä pörisijöistä poltti savuketta kun seurasin tilannetta viikonlopun. Toivon että tämä hölmöily saadaan lopetettua Jämsästä. Täällä on liian kaunis ja ainutlaatuinen luonto tuhottavaksi, ja vielä nämä muut ongelmat päälle. Herätys päättäjät!
- Anonyymi
Ei muuta kun sinkkiä kiriille ja usvaa putkeen...
- Anonyymi
Pärinäpojat tuovat ongelmia. Ei kiitos. Pois usvaputket.
- Anonyymi
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee!
- Anonyymi
Hau hau parempi kun yli-ikäset viritetyllä mopolla kaasuttajat.
- Anonyymi
Koira saa väliin haukahtaa vuh! Pörinä pojat tuovat vain saastetta ja ikävyyksiä. Huonoa esimerkkiä nuorille minunkin mielestäni.
- Anonyymi
Meni tunteisiin kjähkjäh🤣🤣
- Anonyymi
Päitsi pois Jämsän alueelta. Tiet täynnä öljyä tiputtavia romuja. Miettikää mitä tästä seuraa Jämsän puhtaalle luonnolle saati pohjavedelle?
- Anonyymi
No kerroppa mitä tästä seuraa jämsän puhtaalle luonnolle ja pohjavedelle, jotta saamme sitten miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppa mitä tästä seuraa jämsän puhtaalle luonnolle ja pohjavedelle, jotta saamme sitten miettiä.
Öljy saastuttaa luontoa ja päätyy Jämsän pohjaveteen.
- Anonyymi
Munkin rasva on ympäristöystävällistä. Savuavat mopot ongelma jätettä.
- Anonyymi
Entä jos päitsi ajettaisiin jämsässä sähkö polkupyörillä? Se ois hienuu ja esimerkillistä! Saatais positiivista julkisuutta jopa Jämsälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos päitsi ajettaisiin jämsässä sähkö polkupyörillä? Se ois hienuu ja esimerkillistä! Saatais positiivista julkisuutta jopa Jämsälle!
Hyvä idea. Ottaisko esim.Saara Peutere-Heikka koppia tästä?
- Anonyymi
Käyn munkistasi kuumana! Ich komme kohta!💗
- Anonyymi
Polkisitte jämsäläiset enemmän niitä "parejanne" kuin mopojanne🤣 Ja sitten huomattavasti hitaammin kuin asetetut rajoitukset. Oltaisiin Haapajoellakin paljon positiivisempia. Nyt siellä ollaan vain kaikenlaisia koloja rassaamassa ja kaivamassa ja naapureita haukkumassa😍
- Anonyymi
Päättäjille viestiä PÄIJÄNEAJO POIS JÄMSÄSTÄ!!!!
- Anonyymi
Samalla on kielettävä mm rallit ja muut jos on moottorisaastetta. Autoja yms.täytyy vähentää. Jämsässä on toimiva joukkoliikenne.
- Anonyymi
Heh. Missä päin jämsää se joukkoliikenne toimii? Ei täällä päin jämsää ainakaan.
- Anonyymi
Lisää moottorin pärinää ja pauketta Jämsään! Viherpiiperrukselle tiukka ei...
- Anonyymi
Jämsässä on hiljaista, joka suhteessa.
- Anonyymi
muuta pois ,helpottaa toivottavasti..
- Anonyymi
Vieläkö jaksetaan jauhaa? Ihan sais lailla kieltää kokotouhun.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674