juuri nyt, jos olisi nenäsi edessä?
Mitä sanoisit ikäväsi kohteelle
114
1924
Vastaukset
- Anonyymi
Tule syliin ja vetäisin lähemmäs.
- Anonyymi
Lyttääjän syliin kukaan halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyttääjän syliin kukaan halua
Juuri sinua halutaan nyt halata. Pusujakin jos et väistele riittävän nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sinua halutaan nyt halata. Pusujakin jos et väistele riittävän nopeasti.
Nauttisin tilanteesta, hymyilisin, halaisin ja sanoisin, et voiku tämä hetki kestäisi pidempään. Hän on niin ymmärtäväisen oloinen. Hänessä on sisäistä lämpöä, jota arvostan. Tunnen sen häntä katsoessani. Vaikka itse olen ollut aika kylmä häntä kohtaan (pelko epäonnistua olemassa) 😱
- Anonyymi
Uiiii, tulen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nauttisin tilanteesta, hymyilisin, halaisin ja sanoisin, et voiku tämä hetki kestäisi pidempään. Hän on niin ymmärtäväisen oloinen. Hänessä on sisäistä lämpöä, jota arvostan. Tunnen sen häntä katsoessani. Vaikka itse olen ollut aika kylmä häntä kohtaan (pelko epäonnistua olemassa) 😱
Miehelle olet ollu kylmä🥶
- Anonyymi
Että minä näen ja sinä kuulet. Ja nyt minä haluaisin vain pois kaikesta.
- Anonyymi
Mitä tää nyt tarkoittaa? Viimeksi taisi olla toisinpäin?
- Anonyymi
Olit mun koko elämäni rakkaus💔😒hyvästi
- Anonyymi
No sinä olet vieläkin.
- Anonyymi
Et voisi mulle noin sanoa😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voisi mulle noin sanoa😭
Mitä on tapahtumassa? Miksi sanot hyvästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on tapahtumassa? Miksi sanot hyvästi?
Pakko tehdä niin ettei molemmat kärsi ja itke
Kun toinen sairastui pahoin .
Olisin halunnu akastaa miestä vielä vuosia.
Mut nyt oli pakko ajatella muuta pistää juttu poikki.
Naiselta jonka vuoks näitä hyvästi juttui on sadellu.
Mä en enää tuu suomi 24
Tää on viimeinen ilta.
Eikä toinenkaan meistä kirjottele palstalle jatkos.
Keskityy muihin parempii juttuihin ❤️ja se on mulle
Ok.
Minä taas asioihin ja muutoksoiin jotka on edessä.
- Anonyymi
Eipä ole asiaa.
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
En sanoisi mitään.
Halaisin ihan vitun pitkään kun olo just
Se kyynelsilmin tietenkin 🥺- Anonyymi
Mä oon itkenyt monena hetkenä. Varmaan tänäänkin. Nyt menen katsomaan jotain telkusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon itkenyt monena hetkenä. Varmaan tänäänkin. Nyt menen katsomaan jotain telkusta.
On vaikeeaa jättää jäähyväisiä sille kaikelle mitä oli
Ilmassa niin pitkään❤️
Mut samalla on tuskaa nähä toista allapäin
Välitin ja rakastin...
En tiedä ymmärsinkö kaikkea niiku ois pitäny
Kaipaan kyllä sua aina mun ihana elämäni mies.❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikeeaa jättää jäähyväisiä sille kaikelle mitä oli
Ilmassa niin pitkään❤️
Mut samalla on tuskaa nähä toista allapäin
Välitin ja rakastin...
En tiedä ymmärsinkö kaikkea niiku ois pitäny
Kaipaan kyllä sua aina mun ihana elämäni mies.❤️En ole ymmärtänyt että omani haluaa hyvästellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ymmärtänyt että omani haluaa hyvästellä.
Pakko ku sairaus on pahentunu.
Elen tulevaisuudesssa hyvin toisenlaista
Elämää kun se mistä unelmoitiin
Ja se vaikuttaa myös kaikkeen muuhun miten oon
viimeaikoina esim käyttäytyny .
Olit paras ja viimeinen jota sain rakastaa ....
Mun Enkeli päällä maan
Yritä anteeksi mulle 🥺💔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakko ku sairaus on pahentunu.
Elen tulevaisuudesssa hyvin toisenlaista
Elämää kun se mistä unelmoitiin
Ja se vaikuttaa myös kaikkeen muuhun miten oon
viimeaikoina esim käyttäytyny .
Olit paras ja viimeinen jota sain rakastaa ....
Mun Enkeli päällä maan
Yritä anteeksi mulle 🥺💔Voi sua. Toivottavasti paranet🙏
Kaikkea hyvää ❤️
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
Suuren suuren pitkän pitkän halauksen saisi.
Suudelman saisi.
Sitten saattaisin tirskahtaa itkuun.
On ollut vähän rankkaa viime aikoina.- Anonyymi
Jaksamista.
- Anonyymi
En ole sulle vihainen mistään kun välitän ihan kamalasti. En vaan tykkää omista suruista.
- Anonyymi
Mä tykkään susta, tuu mennään nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Söpöä
- Anonyymi
Tuskin minusta siihen olisi, mutta pyytäisin anteeksi että olen ollut häiriöksi.
- Anonyymi
Olisi syvä hiljaisuus 😔
- Anonyymi
Ihmettelisin mitä tekee asunnossani ja miten pääsi sisälle. 🤪
- Anonyymi
Kysyisin, onko edelleen sellainen naisten mies 🏃🏻♀️➡️🏃🏼♀️➡️🏃🏽♀️➡️🏃🏼➡️
- Anonyymi
Hauskat emojit 😂😂
mieheltä
- Anonyymi
Viimeinkin oot siinä taas.
- Anonyymi
Kiitos
- AnonyymiUUSI
🫶🫶🫶🫶🫶
- Anonyymi
Haluan sun riesenin ja sut
- Anonyymi
Sain vaan voimaa sun paskasta käytöksestä ja toiminnasta. Kiitos.
- Anonyymi
Kiitos samoin mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin mies😂
Olen nainen, vaikka ei kai sillä väliä.
- Anonyymi
Tuijottaisin sanomatta sanaakaan, sitten soittaisin äidille.
- Anonyymi
:DDD
- Anonyymi
Ihan varmasti, koska paskoisit housuun, jos mua tuijottaisit.
- Anonyymi
Voisinpa itsekin soittaa 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisinpa itsekin soittaa 😔
👵🏻❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👵🏻❤️
❤️👱♀️
- Anonyymi
Voisitko siirtyä vähän, katsoisin televisiota🤨
- Anonyymi
En usko vieläkään ettet tykkäisi.
- Anonyymi
Soittaisin poliisille
- Anonyymi
And here we go again.
- Anonyymi
”Saanko halata?”
- Anonyymi
Onpa kiva nähdä, varmaan.
- Anonyymi
Tiedän että olet reisimies, enkä koskaan pue ylleni skottiruutu hametta.
- Anonyymi
Tämä kutsu täällä kiehtoi aina kun sen näin mutten voinut sanoa että mulla on sellainen joka varmasti olisi ollut mieluinen kirjoittajalle 🤭Reisimies ja hänen fetissi skottihameeseen ja sääriin
- Anonyymi
Liian vaikea kysymys. Pyrkisin juttelemaan ja saamaan tilanteen mukavammaksi kuin mitä se nyt on ollut. Mutta riippuu paikasta ja tilanteesta, mitä oikeasti kykenisin sanomaan. Eniten toivon leppoisan jutustelun vielä joskus palaavan. En haluaisi mitään tunnustuksia puolin ja toisin, ainakaan heti. Tulisi vaan lisää itkua ja mykkyyttä sen jälkeen todennäköisesti.
- Anonyymi
En usko että se mykkyyteen johtaisi.🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että se mykkyyteen johtaisi.🤔
Kyllä siinä tapauksessa, jos ei niille tunteille olisi kuitenkaan ns. "käyttöä" eli ne eivät voisi johtaa esim. parisuhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä tapauksessa, jos ei niille tunteille olisi kuitenkaan ns. "käyttöä" eli ne eivät voisi johtaa esim. parisuhteeseen.
Olen tuota edeltävässä tilanteessa, ja tämä on pahempi. Itsekin odotan ainakin sitä leippoisaa aluksi, se varmaan helpottaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuota edeltävässä tilanteessa, ja tämä on pahempi. Itsekin odotan ainakin sitä leippoisaa aluksi, se varmaan helpottaisi.
Joo, mutta leppoisa voi olla vaikeaa olla, jos vastapuoli vaikuttaa torjuvalta tai vihaiselta. Leppoisuus voi itsellä mennä silloin överiksi ja toinen ylitulkitsee sen v- ttuiluksi tai pelleilyksi.
- Anonyymi
Kotimaisesti vaan että onpas taas työlästä.
- Anonyymi
Olen vahvasti sitä mieltä, että tässä tilanteessa lämmin halaus puhuisi enemmän kuin tuhat sanaa. Ne sanat voisivat sitten tulla myöhemmin. Haluaisin niin halata häntä pitkään.
- Anonyymi
No toihan se olis ykkönen, muuta kun kysyttiin, mitä sanoisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toihan se olis ykkönen, muuta kun kysyttiin, mitä sanoisit.
"Olen odottanut tätä niin kauan."
- Anonyymi
Kiva kuulla, ettet ajatellut olla viileä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla, ettet ajatellut olla viileä.
Olisi vaikea olla viileä, kun sydän on täynnä lämpöä häntä kohtaan.
- Anonyymi
Jos ois nyt tossa eessä sanoisin oota minuutti....
ja sit minsan kuluttua kuuluis kilinkolinkops...
🛋😤🥣☕🧩😪🧹🗑😇🤗🥰💗 - Anonyymi
Jos olisit nenäni edessä, niin kysyisin tvn ohjelmasta ja kommentoisin sitä ja sitten kertoisin mitä yleensä katson. Jos olisimme tässä tilanteessa, niin olisi rauhallista, ja kertoisin että olen ikävöinyt ja miettisin ääneen, miten se onkin voinut tapahtua niin voimakkaasti.
- Anonyymi
Ihana nähdä sinua ja halata tiukasti.
- Anonyymi
Ensirakkaudelleni/ainoalle rakkaudelleni jonka tunsin v.2016- joitai kuukausia, juteltu ja hymyilty paljon ja viimeksi viestitelty -23 olisin kuten tuolloin ajatellut, niin kohdatessamme olisin miehelle sanonut että on niin käsittämätöntä nähdä sinut jälleen, saanko mä halata sua?! Pitelisin kädestä ja sanoisin että et arvaa kuinka mä oon kaivannut sinua. Hymyilisin ja sydän hakkaa varmasti lujaa. Sanon varmasti muutakin jos hän suo sille mahdollisuuden.
- Anonyymi
Sanoisin: Rakastan sua yli kaiken...❤️❤️
- Anonyymi
Niin mäkin sua ❤️
Tuun aina rakastamaan 😔
Hyvää yötä 😘
- Anonyymi
Sanoisin että olen ikävoinyt sinua
- Anonyymi
Kertoisin että olen kaivannut häntä ihan älyttömästi ja kysyisin mitä hänellä on just nyt sydämellään. Sanoisin kuinka olen odottanut tätä hetkeä. Pyytäisin, että lähtisimme mun luo. Siellä sitten oltaisiin aluksi vaan hiljaa ja uskoisin, että sitten alkaisimme kosketella toisiamme. Pitkään halaisimme. Kuuntelisimme toistemme sydämen ääntä. Varmaan olisi niin herkkä hetki, että tulisi muutama kyynel silmään. Ja sitten puhuisimme pitkään ja hartaasti kaikesta mitä elämäämme kuuluu. Ja minä ainakin paljastaisin kuinka onnelliseksi hän on minut tehnyt pelkästään olemalla olemassa. Ja tunnustaisin, että olen pari kuukautta haaveillut hänestä taukoamatta ja miettinyt sitä tulisiko meistä pari. Toistemme omat. Kertoisin, että haluaisin oppia hänestä kaiken. Ja kysyisin mitä hän ajattelee minusta. 💛💚💙🩵
- Anonyymi
Ihanasti kuvailtu, juuri noin se menisi❤️
- Anonyymi
Sanoisin, että sulla on jotain huulessa ja pyyhkisin muka siitä sormella hellästi 🙂
- AnonyymiUUSI
Huuli Herpes on
- Anonyymi
Aslakki, ota mut kyytiin
🤭 - Anonyymi
Jännä polku, onko tavallista sinulla.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla sinulla paremminkin.
- AnonyymiUUSI
"Niin kuin olen sanonut, olet ainoa johon luotan."
- AnonyymiUUSI
"Tiedän sen ja voin sanoa samoin sinulle "
- AnonyymiUUSI
Miksi niin ristiriitaisia kommentteja? En ymmärrä. Luotatko oikeasti? En ymmärrä noita rivienvälejä, joissa on jotain piilossa, sun kirjoituksissa. Jotain epäilyjä ja syytöksiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niin ristiriitaisia kommentteja? En ymmärrä. Luotatko oikeasti? En ymmärrä noita rivienvälejä, joissa on jotain piilossa, sun kirjoituksissa. Jotain epäilyjä ja syytöksiä?
Luulet kommenttiani jonkun toisen viestiksi. En ole paljon tänne kirjoitellut.
- AnonyymiUUSI
Hienoja kirjoituksia ❤️
Kaipaus on tuskaa ja kyyneliä joka kumpuaa syvältä
Se vie sisimmän niin syvälle kipuun asti
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Näkemiin. Nyt tulee 3 päivän pimeys. Minä sanon hyvästi
- AnonyymiUUSI
iom
- AnonyymiUUSI
En ikävöi ketään. Mietin tiettyä ikäistäni miestä. Ensin täytyy selvitä rankkojen vuosien kokemuksista. Ei ole hyvä aloittaa uuteen ihmiseen tutustumista ennen kuin työasia on kunnossa ja jaksaa ruveta tutustumaan!
- AnonyymiUUSI
Aivan totta.
- AnonyymiUUSI
en kilpaile, olen kuka olen ja se mitä on ja tulee on rehellistä eikä riippuvainen muista, eikä tarvii teihin kuulua. En oo moista peliä nähnyt ja tappiota tuottaa kaikessa teille kaikille. Lähelle en varmasti päästä, ja tilaa jää hyville ihmisille, jotka ei yritä saada "siten".
- AnonyymiUUSI
jotain hyötyä tästä teidön mega häiriköinnistä ja hakkaamisesta, lapset kasvavat ja ymmärtävät ja fiksuina osaavat välttää teitä myös isoina, näkevät ja tietävät teidän toiminnan. Eikä heitä ole liitetty mihinkään teidän ", linjoista". eikä itseä. saadaan siis pitkä elämä, jossa ei ole teidän rajoituksia tai kattoja. tai teidän tyylisiä haasteita tai toimintaa. nehän ovat sairaita.
- AnonyymiUUSI
On niin vaikee olla mut en kerro sitä kellekkää. Mun sisällä mustaa on 90 prosenttia kun alan miettiin itteeni kun annan tilaa ajatuksille ja ennenkaikkea ittelleni. Elän mun elämän yksin ja tää haaveilu auttaa varmaa lähivuodet. Tiiän etten pysty tutustumaan enää koskaan. Epätietosuus ja tuska ja kokemukset on rikkonu mut täysin. En tunne mitään niitä ihmisiä kohtaan ketkä ei mun elämään kuulu. Se kertoo paljon. Tai no joo ehkä pelkoa. Pelkoa tunnen ja ahdistusta.
- AnonyymiUUSI
Umpirakastuin kaunottareen selvinpäin 80 luvulla . Ja tuon mokasin . Erehdyin wiskiä ottamaan kesäloma oli . Vaikea ollut hänen veroista löytää . Joten en kymmenistä tytöistä naisista . Ole löytänyt samaa intohimoa puolin ja toisin . Onkohan kellään muilla näin käynyt . Tuo vaivaa minua herätessäni joka aamu itkien .
- AnonyymiUUSI
"Voi ei..."ja se olisi monimielinen, syvältä sydämestä parahtava totuus.
- AnonyymiUUSI
Pöö.
- AnonyymiUUSI
pitää mennä
- AnonyymiUUSI
↩️👃↪️🤏
- AnonyymiUUSI
Mitä toi viimeinen emoji tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pienikokoista tarkoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, mutta ei sillä ole mitään väliä, koska yksikään palstalla olija ei voi koskaan kuulua elämääni? Olen nähnyt paljon unia ihanasta tummatukkaisesta ikäisestäni miehestä! Ja niissä on aina ollut hyvä tunnelma! Joka kerta kun olen unen nähnyt mietin häntä jatkuvasti! Näin ei ole tapahtunut koskaan tiettyyn ihmiseen liittyen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, mutta ei sillä ole mitään väliä, koska yksikään palstalla olija ei voi koskaan kuulua elämääni? Olen nähnyt paljon unia ihanasta tummatukkaisesta ikäisestäni miehestä! Ja niissä on aina ollut hyvä tunnelma! Joka kerta kun olen unen nähnyt mietin häntä jatkuvasti! Näin ei ole tapahtunut koskaan tiettyyn ihmiseen liittyen!
Ja se johtuu siitä, että menin totaalisesti rikki rankkojen vuosien aikana! Jossain vaiheessa noin neljä vuotta sitten olin niin syvästi ahdistunut, etten voinut lähteä edes ovesta. Olen käyttänyt näiden vuosien aikana alkoholia tavallista enemmän herkkuja. Sekin jo kertoo hyvin pahasta olosta rankkojen vuosien takia. Jos olette luulleet saavanne jotain hyvää aikaan jatkuvalla maalittamisella, niin olette täysin väärässä. Mitään niin ahdistavaa en ole kokenut elämäni aikana, kuin projektin aivan liian kauan jatkuneen jokapäiväisen maalittamisen ja siihen liittyvän kautta rantain kertomisen! Kaikki projektissa saisivat mennä itseensä ja hävetä, koska minun näkökulmasta se kaikki on tuntunut pelkästään kiusaamiselta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pienikokoista tarkoittaa.
Sekin oli jo tiedossa pidemmän aikaa! Mutta en tee sillä tiedolla mitään, koska en halua tutustua häneen koskaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vääntää nenästä
- AnonyymiUUSI
Sanon morooo ja tilaan lasin viinii.
- AnonyymiUUSI
RYNNIN SYLIIN.
- AnonyymiUUSI
Et todellakaan rynni ainankaan minun syliin! Jos niin tekisit tekisin sinusta rikosilmoituksen!
- AnonyymiUUSI
Moi... mitäs sinulle kuuluu? .. olen kuullut että.. oltiin joo. .... Harmittaa ettei kohdata juuri koskaan.. (katselisin useammin)... minun täytyy mennä.. .. . (näytät hemmetin kauniilta)
... ...
https://www.youtube.com/watch?v=sbPQJkprQFA - AnonyymiUUSI
En todellakaan kaipaa projektin aloittajaa! Jos hän vielä kerrankin tulee minua vastaan, näytän hänelle molempia keskisormiani! Mutta en halua, koska se saa aikaan stressi- ja ahdistusreaktion ja pelkään saavani sairauskohtauksen, koska stressiä on ollut jo monen vuoden ajan!
- AnonyymiUUSI
Kutsuisin illalliselle, koska olen juuri laittanut ruokaa.
- AnonyymiUUSI
Sanoisin: - "Räplää ittes märäksi sillä aikaa, kun käyn pask*lla".
- AnonyymiUUSI
Senkin ihana rontti, kun veit sydämeni. Ei kun, onko kaikki hyvin kulta? Ei vaan, moi. Jos saan suun auki. En välttämättä saa.
- AnonyymiUUSI
Aletaanko oleen... sanoisin Miehelle jos uskaltaisin
- AnonyymiUUSI
Miksi minun pitää olla tämmöinen Mörökölli... En jaksaisi olla enää. Haluaisin olla vaan kiltti ja rakastava Mies yhdelle ja ainoalle naiselle.
- AnonyymiUUSI
Nenäni edessä on joku, moro🫡
- AnonyymiUUSI
Saisinpa istua syliisi!
- AnonyymiUUSI
Ootko jotenkin vammanen?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2132470En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.522201- 1141924
- 621656
- 181503
- 701405
Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?
Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki141188Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html2721054Farmi-tippuja Henna Kalinainen puhuu suunsa puhtaaksi kuvauksista - Yllättyi rajusti: "Ajattelin..."
Ohhoh, aikamoista tykitystä! Menneiden vuosien reality-tähti Henna Kalinainen oli pitkästä aikaa tv:ssä, mutta tippui e191041Perhekokki konkkaan ja työttömiä lisää
Perhekokki on mennyt konkurssiin Lieksan lehden verkkosivulla juttu Lieksa kaatuu kokonaan on vain paljon eläkeläisiä nu921040