Voi Päivi Päivi Ollila sinua.

Anonyymi-ap

Olipas häpeällistä lukea sinun juttu Haapavesi lehdessä missä otat kantaan haapa-asuntojen rikosilmoitukseen. Voisit joskus ottaa kantaa asioihin vaikka valtuuston kokouksissa. Vai etkö kertakaikkiaan vain kehtaa sanoa totuutta. Valtuuston kokouksessakin tänään syytit erästä vihaamaasi valtuuttettua, että hän vääristelee tms asiaa sinun yritys suunnitelmista. Joskus ei kannattaisi puhua kenellekkään omista suunnitelmista jos se noin kovasti kolahtaa tunteisiin.

9

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta tulevissa vaaleissa on se,kun Ollila ei ole enää ehdokkaana. Sehän ei tietysti korjaa menneitä menettelyjään tai vastuutaan asioista,joissa on ollut päättämässä. Mutta pääasia että ei ole siellä enää jatkossa.
      Haapakanteleessa näytti olevan keittiöhommissa. En hae sieltä enää ruokaa, en tosiaankaan. Onneksi asiakas saa itse valita missä asioi,siitä ei keput päätä.

• Anonyymi

Mitähän Repo tuumisi jos laitettaisiin siittä epäilyttävällä tavalla järjestetystä metalliromujen keräyksestä tutkimuspyyntö onko varoja käytetty poliittiseen toimintaan tai yksityisomaisuuden kartuttamiseen?

Päivi voisi myös tehdä muutamat kantelut ja tutkintapyynnöt Haapa-asunnoista persujen osallistumattomuuden osalta

• Anonyymi

Kuulkaahan keput,seli seli.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä7

• Anonyymi

Tiedän, että metallikeräyksessä on epäselvyyksiä. Kaikki rahat eivät ole menneet sinne, minne niiden on kerrottu menevän. Tutkintapyyntö poliisille metaillinkeräyksestä?

• Anonyymi

Nou hätä Iltalehti tutkii jo asiaa..

• Anonyymi

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila pitää Ilkka Revon toimintaa lähinnä epätoivoisena.
      – Jos ei muuten pysty politiikassa vaikuttamaan ja saa omaa tahtoaan läpi, hän tekee tutkintapyyntöjä ja rikosilmoituksia siinä toivossa, että ne jotenkin säikäyttäisivät ja lamaannuttaisivat kohteensa, Ollila sanoo ja jatkaa:
      – Yhtä säälittävää on some-kirjoittelu, jossa Repo mielikuvituksensa tuotteena luo jonkun johtopäätöksen ja julistaa sitä totena. Toivottavasti ihmiset osaavat nähdä kirjoitusten motiivin ja ovat lähdekriittisiä.

• Anonyymi

Siinä oli totta joka sana.
        Terv. haapavetinen rekkakuski

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3175
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2805
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2390
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      20
      1621
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1518
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe