Olipas häpeällistä lukea sinun juttu Haapavesi lehdessä missä otat kantaan haapa-asuntojen rikosilmoitukseen. Voisit joskus ottaa kantaa asioihin vaikka valtuuston kokouksissa. Vai etkö kertakaikkiaan vain kehtaa sanoa totuutta. Valtuuston kokouksessakin tänään syytit erästä vihaamaasi valtuuttettua, että hän vääristelee tms asiaa sinun yritys suunnitelmista. Joskus ei kannattaisi puhua kenellekkään omista suunnitelmista jos se noin kovasti kolahtaa tunteisiin.
Voi Päivi Päivi Ollila sinua.
9
678
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta tulevissa vaaleissa on se,kun Ollila ei ole enää ehdokkaana. Sehän ei tietysti korjaa menneitä menettelyjään tai vastuutaan asioista,joissa on ollut päättämässä. Mutta pääasia että ei ole siellä enää jatkossa.
Haapakanteleessa näytti olevan keittiöhommissa. En hae sieltä enää ruokaa, en tosiaankaan. Onneksi asiakas saa itse valita missä asioi,siitä ei keput päätä.- Anonyymi
Mitähän Repo tuumisi jos laitettaisiin siittä epäilyttävällä tavalla järjestetystä metalliromujen keräyksestä tutkimuspyyntö onko varoja käytetty poliittiseen toimintaan tai yksityisomaisuuden kartuttamiseen?
Päivi voisi myös tehdä muutamat kantelut ja tutkintapyynnöt Haapa-asunnoista persujen osallistumattomuuden osalta
- Anonyymi
Kuulkaahan keput,seli seli.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä7
- Anonyymi
Tiedän, että metallikeräyksessä on epäselvyyksiä. Kaikki rahat eivät ole menneet sinne, minne niiden on kerrottu menevän. Tutkintapyyntö poliisille metaillinkeräyksestä?
- Anonyymi
Nou hätä Iltalehti tutkii jo asiaa..
- Anonyymi
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila pitää Ilkka Revon toimintaa lähinnä epätoivoisena.
– Jos ei muuten pysty politiikassa vaikuttamaan ja saa omaa tahtoaan läpi, hän tekee tutkintapyyntöjä ja rikosilmoituksia siinä toivossa, että ne jotenkin säikäyttäisivät ja lamaannuttaisivat kohteensa, Ollila sanoo ja jatkaa:
– Yhtä säälittävää on some-kirjoittelu, jossa Repo mielikuvituksensa tuotteena luo jonkun johtopäätöksen ja julistaa sitä totena. Toivottavasti ihmiset osaavat nähdä kirjoitusten motiivin ja ovat lähdekriittisiä.- Anonyymi
Siinä oli totta joka sana.
Terv. haapavetinen rekkakuski
- Anonyymi
Päivi näköjään myy vanhempiensa taloa Humalojalla. https://www.etuovi.com/kohde/80376581?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_etuovi_kohdenosto&utm_content=etuovi_kisu_3&_gl=1*5314e7*_ga*MTU2MjAwMDI0Mi4xNzM2NTcyNzM1*_ga_3L539PMN3X*MTc0MjY4MTAzMi4zMDEuMC4xNzQyNjgxMDMzLjAuMC4w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272044
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1041863Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy621508Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821134
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561123- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013