Musiikkia....!

Anonyymi-ap

Ensi kesäksi olisi mukavaa saada jokin festari hyrylle, esim , jazz festivaali tai jokin vintage musa festivaali, muutamia cover bäntejä soittamaan, olisi edes jotain tapahtumii, paikka voisi olla venekin kohta tai vonkka, ehkä ukkohallakin, olisikko innokkaita puuhamiehiä tai naisia hommaan? T. Kesämies

13

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelimanni päivä on mukava.

• Anonyymi

Hyryllä on esiintynyt peilimannipäivillä Värttinä. Severi Pyysalokin on esiintynyt hyryllä.

• Anonyymi

Pelimannit osaa pelit, hanuri soi hyvin ja joskus viulukin.

• Anonyymi

Ei kunnan rahoja tämmöseen kun vanhukset jää jo nytkin ilman ruokaa

• Anonyymi

Eiköhän teille riitä että pidätte vonkalla parinvaihtoiltamat eikun nehän taitaakin olla jo käynnissä koko vuoden tapahtumana.

• Anonyymi

Justiinsa, eli ei haluta mitään musiikki tapahtumaa?, olkoon sitten niin, käytetään rahat sitten kaikkein tärkeimpään eli vanhusten hoitoon ,sitä kannatan sydämmeni pohjasta, sillä se jos jokin on tärkeää, osa vanhuksista on suorastaan jätetty heitteille.

• Anonyymi

Onko Suopotkupallia ensi kesänä?
      Olisi niin mukava katsoa kun alastomat, humalaiset miehet halailevat toisiaan saunan terassilla.

• Anonyymi

Sama pätee myös naisiin. Alkoholi poistaa estoja.

• Anonyymi

Kylätalo iskulla oli kyläyhdistyksen pitämämiä tansseja vielä muutama kesä heinäkuun alkupuolella . Ikävä kyllä nämä. tanssit on nykyisin jääneet pois.

• Anonyymi

Ennen oli torillakin kesäisin tansseja. Liekö ne nykyjään kielletty kun ei ole.

• Anonyymi

Se taitaa olla että Camping Vonka joka tykää kyttyrää jos tansseja on muualla kuin Vonkalla. Koska siellä on säännöllisesti kesäisin tanssit

• Anonyymi

Onhan ne joka kesä Swamprock-festarit Ukkohallassa

• Anonyymi

Perusta oma. Älä kutsu esiintyjäksi niitä vinkujia Ninni pinni minni sanni sonni ja minulla on unelma- tyyppejä , jätä sateenkaarijurut veke niin saattaa menestyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe