Olisi pitänyt se sinulle kertoa jo aikoja sitten. Piti mennä kauas nähdäkseen lähelle. 😘
Olet suloisin mies kenet olen ikinä kohdannut
27
627
Vastaukset
- Anonyymi
Tällainen olisi ilo kuulla minun häneltä 😘
- Anonyymi
Minulla on sellainen kutina, että joku päivä vielä hän sen kuuleekin minulta irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sellainen kutina, että joku päivä vielä hän sen kuuleekin minulta irl.
Peukkua sinulle rohkeudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukkua sinulle rohkeudesta.
Laita varpaat ojoon myös😉
- Anonyymi
Äitis oli suloinen kun antautui isällesi.
- Anonyymi
Luonnollisesti, enhän muuten olisi sulostuttamassa monien elämää pelkästään olemasssolollani 😊
- Anonyymi
An kommentit näihin omiin surkeisiin avauksiisi on gubbe vastenmielisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
An kommentit näihin omiin surkeisiin avauksiisi on gubbe vastenmielisiä
Ei gubbe gubelta tai gubelle
- Anonyymi
Minä lähden Pohjois-Karjalaan
eiku Amerikkaan
Vaihdan verkkarit farkkuhousuun
Kotseuvulle Ameriikkaa
Juon tequilaa, la la laa, tsat tsat tsaa, auringon nousuun
Näinhän se on.
Kaunein voi olla joskus lähimpänä
Ja ei tarvitse kuin vain katsoa ja kokea. - Anonyymi
Haluan Veen
- Anonyymi
Tuu luokseni huomenna ja kerron sulle saman asian.
- Anonyymi
Tule Vee
- Anonyymi
Missä saakka kävit?
- Anonyymi
Kävin ulottuvuudessa jossa olemme vanhoja ja harmaantuneita, edelleen rakastuneita. Siellä missä polvivaivaisina linkataan käsi kädessä ja hän tokaisee että "Muistatko kun oltiin nuoria, stana että meni järki sun kanssas" ja minä vastaan "Tiedän 😉".
- Anonyymi
Helsingissä tule takaisin sieltä niin saamme ....
- Anonyymi
Okei
- Anonyymi
Minä tiedän sen. Odotan sinua.
- Anonyymi
Ketä odotat?
- Anonyymi
Ei hän ole odottanut, päinvastoin. Sen takia tästä ei mitään koskaan tule, mutta en osaa katkeruuden saloja.
- Anonyymi
Minusta suloisia ja halattavia miehiä ovat vain tietyn näköiset tummatukkaiset iäkkäämmät miehet. Ikä ja elämänkokemukset saavat aikaan sellaisen kiinnostavan charmikkuuden!
- Anonyymi
Hän ei ole suloinen vaan ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Sitäkin toki. Once in a lifetime...
- Anonyymi
Monenko kilometrin päässä kävit?
- Anonyymi
Yhden kilometrin päässä pyörähdin ja laitoin kaikki mullin mallin 🌚🌝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa olisikin kaivattuni kilometrin päästä käynyt luonani pyörähtämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meniks koko kylä sekasin?
- Anonyymi
oi kiitos rakas kaivattuni 🥰 niin säki oot todella suloinen, ystävällisen oloinen, rauhallinen, lempeä nainen 😌 maagisen upea ✨ kiitos että oot ystäväni 💖 sinä sankaritar 💝 tekisi mieli ottaa sinut syleilyyn, halata 🤗🥀🎗 en voi elää ilman sua 😥 tuntuu että kuolen tähän ikävään 💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711500Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231487Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.831208Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922