Siellä näytetään kerjäämisen opit. Laittakaa omamaa ensin kuntoon. Naurettava esitys.
Helsingissä menossa suuri teatteri.
7
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä... Helsingissä Stubb ja Zelenskyi keskustelevat aselevosta, sekä maailmanrauhasta.
Putleri ja Trumppi sen sijaan keskustelevat euroopan jakamisesta ja jääkiekosta!- Anonyymi
vai oikein jääkiekosta,mitä siitäkin on puhumista.
- Anonyymi
Joo, Putleri sanoi jotta kiekkopelit kuuluu rauhan ehtoihin. Ja paskan ehdot EU vetäytyy niin kuin tehnyt jatkuvasti, ja Trumpetti myy Ukraina Vasalivaltioksi, eli toinen Valko-Venäjä. Ei auta jönglööri kerjuu reissut, pääasia että Tuppi pääsee kameroihin selittää. Täyttä Paskaa teatteria Pääkaupungissa. Ja Suomi maksaa.
- Anonyymi
Oman maan köyhiä avustetaan monin tavoin , he ovat hyvin toimeentulevia vaikkapa Ukrainalaisiin verrattuna .
- Anonyymi
Turkissa kansa järjesti MELLAKAT kun pakolaisilla oli paremmat oltavat kuin omallakansalla
- Anonyymi
Ymmärtääkseni puolustus on meillä kaiken aikaa kunnossa pidettykin.
Se, mikä olisi hyvä ymmärtää, että yhteisen maailman ongelmatkin ovat yhteisiä, lähialueilla varsinkin. - Anonyymi
Jämsässä on parhaat munkit
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879