Onko kukaan korjannut tällaista vikaa, kyse on yli 400 tkm ajetusta 2 L Toyotasta.
Alhainen puristus sylintereissä 2 ja 3
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Joku on varmasti korjannut tuollaisen vian, olen melko vakuuttunut asiasta.
- Anonyymi
olen korjannut muutaman sata tollaisesta viasta kärsiviä moottoreita.
- Anonyymi
Jos männärenkaat, niin hieman öljyä tippakannusta pyttyyn ja mittaus, jos auttoi niin männänrengas ongelma.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tuosta tulee mieleen kansitiivisteen vuoto 2 ja 3 sylinterien välillä.
- Anonyymi
Vähän vaikea todeta, kun tarkastuskamera näyttää vain männän päätä, ehkä sen voi todeta jotenkin tulpan reijistä. Onko siitä kameran peilistä mitään apua.
- Anonyymi
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
Kasva aikuiseksi poika!
- Anonyymi
Yleensä revennyt tiiviste tuottaa kovaäänisen pöhötysäänen lähimpään sylinteriin sytytystulpan reiästä moottorin tyhjänä pyörityksen yhteydessä.
- Anonyymi
Just Toyotasta en ole tuollaista vikaa korjannut mutta paristakin muusta merkistä kyllä. Korjaus tapahtui tilaamalla romumetallifirmalta kuljetus pois pihasta. Oli myös edullinen korjaus, ei maksanut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210