Onko kukaan korjannut tällaista vikaa, kyse on yli 400 tkm ajetusta 2 L Toyotasta.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Joku on varmasti korjannut tuollaisen vian, olen melko vakuuttunut asiasta.
- Anonyymi
olen korjannut muutaman sata tollaisesta viasta kärsiviä moottoreita.
- Anonyymi
Jos männärenkaat, niin hieman öljyä tippakannusta pyttyyn ja mittaus, jos auttoi niin männänrengas ongelma.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tuosta tulee mieleen kansitiivisteen vuoto 2 ja 3 sylinterien välillä.
- Anonyymi
Vähän vaikea todeta, kun tarkastuskamera näyttää vain männän päätä, ehkä sen voi todeta jotenkin tulpan reijistä. Onko siitä kameran peilistä mitään apua.
- Anonyymi
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän aloittaja kysynyt arviota ongelmasta vaan hän kysyi että onko kukaan korjannut kyseisenlaista vikaa
Kasva aikuiseksi poika!
- Anonyymi
Yleensä revennyt tiiviste tuottaa kovaäänisen pöhötysäänen lähimpään sylinteriin sytytystulpan reiästä moottorin tyhjänä pyörityksen yhteydessä.
- Anonyymi
Just Toyotasta en ole tuollaista vikaa korjannut mutta paristakin muusta merkistä kyllä. Korjaus tapahtui tilaamalla romumetallifirmalta kuljetus pois pihasta. Oli myös edullinen korjaus, ei maksanut mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511699Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551