Olen lähdössä reppumatkalla ja tuo rinkan osto on niin vaikeeta kun täällä käpykylässä on niin huonot valikoimat eli olen tutkinut netistä eri vaihtoehtoja. Vastaan on nyt tullut sellaisia uudenmallisia, ihan matkailuun tarkoitettuja rinkkoja. Onko kenelläkään kokemusta näistä:
Mammut travel (varuste.net)
Jack Wolfskin Marrakesh ja Meridian (Lassin retkiaitta)
Ovat vähän erikoisen näköisiä, mutta noissakin pitäs olla ihan hyvät kantojärjestelmät.
Kuulisin mielellään kokemuksia näistä, kiitos.
Kokemusta näistä rinkoista?
3
1066
Vastaukset
- Janiza
Jack Wolfskinin laadusta on mulla huonoja kokemuksia - saumat repeilee jne.
Osta Mammutin Travel - se on hyvä rinkka reissaajalle. Siitä, kun saa hihnat piiloon lennon ajaksi ja päivärepun irrotettua(ei tarvitse aina rinkkaa kantaa mukana) - veiijoo
Suosittelen savotan rinkkoja, ainakin kestää kun ovat kotimaisia ja jos joskus menet vaikka lappiin niin siellä kyseiset rinkat ovat vielä parempia kuin reppumatkalla. Itsellä on savotan laskuvarjojääkäririnkka ja olen kyllä ollu tosi tyytyväinen...
- KWALL
Lassin Retkiaitasta löytyy useita malleja matkailuun sopivaa reppua/laukkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392719- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 128806