Olipa nolo tilanne luettuani Pyhäjärven Sanomista(digi-digi) Pyhäjärven Yrittäjien järjestämän seminaarin annista.
Vieraita oli alueen Yritystoiminnan nokkamiehiä/
naisia. Vieraana myös kaupunginjohtaja Muhokselta. Digi-lehti uutisoi tilaisuutta ja kertoili tilaisuuden tärkeydestä ja annista.
Olipa harmillista, kun meidän kaupunginjohtajalla ei ollut aikaa saapua tilaisuuteen. Harmillista ja todella noloa. Tämä antoi eräänlaisen signaalin
paikkakuntamme yritystoiminnan ja kaupungin yhteistyöstä .
Kaupunginjohtaja "boikotoi" Yrittäjien seminaaria
24
378
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pitkälti noloo
- Anonyymi
Tietysti Emoji Pelle heko panee Persujen syyksi kun kaupunginjohtaja ei päässyt mukaan.
- Anonyymi
Oudon oloista on tämän kunnan elämöinti.
Joku väsymys valtaa mielen tämän yksioikoisuuden keskellä.
Onko rahan ja vallan ahneus saavuttanut lakipisteensä?
Pyhäjärvi ei ole miellyttävä paikka asua ja elää.
- Anonyymi
Oliko lausunnonväärentäjä paikalla? Ilkesikö?
- Anonyymi
Minkä lausunnon ja minkä väärennöksen? Tarkentaisitko, vai kepulaista HörönLöröäkö laskettelet? Outoa jankututusta melkein jokaiseen ketjuun ilman nimiä. Vai oletko itse(20:16) lausunnonväärentäjä?
- Anonyymi
Kuule. Mene jo hoitoon. Tai ilmoita poliisille väärennöksestä, kerran se noin ahdistaa sinua.
Ei täällä niitä asioita hoideta. Jos sinä kuvittelet, että täällä hoidetaan virallisia syyttämisasioita niin kannattaa miettiä olisiko pitänyt käydä kouluja.
Itse sen verran kouluja käynyt, että osaan poliisille ilmoittaa rikos epäilyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Mene jo hoitoon. Tai ilmoita poliisille väärennöksestä, kerran se noin ahdistaa sinua.
Ei täällä niitä asioita hoideta. Jos sinä kuvittelet, että täällä hoidetaan virallisia syyttämisasioita niin kannattaa miettiä olisiko pitänyt käydä kouluja.
Itse sen verran kouluja käynyt, että osaan poliisille ilmoittaa rikos epäilyt.Et kestä totuutta! Täällä kerrotaan faktaa. Oletko niin häpeän riepottelemaan, että käyt kuumana?
Miksi tekisin rikosilmoituksen? Minulle riittä tekijän kohtaama häpeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä totuutta! Täällä kerrotaan faktaa. Oletko niin häpeän riepottelemaan, että käyt kuumana?
Miksi tekisin rikosilmoituksen? Minulle riittä tekijän kohtaama häpeä.Minä en ole tehnyt mitään väärää. En ole tämä henkilö miksi kuvittelet. Täällä on paljon ihmisiä kirjoittelemassa
Sinähän se käyt kuumana , koko ajan hoet tuota samaa lausetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole tehnyt mitään väärää. En ole tämä henkilö miksi kuvittelet. Täällä on paljon ihmisiä kirjoittelemassa
Sinähän se käyt kuumana , koko ajan hoet tuota samaa lausetta.Miksi sitten otat niin kovasti kantaa? Hyväkyst siis kuitenkin muiden puolesta lausunnon kirjoittamisen. Ajattele, mitä sanoisit, jos minä antaisin kunnan hankeesta lausunnon sinun puolestasi?
Onko lausuja samaa sukua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kestä totuutta! Täällä kerrotaan faktaa. Oletko niin häpeän riepottelemaan, että käyt kuumana?
Miksi tekisin rikosilmoituksen? Minulle riittä tekijän kohtaama häpeä.Sinun VELVOLLISUUS on ilmoittaa poliisille koska olet huomannut väärennöksen tapahtuneen,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun VELVOLLISUUS on ilmoittaa poliisille koska olet huomannut väärennöksen tapahtuneen,
Kunnan asia ilmoittaa, jos niin haluaa. Minulle riittää tekijän kokema häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnan asia ilmoittaa, jos niin haluaa. Minulle riittää tekijän kokema häpeä.
Eli, mitään väärää lausuntoa ei ole. Kaikki vain kuvitelmaa korviesi välissä. Osaatko edes hävetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tekisin rikosilmoituksen? Minulle riittä tekijän kohtaama häpeä.Sinunko kantti ei kestä häpeää, voi , voi .
Jos sinulla olisi faktaa kertoisit rehellisesti .
Totuus ei pala tulessakaan , mutta kun olet niitä pahoinvoinnin tuojia niin räkytät täällä .
- Anonyymi
Noloa kunnanjohtajan kannalta...
- Anonyymi
Eikä kuitenkaan ollut rohkeutta nostaa kissaa pöydälle vaikka läheltä ongelman ydintä keskustelussa sivuttiin.
- Anonyymi
Ilmeisesti aikaa löytyy, kun tuulivoima lobbarit tulevat . Ja hattu kourassa vielä, että tervetuloa kaikki. Kunhan voimalat eivät tule lähelle keskustaa
- Anonyymi
Yrittäjät muistavat kaupunginjohtajan "yrittäjien" puolesta antaneen lausunnon nihakista irtautumisesta.
- Anonyymi
Jos/kun k-johtaja on kokenut toimineensa yrittäjiä kohtaan reilusti, olisi vähintäänkin
ollut odotetavissa, että hän saapuu "pokkana" paikalle, koska ei ole tehnyt paikallisille
mitään väärää. Kyseessä oli aika merkittävästä tapahtumasta!
Enpä tiedä, kuinka kauan tätä riittää. Olenkin ihmetellyt, että miten meidän "suurin ja
kaunein, korkeimmalla pallilla istuva antaa toimia näin. Vai onko tämäkin sitä pelin politiikkaa,
jota tämä henkilö on vuosikymmeniä harjoittanut. Sanonta hajoita ja hallitse lienee
tämänkin asian ydin.
Maailman onnellisin kaupunki Suomessa! Ketään ei jätetä!
- Anonyymi
Näin nurkka-alueella sijaitsevassa kunnassa on tärkeää aito ja tuloksekas yhteistyö ja suhteiden hoitaminen...
- Anonyymi
Totta emme kaipaa persujen tyyliä valehdella esim. Oulaskankaan yöpäivystyksestä tai vihaa jotain väestöryhmää kuten työväkeä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta emme kaipaa persujen tyyliä valehdella esim. Oulaskankaan yöpäivystyksestä tai vihaa jotain väestöryhmää kuten työväkeä kohtaan.
Sinun levy vinkuu jo. Uutta valitusta kehiin.
Tai rupeanko valittamaan kuinka Kepu hommasi nämä 21 Sote aluetta. Eli iso kasa kalliita virkamiehiä. Niillä rahoilla olisi työllistetty paljon sairaanhoitajia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun levy vinkuu jo. Uutta valitusta kehiin.
Tai rupeanko valittamaan kuinka Kepu hommasi nämä 21 Sote aluetta. Eli iso kasa kalliita virkamiehiä. Niillä rahoilla olisi työllistetty paljon sairaanhoitajia.Miten liittyy paikalliset persujen valehtelemiseen. Et sutten teidä, että alueille on vähemmän virkamiehiä kuin vanhassa mallissa.
Meidän persut eivät taida osata kuin valehdella, huijata ja ajaa kännissä?
- Anonyymi
Mitenkäs jos pakko työllistäminen käännetään näin päin että yrittäjän on pakko työllistää työtön tai menettää valtiotuet
- Anonyymi
Pyhäjärvellä juuri ole yrittäjiä esim. persujen nappikaupiaita ei voi laskea mukaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767