mitenkä mt-palstan porukka armeija-ja sivarikuviot oikein meni teillä?

Anonyymi-ap

Mulla ei svengannut noissa paikoissa. Yritin eka armeijjaan mut about 9 päivää olin siellä ja tulin poies sieltä . Sitten hain sivariin jossa sivarikeskuksessa talavella 2002 (jotain tammi tai helmikuuta jolloin näkyi olympiakiekkoa sinä iltana lapinjärven sivarikeskuksen aulatilassa joka tais olla loppuottelu USA vs Kanada) ja heti seuraavana aamuna tuskaisen yön vietettyä siellä en pystynyt oleen siellä paikassa vaan pakko oli päästä pois. Palauttivat minut Helsingin juna-aseman kautta jossa oli aikamoista sähläystä kun mokailin&sekoilin siellä junalipun kanssa kun josttain syystä ajatus ei vaan toiminut siellä. Onneksi sentään pääsin kotia mut missasin ainakin 4 junaa. Sain apua toki helsingin juna-aseman väeltä. Minut kuulutettiin oikeaan junnaan.

Lopulta sain vapautuksen armeijasta ja sivarista eli mulla on taskuissani D-paperit.

Mitenkä teillä meni noi kuviot?

Mulla siis henkisen puolen sairastelun seurauksesta toi armeija+sivarijutut meni ihan päin metsiä.

Jos jottain positiivista pittää kaivvaa noista hetkistä niin armeijan tuvassani oli kaksi herrasmiestä jotka auttoi minua kun minä en osannut punkkani peittoa taittaa oikein ja en osannut myös yhtä toista taittaa oikein niin he olivat aina auttaneet minua . Huikeita tyyppejä, todellisia herrasmiehiä .

Armeijassa (kajaani) oli suurin osa armeijan johtohenkilöistä oikein mukavia ihmisiä.

Samaa voin sanua myös sivarikeskuksen väestä.

Armeijassa ehdin käyvä myös urheilusalin puolella ja uimassa.

Sivarikeskukseen kun menin niin siellä ois pitäny olla noin kaksi viikkoa ja sitten olisin tullut kotipitäjääni jossa oisin mennyt sivarijutut suorittamaan erääseen työpaikkaan.

Kirjoittaja Juha Pohjola

0

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
        Ikävä
        101
        7433
      2. 80
        5018
      3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
        Ikävä
        79
        4849
      4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
        Ikävä
        132
        4258
      5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
        Ähtäri
        10
        3048
      6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
        Ikävä
        52
        2679
      7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
        Suomussalmi
        40
        2576
      8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
        Suhteet
        48
        2229
      9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
        Ylivieska
        10
        2211
      10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
        Ikävä
        21
        1840
      Aihe