Yläkerran asukas

Anonyymi-ap

se jaksaa yhä häiriköidä. Yrittää epätoivosesti saada huomiota, mutta sitä ei hänelle suoda koskaan!

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, tai sitten elää elämäänsä vaan ihan normaalisti. Suosittelen sinulle ihan samaa.

• Anonyymi

Ei elä normaalisti,koska aika ajoin joko pudottaa lattiaan jotain, tai heittelee tavaroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei elä normaalisti,koska aika ajoin joko pudottaa lattiaan jotain, tai heittelee tavaroita.

Kumma että kaikki liittyy sinuun. Ikään kuon sinua vastaan olisi punottu joku salaliitto.
        Tuommoisen tunteen oireilu liittyy erääseen tiettyyn psykoosisairauteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      326
      17692
    2. Paljonko eestä Esa pölli Paulin pöllejä ?

Ei tässä nyt ihan parin näreen takia tunteet noussu pintaan. Paljonko suunnilleen oli kusetuksen summa?
      Taivalkoski
      35
      2583
    3. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      128
      2121
    4. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      24
      1073
    5. MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?

NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma
      Maailman menoa
      291
      1051
    6. Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle

Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist
      Haapavesi
      44
      1048
    7. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      66
      952
    8. Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!

Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja
      Ähtäri
      33
      924
    9. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      843
    10. IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä

IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut
      Maailman menoa
      23
      741
    Aihe