Otsikossa kysymys, hehän leikkivät olevansa köyhien asialla, totuus on muuta.
Miksi köyhät äänestätte persuja?
16
268
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät persaukiset äänestää kommareita.
- Anonyymi
Mitä kommareita? Ei niitä meillä ole ollut aikoihin.
- Anonyymi
Punikki aloittaja. Pistähän tivoli pyörii.. Laitahan sataa omaa kommenttia perä jälkeen kuten tapanasi on.
- Anonyymi
Koska emme halua lisää mutanaamoja maahamme
- Anonyymi
Jos joku huonompi osaisen kustannuksella leikkii, se on vasemmisto. Nähty on . Änkyröitä kaiken vastustajia. Minä minä minä porukkaa. Esimerkkejä löytyy...
- Anonyymi
Suht köyhät ameriikassakin äänesteli trumppia. Nyt saavat huutia siellä. Elä osta Teslaa köyhä.
- Anonyymi
miks pitää olla köyhä? en näe siinä mitään hienoa. paljon kivempi olla varakas. ehkä köyhillä on erityishalu päästä taivaaseen? koska niin raamatussa sanotaan että helpompi on köyhän sinne päästä. no, kukin taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Päästä taivaaseen? Kovan kohtalon eläneenä olen ajatellut että siellä taivaassa on liian naivia porukkaa minulle.
- Anonyymi
En ole köyhä, siksi äänestän persuja, etten tulisikaan köyhäksi. Vasemmisto haluaa kaiken jakoon, no en anna.
- Anonyymi
Kaikki poliitikot ovat köyhien asialla ja tekevät pyyteetöntä työtä kansan hyväksi
- Anonyymi
Kaikki jotka ei katso telkkaria ovat rokotevastaisia putinintrollipersuja.
- Anonyymi
Timo Soini oli härski ..kivenkova porvari, nauraa räkätti suomalaisille köyhille iihmisille.
- Anonyymi
Soinin persupuolue oli vielä ok, mutta nykyinen puolue on äärioikeistolainen nationalistinen liike. Tie diktatuuriin, siksi on tärkeää äänestää mitä tahansa muuta porukkaa.
- Anonyymi
Timo Soini oli härski kansan petturi!!! Ja sellaisena pysyy lopun ikäänsä!!
- Anonyymi
Siksi ehkä, kun kukaan ei ala näyttämään tyhmyyttään olemalla vasemmistolainen.
- Anonyymi
Minkä ihmeen köyhien?? Ei Suomessa ole oikeasti köyhiä, vaan vain sellaisiksi tekeytyviä ja he eivät taas ole oikeasti mitään vailla!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869