se myy sutta ja sekundaa, sitä pyörittää ulkomaalaisliiga, joka kuuluu mafiaan.
kokkolan gigantti on läpimätä
9
416
Vastaukset
- Anonyymi
gigantin työntekijät lisäävät myytäviin tietokoneisiin ohjelmia, joilla yritetään päästä käsiksi nettipankkiin.
- Anonyymi
Oho, johan pomppas!
- Anonyymi
No, marketti tietokoneissa on kaikenlaisia turhia ohjelmia, jotka vievät tietokoneen muistia.
Jos hankkii tietokoneen pelaamiseen, editointiin, kuvankäsittelyyn, niin kannattaa
hankkia tietokone sieltä, missä voi valita haluamansa komponentit tietokoneeseen.
Tietokonene voi kasata itse tai antaa liikkeen kasata, josta valitsee itse komponentit eli osat tietokoneeseen.
- Anonyymi
Ootteko kuulleet vielä että maapallo on litteä ja rokotteet myrkkyjä?
T persut- Anonyymi
Jotkin rokotteet oikeasti ovat myrkyllisiä. Todistettavasti on joillekin jäänyt elinikäisiä seuraamuksia. Ennen koronaa sai jokin lääkefirma tuomion, ei rokotteesta, vaan jostain lääkkeestä. Miljoona tai miljoonia saivat maksaa. En muista lääkkeen nimeä, voitte googlata.
Ihmisillä testataan lääkkeet käytännössä. Koekaniinit ja tollot ihmiset ensin, ja se ei anna koskaan oikeaa tulosta. Ei niitä ihmisiä ensin vuosikausia seurata, ennen kuin lääke tai rokote päästetään markkinoille. Eläinkokeissa ei eläin kerro miltä tuntuu tai mitä muutoksia ovat huomanneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkin rokotteet oikeasti ovat myrkyllisiä. Todistettavasti on joillekin jäänyt elinikäisiä seuraamuksia. Ennen koronaa sai jokin lääkefirma tuomion, ei rokotteesta, vaan jostain lääkkeestä. Miljoona tai miljoonia saivat maksaa. En muista lääkkeen nimeä, voitte googlata.
Ihmisillä testataan lääkkeet käytännössä. Koekaniinit ja tollot ihmiset ensin, ja se ei anna koskaan oikeaa tulosta. Ei niitä ihmisiä ensin vuosikausia seurata, ennen kuin lääke tai rokote päästetään markkinoille. Eläinkokeissa ei eläin kerro miltä tuntuu tai mitä muutoksia ovat huomanneet.Niimpä niin, litteä maapallo ja sitä rataa…
- Anonyymi
Mitä rokotteet kuuluu Gigantti asiaan,mee hoitoon
- Anonyymi
olkaa polliisit tallinnan laivan laivarannassa hereillä tänään, mika ja mikko suuriaho gigantilta ovt lähdössä, maa polttaa jalkojen alla.
- Anonyymi
kokkolan gigantti ei suostu palauttamaan rahoja, vaikka ovat itse asentaneet rahansiirto-ohjelman
supo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894