Vaikka kiuruvesi on kateellisten keskittymä niin yrittäkää pahvit ymmärtää yksi asia. Vain tukemalla yrittäjiä ja äänestämällä heitä saadaan uusi koulu. Ei saa olla niin kateellinen mm yrittäjän autosta tai muusta.
Kateelliset äänestäjät
10
874
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään puhutteleva aloitus teksti taas
- Anonyymi
Äänestäjiä haukkumalla saat varmaan hirveän äänivyöryn.
- Anonyymi
Aloittajahan puhuu asiaa. Joka noin yksinkertaista asiaa ei ymmärrä niin ei käsitä edes omia housujaan.
- Anonyymi
Järkevintä politiikkaa on kannattaa tuulivoimaa ja vastustaa sitten tuulivoimaäänestyksessä.
- Anonyymi
Miten yrittäjien äänestäminen liittyy uuteen kouluun? Minä olen yksinkertainen ihminen, eikö paikkakunnan yrittäjiltä palveluiden tai tavaroiden ostaminen ole yrittäjien tukemista.
Vai olenko minä taas väärässä?- Anonyymi
Esim kouluasiassa yrittäjä osaa miettiä mihin rahat riittävät. Joku kepulainen opettaja haluaa tietysti niin hienot puitteet ympärilleen kuin ikinä. Vaikkei kunnalla olisi varaakaan. Siksi.
- Anonyymi
Kunnan asioiden hoito ei ole sama kuin yritys. Näkee nyt usa. sta talous menee hurjaa vauhtia alaspäin.
- Anonyymi
Kyllä se yrittäjä kuitenkin osaa laskea ja ymmärtää mihin rahat riittää plus muut realiteetit. Kyllä se tietenkin kepulaisen opettajan mielestä koulun pitää olla mitä hienompi ja sitä kalliimpi.
Opettajan kun ei ole tarvinnut koskaan huolehtia palkkapäivästä niinkuin yrittäjän joka repii tulosta seisten itse vastuussa.
- Anonyymi
Onneksi nykyään on melko helppo selvittää kenelle kuuluvasta liittymästä viestejä laitetaan. Voi sitten kutsua keskustelemaan ihan naamatusten.
- Anonyymi
Ottaapa tingalle keskustella muuten kuin naamakkain. Taidat olla homo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2293259Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3552923Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,141939Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601748Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591632MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121473- 1221436
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4591344Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171330