Kateelliset äänestäjät

Anonyymi-ap

Vaikka kiuruvesi on kateellisten keskittymä niin yrittäkää pahvit ymmärtää yksi asia. Vain tukemalla yrittäjiä ja äänestämällä heitä saadaan uusi koulu. Ei saa olla niin kateellinen mm yrittäjän autosta tai muusta.

10

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitään puhutteleva aloitus teksti taas

• Anonyymi

Äänestäjiä haukkumalla saat varmaan hirveän äänivyöryn.

• Anonyymi

Aloittajahan puhuu asiaa. Joka noin yksinkertaista asiaa ei ymmärrä niin ei käsitä edes omia housujaan.

• Anonyymi

Järkevintä politiikkaa on kannattaa tuulivoimaa ja vastustaa sitten tuulivoimaäänestyksessä.

• Anonyymi

Miten yrittäjien äänestäminen liittyy uuteen kouluun? Minä olen yksinkertainen ihminen, eikö paikkakunnan yrittäjiltä palveluiden tai tavaroiden ostaminen ole yrittäjien tukemista.
      Vai olenko minä taas väärässä?

• Anonyymi

Esim kouluasiassa yrittäjä osaa miettiä mihin rahat riittävät. Joku kepulainen opettaja haluaa tietysti niin hienot puitteet ympärilleen kuin ikinä. Vaikkei kunnalla olisi varaakaan. Siksi.

• Anonyymi

Kunnan asioiden hoito ei ole sama kuin yritys. Näkee nyt usa. sta talous menee hurjaa vauhtia alaspäin.

• Anonyymi

Kyllä se yrittäjä kuitenkin osaa laskea ja ymmärtää mihin rahat riittää plus muut realiteetit. Kyllä se tietenkin kepulaisen opettajan mielestä koulun pitää olla mitä hienompi ja sitä kalliimpi.
        Opettajan kun ei ole tarvinnut koskaan huolehtia palkkapäivästä niinkuin yrittäjän joka repii tulosta seisten itse vastuussa.

• Anonyymi

Onneksi nykyään on melko helppo selvittää kenelle kuuluvasta liittymästä viestejä laitetaan. Voi sitten kutsua keskustelemaan ihan naamatusten.

• Anonyymi

Ottaapa tingalle keskustella muuten kuin naamakkain. Taidat olla homo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      989
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      976
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe