Olle Ekman ja Reiska Laine ehtivät juuri virittää soittimensa valmiiksi, kun iso sienipilvi kohosi Sturenkadun ylle. Nyrkkeilyliitto oli iskenyt taas ydinaseella! Toki vain pienellä ja taktisella sellaisella, eli henkilövahingot jäi olemattomiksi, mutta laastit ja ikkunat lähti seinistä.
Jari Vanteen mukaan tarkoitus oli vain antaa Sture Jazz Barille "ajateltavaa". Aseiden käyttöön on ollut valtiojohdon siunaus sen jälkeen, kun Natoon liittyminen todettiin vikatikiksi Trumpin otettua Putinilta suihin.
Liiton toimistolta kommentoitiin myös, että Baltic Uncle Augustin on seuraava kohde, ja sillä kertaa isketään niin isolla ohjuksella, että se menee vaikka Karvisen ja Ekmanin rasvakerrosten lävitse maaliinsa.
Sture Jazz Bar taas maan tasalla!
Anonyymi-ap
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Baltic Uncle Augustin puolestaan nokitti sanomalla että kaikki maantiet Kuopiosta ja Varkaudesta koilliseen on kylvetty täyteen tienvarsipommeja. Ilmoitti odottavansa Vannetta Rikkaveden ja Emakon välisellä kannaksella ja lääniä riittää vaikka ampuisi kaksikymmentä ohjusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317826
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455400- 594832
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1482840Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322021- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381682