Kortisto uhkaa kohta puoliin. Voisko joku kertoa miten yli 50 vuotiailla on käytännössä toi neljän työpaikan haku onnistunut. Itsellä kyllä puolessa vuodessa on varmasti kaikki ideat käyty läpi. Sais se Tet toimistokin jotenkin avittaa muutenkin kuin karenssilla uhkaamalla.
Työnhakuvelvoite
7
291
Vastaukset
- Anonyymi
Toisethan hakee vaan miltei summanmutikassa sen neljää työpaikkaa, vaikka jo hakiessa ymmärtävät, että ei ole oma työpaikka, ei ehkä oma alakaan eikä takuulla johda mihinkään hakemus. Mutta on velvoite täytetty ja karenssi vältetty. Työnantajat sitten puolestaan joutuvat käyttämään aikaa näihin turhiin hakemuksiin. Mutta byrokratian kirjain on täytetty. Minä en osaa sanoa, miten sen pitäisi mennä, mutta näin välttää karenssin ihminen, joka ei sille mitään voi, jos niitä työpaikkoja ei vaan ole saatuvilla.
- Anonyymi
Trolli. Te toimistoa ei ole enää olemassakaan 😁
- Anonyymi
En ole joutunut 90- luvun jälkeen asioimaan. Tiedä noista nimistä niin tarkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole joutunut 90- luvun jälkeen asioimaan. Tiedä noista nimistä niin tarkkaan.
Osaat kunminkin tänne satuilla? 😁 työtä tekeville löytyy, katsopa alkuun vaikka mol.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat kunminkin tänne satuilla? 😁 työtä tekeville löytyy, katsopa alkuun vaikka mol.fi
lääkäriksi vois kyllä hakee ja taiteilijaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löytynny tuolta mol sivulta jämsän työpaikkoja. LOL.jamsa sivustolta löytyi munkin maistelijan virkoja nesteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei löytynny tuolta mol sivulta jämsän työpaikkoja. LOL.jamsa sivustolta löytyi munkin maistelijan virkoja nesteelle.
Hanki lobotomia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919