Kohtaan niin valtavaa rakkautta ja intohimoa, että sydämeni repeää kohta liitoksistaan. ❤️ En voi myöskään olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa, että entä jos sinäkin tunnet samoin, mutta piilottelet todellisia tunteitasi, kuten minäkin.
Tunnen sinua
74
1478
Vastaukset
- Anonyymi
Se voi hyvin olla just näin.
- Anonyymi
ois kiva vaan halia sua
- Anonyymi
Olisi ihanaa halia 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa halia 💕
:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa halia 💕
Olisi kyllä ihanaa halia, tule tänne käymään niin halitaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa halia 💕
🤗🤗
- Anonyymi
Näinhän se asianlaita juuri on.
- Anonyymi
Miksi molemmille on niin vaikeaa ottaa riski, ja vaan kertoa tunteistaan? Mun sydän on ihan liekeissä. 🔥❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi molemmille on niin vaikeaa ottaa riski, ja vaan kertoa tunteistaan? Mun sydän on ihan liekeissä. 🔥❤️
Niin ollaan tulessa Prlke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩶🤍
- Anonyymi
Kyllä, mutta haluan edetä tarkoituksella hillitysti. Mulla on huonoja kokemuksia täydellä ryminällä päin menemisestä.
- Anonyymi
En halua sinua sitten
- Anonyymi
Rakkaus on taitolaji ❤️
- Anonyymi
Ihanaa💗💗💗
- Anonyymi
Huh, tietäisit vaan 😅❤️
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Näytä se sitten irl jos haluat
- Anonyymi
Oon sivust ja lasken lööperiä sun kaa🤪
- Anonyymi
Eilen just näytin stana.
- Anonyymi
Kokoajan näytän pkle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoajan näytän pkle
Näytä lisää hele!
- Anonyymi
Tunnen samoin, mutta pakko nämä tunteet on piilottaa. Et ole vapaa, joten rakastan kaukaa.
- Anonyymi
Oletko ihan varma? Keskustelkaa lohteenne kanssa! Voi mennä onni ohi suun tuppisuuna!
- Anonyymi
On minulla mies mutta jötän sen kyllä rikkaamman takia.
- Anonyymi
Enmä enää jaksa olla kenellekkään mitään. Oon kai liian hyvä kaikille.
- Anonyymi
Sinä olet mahtavin mieheni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet mahtavin mieheni
Sinä Naiseni!
- Anonyymi
Miksi tunnet niin valtavaa rakkautta minua kohtaan?
- Anonyymi
Siinä on jotain elämää suurempaa.
- Anonyymi
Sinä olet rikas
- Anonyymi
Niin olen kuullut sinusta. Sinä rakastut minuun täysiä. Saan kaiken kuten edellinenkin sai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet rikas
😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Tämä on tarkoitettu, meidät on tarkoitettu toisillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘😘😘😘😘
Meidän perhe
- Anonyymi
Näin käy kun rakastuu haaveisiin. Todellisuutta harva uskaltaa kohdata.
- Anonyymi
Hänen kanssaan uskaltaisin kohdata mitä vaan. Pitäisi vaan aloittaa olemalla rohkea. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan uskaltaisin kohdata mitä vaan. Pitäisi vaan aloittaa olemalla rohkea. 😁
Pitää unelmoida suuresti. Ja varoa mitä toivoo. Joskus toiveet saattavat toteutua.
- Anonyymi
Kaikki toteutuu ja meistä tulee pari. Saan kaiken sinun rinnallasi mitä haluan. Ison perhe auton ruusuja ja timantteja. Rolexin lupasit ostaa ja uudet rinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki toteutuu ja meistä tulee pari. Saan kaiken sinun rinnallasi mitä haluan. Ison perhe auton ruusuja ja timantteja. Rolexin lupasit ostaa ja uudet rinnat.
xD sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe😘😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako gubbe entistä ehommat manboobsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako gubbe entistä ehommat manboobsit?
Hyi vttu mikä mielikuva!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvata🤣
- Anonyymi
Nyt on tosi kyseessä!
- Anonyymi
Kyllä!! ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Kyllä💓💓💓
- Anonyymi
Olen sinun vain jätän muut miehen tänne ulisemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinun vain jätän muut miehen tänne ulisemaan
Olennainen, olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennainen, olen nainen.
Olen mies ja nainen
- Anonyymi
🩷❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennainen, olen nainen.
😆
- Anonyymi
En vastaile täällä näihin, ettei tule liikaa sydämentykytyksiä. Meen nyt ulos välillä. Ja edelleen pois täältä enimmäkseen, varsinkin huomenna.
- Anonyymi
Olet rakas
- Anonyymi
Rikas😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Olet ihanista ihanin mies 😘🐺
- Anonyymi
Siinä supersusi saa vaarallisen kutsun 😂
- Anonyymi
Ohi. En ole piilotellut, päinvastoin.
- Anonyymi
Tunnen kyl samoin🤍
- Anonyymi
Tunnisteita nyt!
- Anonyymi
Samat sanat. En saisi, mutta tunnen silti ❤️🔥
- Anonyymi
Samoin, tämä on niin taivaallista ja tuntuu oikealta. Olen viimeaikoina nähnyt unta sinusta☺️😘
Olin näkevinäni sinut tänään. Silleen sivusta vain😌- Anonyymi
Missä näit eilen sivusta? Suunnilleen monelta? Jos on mieheltä naiselle tämä.
- AnonyymiUUSI
Se on juurikin noin: piilottelen tunteitani. En ole ollut huomaavinaankaan sinua viime aikoina jos on nähty. Auttaa kyllä. Sinulle toivon että sydämesi todellakin repeää liitoksistaan. Tervetuloa raahautumaan ovelleni repeytyneen sydämesi kanssa, annan kyllä välittömästi tekohengitystä ;)
- AnonyymiUUSI
Lainatarjous.
Etsitkö velan vakauttamista, vakuudettomia lainoja, yrityslainoja, asuntolainoja, autolainoja, opintolainoja, henkilökohtaisia lainoja, riskipääomaa jne! Olen yksityinen lainanantaja, annan lainoja yrityksille ja yksityishenkilöille alhaisella ja kohtuullisella 2 prosentin korolla. Sähköposti osoitteeseen: [email protected]- AnonyymiUUSI
Koronkiskuri mene pois. Johan jo nimesikin viittaa saapasmaahan.
- AnonyymiUUSI
Sinä et kyllä ole piilotellut tunteitasi
- AnonyymiUUSI
Kuinka niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka niin?
Ulkopuolisetkin jo huomannut
- AnonyymiUUSI
Peesi ja tiedän että tunnet. Mutta tunnetko samaa vetoa muihinkin.
- AnonyymiUUSI
No en todellakaan 🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en todellakaan 🩷
Okei. Anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Tunnen tuon ongelman ja tunteen kun taistelee kiinnostusta ihastusta vastaan, mutta aina vain se tunne painaa päälle, ei tarvi kuin vilaus tuosta naisesta , jokin herää, juttelu ja hymy häneltä, silmiin katsoen sulattaa kaiken ja pelastaa työpäivän... Tekee niin mieli koskea ja suudella.
En tiedä miten tästä eteenpäin.
Miia olet ihana!- AnonyymiUUSI
ei tarvitsE kun nähdä hänestä joku videonpätkä niin menen tolaltani. outoa miten hän saa tunteet mussa näin heräämään. koen et me ollaan vaan niin samanlaisia. se ehkä vetää puoleensa ja tietynlainen varmuus mikä todella huokuu hänen olemuksesta .vau
- AnonyymiUUSI
Sama
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734796
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201212Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451002Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32957Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16751Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680