Nyt vähän ryhtiä ja talven viettoon lämpimämpiin paikkoihin. Pala taivasta löytyy maan päältä, kunhan lähtee liikenteeseen. Tasku ei saa olla täysin tyhjä, mutta kyllä asiallinen eläke riittää. Palveluita odotellessa on kiva pötkötellä.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011009912.html
Mies, älä jää sinne peräkammariin nyhjöttämään, lähde talveksi muailmalle !
18
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ota thai jätä
- Anonyymi
Mulle pitäs maksaa pari tonnia päivä, jotta lähtisin sinne liskonsyöjien valtakuntaan Thaimaaseen. Niin ja syöhän ne koerattii siellä.
Pari tonnii päevä, niin lähen lentokenttähotelliin. - Anonyymi
Thai immeinen ei syö makkaraa ollenkaan, oikein kavahtaa jos niin käy. Isomahasia siellä ei ole ollenkaan, niinkuin Suokansa tuppaa oleaan. Lopetan Thai raporttini tähän.
- Anonyymi
Jutun mukaan Pattayalta saa myös tuoretta karjalanpiirakkaa. Nam nam.
- Anonyymi
Mitäj James Bond sanoi Pattajan grilli kioskilla.
Piirakka, lihapiirakka, kiitos - Anonyymi
Ei pääse mihkään kun pitää olla akan kotipiikana, että akka pääsee toteuttamaan itseään.
- Anonyymi
Turvallinen olo on kotona nyrkin ja hellan välissä.
Vaimollani hallituksen puheenjohtajalla on homma lapasessa
Ei tarvii Thaikkulaan lähteä !- Anonyymi
Thaikkulaan tai minnekään muuallekaan. Ukko otetaan remppaan, lumitöihin ja uunin lämmittäjäksi etc. Kyllä se nöyrtyminen ja käskynantaja näkyy ukkoparan naamasta.
- Anonyymi
Taimaassa on raskasta olla kun on niin kuumaa, +35 on ihan normi päivä. Pohjoismaalaiset on tottunu paljon viileempään säähän.
Siellä on viidakko olosuhteet ja pienetkin haavat/ruhjeet ihossa, tuppaa tulehtumaan.- Anonyymi
Kun pääsisi edes kuukaudeksi mökille.
- Anonyymi
Äidin velli ja uunin pankko ovat turvallisempia.
- Anonyymi
- miksi pitäisi mennä jonnekin kuspäiseen turisti rysään ?
ei siellä järkevää elämää ole.
- aiemmin olin kuukauden tai pari fuengirolassa espanjassa,
ja sitten se täysin turhanpäinen, tyhjä lähiöelämä fuengirolan ja espanjan malli alkoi tosiaan kyllästyttää.
Ja esim thaimaan elämä on pervoa, lapsihria jne.,, täytyy olla kehno moraali jotta sitä kuka jaksaa katsoa.
Pyhällä maalla"" iisraelissa tyhjänpäiväistä elämää,
samaa afrikassa, amerikan floridassa - jne..
en kaipaa sitä tyhjäpäisyyttä - ei siellä ole oikein mitään järkeä palloilla... - Anonyymi
On Thaimassa tarjolla kaikille mitä Lieksassa ei moni mies ei saa ikinä.
Olen 70 v poikamies, neitsyt ja itkettää taas - Anonyymi
Kävin vuonna 1986 nurmeksessa! 🙋♀️
- Anonyymi
Olet oikea cosmopoliitti!
- Anonyymi
Olen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin naisilla maha pömpöttää, ikään kuin paskalasta siellä kannettaisiin. Hyi helvetti! Liikkukaa naiset, liikkukaa. Olette rumia nykyisellään.
Ottakaa tästä mallia: https://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw
t. Cosmo - Anonyymi
Ainoa ongelma, kun kotona tottunut olemaan pitkissä kalsareissa, niin paikalliset siellä ymmärrä. Vaikka näissä 20 vuotta vanhoissa Jusseissa kiertää ilmakin reikien kautta sopivasti.
- Anonyymi
Perin kummallista on kun eivät ymmärrä siellä kalsarikännejä eivätkä sen perinmäistä jaloa aatetta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765