Miksi nainen pyörit täällä kirjoittelemassa

Anonyymi-ap

vaikka sinulla on jo mies

54

641

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut yli vuoden sinkkuna joten hiljaaa typerys

• Anonyymi

Mikset sä kysynyt sitä kysmystä?

• Anonyymi

Ei oo,kuin sä ja kohtaamista taas odottelen🤍

• Anonyymi

Mieheni ei ole koskaan rajoittanut mua tuntemasta mitään tunnetta, joten tunteeni toimivat edelleen ihan normaalisti. Tunnen välillä ikävää ja kaipuuta. Tyydyttikö tämä vasraus?

• Anonyymi

Bitter

• Anonyymi

Tuplan mainoksen mukaan:
      ”Taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla”

Siksi tuplat miehistä🍫🍫

• Anonyymi

Ei kyllä sä nyt olet erehtynyt. Sattuuhan sitä varmasti kaikille että menee suklaa ja miehet sekaisin, imeliä molemmat. Mutta tupla on tupla!

• Anonyymi

Mä pyörin täällä samasta syystä kuin hekin.

Samat periaatteet.

Ei mitään ahdasmielistä toisen elämään tunkemista.

Vapaasti mielipiteitä jakava palstahan tämä on.

Enkä mäkään päivittäin täällä käy.

Ei niin ole " elämän tärkein sisältö" nämä hommat juu,

Paljon on silti asiaan kuuluvia, omani erotan kyllä.

• Anonyymi

Tulin sua viihdyttämään. Eikä oo miestä mutta kohta on.

• Anonyymi

Sitä itsekin olen alkanut ihmetellä.

• Anonyymi

Niin tpsiaan, onhan se. Ja ihana mies onkin, mutta kommunikoimme täällä 😅😅😅

• Anonyymi

Täällä on ihania ihmisiä 🤭❤️

• Anonyymi

Haittaako se sinua

• Anonyymi

Ĥaittaa koska on inhottava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ĥaittaa koska on inhottava

Millä tavalla?

• Anonyymi

Eikö saisi kirjoitella? Onko täällä rajattu, ettei saisi. Rajaatko sinä?

• Anonyymi

Tää ei ole seuranhakuun tarkoitettu sivusto. Ihan vaan sullekin tiedoksi.

• Anonyymi

Kaikki saa kirjoittaa vapaasti, zinkut ja vara(ste)tut
        ja alla bästa tittare. Mä tuota samaa riidassa laitoin että ei tää oo mikää deittisofta mut kyl tää sellainenkin saa olla🤭Pääasia olis et kaikilla olis hauskaa 🥳

Mä lähen tämmöseen ny

👯‍♀️

• Anonyymi

Onko palsta rajattu vain niille joilla ei vielä ole miestä? Hmm...täällä pyörii siis muutama mies liikaa. Tai, mistä minä tiedän jos joku mies on vielä miehettä😄

• Anonyymi

Saa olla ja mieluusti sinä ainakin 🤭👯‍♀️
        Ja mitäs siitä jos niitä sulhoja ja morsmaikkuja olis useampia. Elämäähän tämä vaan on❤️

• Anonyymi

Koska mä voin.

• Anonyymi

Jos ei olisi, ei olisi ikävää, vaan olisimme todennäköisesti yhdessä. Tai ken tietää, ehkä emme olisikaan, sittenhän olisin muutenkin erilainen ja eri ihminen.

• Anonyymi

Faceskin eilen yhen kuuman artistin kans jutskailin
      🤭

• Anonyymi

Ja just nämä julkkikset ja niillä leveily täällä, niin lapsellista touhua ettei toisiaan ja ketä kiinnostaa. Ei kissaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja just nämä julkkikset ja niillä leveily täällä, niin lapsellista touhua ettei toisiaan ja ketä kiinnostaa. Ei kissaakaan.

*tosikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomaa että leuhkin kun tää on mun arkipäivää. Sori jos jotaki ahdistaa.

• Anonyymi

Luulen että tässä tarkoitetaan vaan yhtä erästä ihmistä joka kertoilee täällä kaikkea elämästään ja miehestään ja muista ihmisistä ja osaa todella olla hyvin ilkeä ja pirullinen kun sille päälle sattuu ja aika usein sattuu. Onhan se outoa jos on rakastunut ja elämässä vaikka mitä tapahtumassa niin täällä pyörii koko ajan. Sitä varmaan haetaan eikä sitä etteikö saisi kirjoittaa mutta voisi omata jonkinlaiset käytöstavat ja kuitenkin pysyä suht asiassa. Kukapa täällä ketään voi estää olemasta mutta miksi tänne pitää tulla riitaa haastamaan jos on onnellinen sitä on vaikea ymmärtää.

• Anonyymi

Eikös tuollaisia ole täällä muutama. Sellaisiakin jotka esiintyy toisina ja levittelee niistä "tosi" asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuollaisia ole täällä muutama. Sellaisiakin jotka esiintyy toisina ja levittelee niistä "tosi" asioita.

No omapa on häpeänsä jos sama tyyppi trollailee niin kuin taisi myöntääkin kuinka on ollut hauskaa jonkun miehen kanssa kiusata ja maalittaa täällä. Varmaan ihan mahtava tuleva äiti jollekin lapsiparalle josko sekään nyt on edes totta. Mutta eipä kyllä vauvan puolesta ole kovin hyvä olo. Voisi vähän tasapainoisemmat ihmiset saada jälkikasvua ja ehkä keskittyä jo siihen odottamiseen sitten. Mikähän lapsesta tulee jos äiti on jo...ei vaan jaksa. Aivan sama mulle. Koko paikka joutaisi hourulaan. Tai johonkin kasvatuslaitokseen.

• Anonyymi

Mä en ainakaan oo piruillu kellekkää enkä oo haastanu riitaa 👩🏻‍🦳voit laittaa tähän esimerkin jos oot kokenu jonkun jutun sellaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No omapa on häpeänsä jos sama tyyppi trollailee niin kuin taisi myöntääkin kuinka on ollut hauskaa jonkun miehen kanssa kiusata ja maalittaa täällä. Varmaan ihan mahtava tuleva äiti jollekin lapsiparalle josko sekään nyt on edes totta. Mutta eipä kyllä vauvan puolesta ole kovin hyvä olo. Voisi vähän tasapainoisemmat ihmiset saada jälkikasvua ja ehkä keskittyä jo siihen odottamiseen sitten. Mikähän lapsesta tulee jos äiti on jo...ei vaan jaksa. Aivan sama mulle. Koko paikka joutaisi hourulaan. Tai johonkin kasvatuslaitokseen.

Just tää on mulle👩🏻‍🦳en oo trollannu kun tunnisteilla🥸🤓ja ollut ihan hauskoja juttuja ja siihen liittyy toinenkin henkilö täältä palstalta - joka tekee niitä kuvia kun mä annoin mallin ensin ja hän lähti höystämään niitä juttuja
        Näitä tarkoitan. Mikä näissä häiritsee? Ootko kateellinen tms?
        🧢
        🧔
        👔
        👖
        🥾🥾

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ensimmäisest lapsest kasvoi kunnollinen ja opiskelee yliopistossa joten pidä sä pääs kiinni ku sult ei oo kysytty mitää. Ei tarvi kuule olla kade yhtää jos tietäisit mitä on kasvaa ilman vanhempia jotka rattijuoppo ajoi kuoliaaksi. Jäin veljien kanssa orvoiksi just ku kouluun piti. Älä yhtää tuu vinee mul. Oon tullu omilla toimeen aina, kukaan ei oo auttanu.Omilla varoilla opiskellu maisteritutkinnon ja saanu hyvän työn mut luuletko et tuli helpolla. Kyllä on saanu töitä painaa 24/7 et oon saavuttanu tämän mitä ny on👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Kalasteletko miesystävätietojani :)

• Anonyymi

Ei vois kuule vähempää kiinnostaa, eli ollos huoletta.

• Anonyymi

Vain urpot naiset sitovat itsensä johonkin mieheen tai sukuun, fiksua pitää omat työt, talous myös tulevaisuudessa :)

ja omat jutut, ja rikkoa yhteydet mihin helvetti liittyy tai musta magia. Ja periä velkojaan jos sillä saa elämää pilaavat pois elämästä ja lisää rahaa jos siitä on puutetta. ja nöyryytystä ja muuta on pitänyt teidän takia sietää, joten hyvää tekee antaa takaisin :)

• Anonyymi

Joillakin lehmillä ei ilmeisesti ole sikapareineen parempaan tyhjyyden täyttämistä ajakuluihinsa. 🖤🖤

• Anonyymi

Heh, ja sekös sua vasta ärsyttääkin 🤭 No ei ole muiden ongelma, kieri siinä!

• Anonyymi

Ei kyllä kukaan mies ole mun luona joten........

• Anonyymi

syyllistäminen palstalla on naurettavaa pidähän poika mielessäsi

• Anonyymi

Tämä! Tosi säälittävää pyöriä täällä syyllistämässä ihastuneita.

• Anonyymi

Ei kyllä ole näkynyt.

• Anonyymi

Joillakin on outo tapa yrittää rajata sitä kuka saa kirjoittaa julkiselle palstalle ja kuka ei. Usein näkee täällä kyseenalaistettavan että "ketä muka kaipaat, mikset lopeta kirjoittamista ja ole kaivatun kanssa jne" tai että varattu tai jo tapaileva ei saisi kirjoittaa. Eiköhän jokaisella ole syynsä ja tämä palsta ei kuulu kenellekään, se on kaikille!

• Anonyymi

Aloittaja sanoi että se tuntuu ikävältä siksi että kyseinen ihminen on inhottava eli haastaa riitaa ja soittaa suutaan jatkuvasti ja ärsyttää ihan tahallaan. Joten luepa sinäkin välijutut äläkä vain tiettyjä osioita. Ei ollut itse asiassa yhtään kyse tuosta mistä sinä pidit esitelmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja sanoi että se tuntuu ikävältä siksi että kyseinen ihminen on inhottava eli haastaa riitaa ja soittaa suutaan jatkuvasti ja ärsyttää ihan tahallaan. Joten luepa sinäkin välijutut äläkä vain tiettyjä osioita. Ei ollut itse asiassa yhtään kyse tuosta mistä sinä pidit esitelmän.

Ai nytkö ei enää saa vastatakkaan lukematta kaikkia välikommentteja? Hohhoijaa, lakkaa kontrolloimasta ihmisiä. Tämä ei ole sinun palstasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nytkö ei enää saa vastatakkaan lukematta kaikkia välikommentteja? Hohhoijaa, lakkaa kontrolloimasta ihmisiä. Tämä ei ole sinun palstasi!

Eikä myöskään sinun! Ja täällä on tietyt säännöt joiden mukaan pitäisi keskustella ja käyttäytyä mutta sinuahan ei mikään koske. Mut minä lähden ulos nyt en todellakaan jaksa enää yhtään tätä enkä tiettyä ihmistä täällä enkä tätä koko ilmapiiriä. Jääkää tappelemaan vaan, mukavia hetkiä!

• Anonyymi

Joo, kyllä se nyt on parasta kaikille kun käyt välillä vetää happee. Täällä kun voi ikävöidä kaikkea mummosta mustiin ja mirriin🥰 Ei ikävää voi luokitella vain tietyn sukupuolen tai paristatuksen tunteeksi. Itse ikävöin monia ihmisiä vuosien varrelta. Ihania ihmisiä jotka ovat kadonneet elämästä kuka minkäkin syyn vuoksi. Kiva kun on kanava jossa voi käydä kaipailemassa🥹

• Anonyymi

Ihana kirjoitus sulta ❤️just näin. Samaa mieltä minäkin.
        Täällä on muutamia kateellisia mustasukkaisia tyyppejä jotka haluaa vaan pahaa

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Lämpimikseni kun ’palelee’

• Anonyymi

Eiköhän sillä mun miehellä oleaikaa kun värkkäilee sitä sitten joskus,,

• Anonyymi

Kokeilehan sinäkin omaa elämmää eikä muitten kontrollointia.

• Anonyymi

Sinun iloksi

• Anonyymi

Oon ettinyt sitä koko päivän, mutta ei löydy. Missä mun mies on?

• Anonyymi

Kuka sun mies on ?🚬👩🏻‍🦳
        Voin auttaa ettimisessä

• Anonyymi

Mua on dissattu täällä ihan ensi hetkestä lähtien jos jostakin. Jotkut tosiaan luulee että vain HÄLLÄ on oikeus kirjoitella täällä.
      Paljon mukavia kirjoittajia lähteny täältä mitä mäkin n puol vuotta kirjoitellu täällä. Tuntuu että se lämminhenkisyys puuttuu täältä mitä oli joskus. Eikä täällä kaivata niin niitä livetyyppejö. Hyviä juttuja täällä on vieläkin mut en paljoo ehdi lukea edes mut sit kun tulee rättinä töistä ja harrastuksista niin kiva oikaista sohvalle ja nauraa näille hauskoille. Korvannu tv:n kattelun tällä. Kieltämättä yöajastahan tää itellä on ollut ainakin pois. 🤭

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe