Lopetin jatkuvan tissuttelun ja elämänlaatu on parantunut valtavasti, töitä ja perhettä ja arkea ylipäätään jaksaa paljon paremmin. Sain päihdelinkin keskustelupalstalta vinkin lukea Annie Gracen kirjan "This Naked Mind - Control Alcohol, Find Freedom, Discover Happiness / Change Your Life & The Alcohol Experiment". Suosittelen kokeilemaan, tämä jollain tavalla muutti ajattelutapaa eikä alkoholia ole kulunut ja harvoin olisi tehnyt mielikään. Mitään ei häviä kokeilemalla.
Lopetin ja se oli aika helppoa
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Absolutismi ei kannata. Nyt on perjantai.
Käy nappaamassa ohrapirtelö, jotta huomaat tahdonvoimasi ja vapaudut kahleista.- Anonyymi
Absolutismi kannattaa, jos ihminen itse niin haluaa.
Ei muiden tarvitse tehdä niin kuin sinä haluat, tai itse teet.
- Anonyymi
Tuo kirja on erittäin hyvä. Juuri sopiva sellaiseen, että viikon kestävän kännäysputken jälkeen sen sivuilla saa pyyhittyä ripulipascat pikaisesti pois AA:n vessassa ennen seuraavaa radalle lähtöä
Asd - Anonyymi
Raitistelijat eivät kuulu palstalle. Kovien miesten palsta, jossa sonta on tarkoitettu syötäväksi ja lasol juotavaksi.
- Anonyymi
Aloittelija on korvannut ryyppäämisen AA-kerhon kokouksilla.
Siellä hikiset pienet miehet pistävät sontapainiksi sanan päätteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265