Mikä siinä uimahalliin menossa on niin vaikeeta ettei voi peseytyä? Maalit naamassa. Omg.
Uimahalli
10
313
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät osaa lukea muuta kuin jakeet Raamatun ja eivät ymmärrä luettua paitsi Raamattua.
- Anonyymi
Lukeeko satukirja raamattua joku vielä 2025 😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei ole satukirja, paitsi uskonnottomien mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ite lukea raamattu kokonaan, nii huomaa että raamatun asioita on aina vääristelty ja kerrottu täyttä valetta ja lestadiolaiset ei tosiaankaa elä raamatun mukaan. Eikä kyllä muutkaan uskonnot. Sanompahan vaan ku oon ite lukenu kannesta kanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu ei ole satukirja, paitsi uskonnottomien mielestä.
Eli satukirja.
- Anonyymi
Kun laittaa uikkarit päälle, ennen suihkuun menoa, niin ei voi pestä persttä ennen altaaseen menoa. Mutta kyllä se perse altaassa likoaa ja puhdistuu.
- Anonyymi
Ei nykyään käytetä järkee missään asiassa.tehdään kuin helpoin tms paska-aikaa eletään.saas nähdä pääseekö lestat taivaaseen kun loppu koittaa.pettyvät suuresti.no uimahallihan on taivas monelle
- Anonyymi
Hyi. Kun miettii asiaa vähän tarkemmin niin taidan miettiä kaks kertaa lähenkö uimaan....
- Anonyymi
Nsis siivooja vois valvoa pestäänkö perse ym paikat ennen altaaseen menoa
- Anonyymi
Joka kylpylässä on hienoja rouvia jotka ei halua näyttäytyä ilman meikkiä. Miehillä ei oo tuota ongelmaa. .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu621653Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise931320Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771114Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019401081- 671027
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on421006- 54951
Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161903Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51883Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä62825