Vuorokaudenaika ikävöit eniten?
Mikä viikonpäivä tai
14
245
Vastaukset
- Anonyymi
Sunnuntaisin klo 09.47
- Anonyymi
Nyt illalla eniten, kun miettii jos hän olisi joskus tässä vieressäni. Ja viikonloppuisin olen usein allapäin tietyistä syistä. Arkena on muuten aika kiireistä, mutta jostain hän aina mieleen hiipii vaikkei näe tai kuule usein.
- Anonyymi
Mitä vaimosi
- Anonyymi
Esim eilen ja toissapäivänä iltaa kohti itkunsekaisen ikävä. Vaihtelee sen mukaan kuinka todellisuudentajuisena pidän itseäni.
- Anonyymi
Aamuisin on aina eniten ikävä, heti herättyä. Olisi ihana herätä hänen vierestään.
- Anonyymi
Lähinnä viikonloppuisin.
- Anonyymi
Syksyisin ja keväisin ehkä eniten, niihin liittyy tiettyjä tärkeitä juttuja.
- Anonyymi
Sori se olikin viikonpäivä eikä vuodenaika heh 😂 eli otetaas uudestaan. Varmaan pe-la eniten yleensä. Ja aika lailla koko päivät ehkä. Riippuen toki jos on paljon menossa niin sitten ei niinkään.
- Anonyymi
Lauantaina iltaa kohden voimakkaimmillaan ja yhtäjaksoisesti pitempään. Tuo nyt on muutenkin täysin oman ajan ja vapaan rentoutumisen päivä, että silloin sitten korostuu.
- Anonyymi
Viikonloppuisin ja juhlapyhinä, silloin on aikaa rentoutua ja miettiä asioita.
- Anonyymi
Arkisin, etenkin autossa yksin ollessa, kun jokainen biisi tuntuu kertovan meistä. Kun kävelen lähellä hänen kotiaan Tampereella, vain korttelin päässä tai lähempänä ja vilkuilen joka kulman taakse, tietäen, että vaikka hän tuliskin, en voisi muuta kuin sanoa moi. Koska mulla on aina kiire niillä kulmilla. Myös muita sellaisia paikkoja ohittaessa, joissa tiedän hänen joskus viettäneen aikaa tai tehneen töitä. Koko Tampere on tavallaan kuin hän ja siksi siellä olo on sekä ihanaa että myös tuskaisaa.
- Anonyymi
Tedän että ensvuoden helmikuulla iskee taas
Ikävä yhtä jota sain hetken rakastaa.
Ja jotakuta toista toukokuulka.
Oikeastaaan on enenpiki toukuulla jotka luonu muistoi jotka pysyy❤️
Pääsiäiseen ja jouluukin liityy jotain
Mut toi helmikuu ja toukokuu voi että❤️
Mietin täs noin 20 vuoden ajanjaksoa kokonaan.
Naiselta - Anonyymi
sunnuntaina!.
- Anonyymi
Mä ikävöin silloin kun mies työmatkalla ja mul on silloin pikku hetki illassa aikaa käydä kurkkaamassa. Tämähän koukuttaa ja mä oon jääny koukkuun mut vähempi ja vähempi enää käyn. Yritän vieroittaa itteeni🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789