Sitä ennen Ukrainaa vahvistetaan, kehitellään aseteollisuutta, rakennetaan parempia suojia ja likuisisia muita asioita. Jos sitten ukrainan kansa päöttääkin äänestää täysin nykyistä politiikkaa vastaan ja suosii venäläistä ajattelua, euroopassa tulee monella lirut? Ukraina olisi pian idän eturintama. Emme voi mitenkään tietää miten suuri joukko ukrainalaisia ajattelee. Muistatte tai ette miten ennen Ukrainassa kansa alatteli kahtia? Hyvinki voi käydä, siis jos joskus vielä Ukrainassa pidetään rehelliset vaalit? Asian voivat muuttua pahasti?
Venäjä tietysti teki virheen hyökätessä Ukrainaan, olisi vain odotellut vielä ukrainalaisten haaveita niin? Ei tiedä vaikka olisivat muuttuneet lännenvastaisiksi heistä monet?
Aatelkaa se vuosi kun Ukrainassa pidetään rehelliset vaalit
Anonyymi-ap
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254