Kysymys kuuluu. Missä kaikkialla iholla voi käyttää tätä sensoria..
Kesä tulossa ja ja haluan pitää hihattomia paitoja mutta libreä en halua näkyville.
Mihin muuhun kohti voi laittaa, sillä olen kuullut tästä että voi!
Libre 3 sensorin paikat ihossa
6
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokeillut reiden sivua ja vatsaa (ei lähelle pistosaluetta). Nuokin ihan o.k, mutta saa olla varovaisempi pukiessa ettei housujen vyötärö tai vaikka tiukat farkut irrota sensoria. Parhaiten libre on pysynyt ja toiminut ja ollut vähiten "tiellä" olkavarressa, niinkuin suositellaankin. Siksi en viitsi libreä enää piilotella.
- Anonyymi
Pakaran yläosa.
- Anonyymi00004
Pitäisköhän mun laittaa hepin päähän kun ei oo enää käyttöä, koska
käsivarsista irtoaa helposti, nukut sitten selällään tai kyljellään ?!
the man from utopia 65 v.- Anonyymi00005
Muuten tosi juttu ... ei tahdo pysyä missään !!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muuten tosi juttu ... ei tahdo pysyä missään !!!
Hommaa sensorin päälle laitettavia kalvoja niin varmasti pysyy kiinni. Itselläni on kyllä yleensä pysynyt sensori kiinni ilman kalvoakin, mutta etenkin kesäisin ja yleisissä saunoissa jne käydessä sensorien liima on pettänyt aina välillä. Etenkin kesäisin sensorien irtoaminen on ollut riesa. Mutta noi kalvot auttaa sensoria pysymään kiinni. Kalvojen liimapinta on paljon sensoria iompi, noin luottokortin kokoa, ja liima on aika järeää ainakin näissä kalvoissa. Ilman kalvoa sensorit on välillä pysynyt pitkäänkin hyvin kiinni, mutta sitten taas välillä ne on ollut jatkuvasti irti, etenkin kesäisin. Mutta noi kalvot tosiaan auttaa, ainut ärsyttävä piirre niissä tietty on se, ettäkalvot voi herättää huomiota enemmän kuin itse sensori. Sen 2 viikon aikana kalvoihin tulee kupruja ja ne alkaa hieman repsottaa jostain välillä.
- Anonyymi00006
Minulla on viimeisen kahden vuoden aikana irronnut vain yksi sensori. Otti osumaa oven karmiin. Pidän sensoreita olkavarressa suositellussa paikassa. Sensorin päällä pidän suojateippiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse424036SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2683971Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1353507Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky873480Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222337Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341833Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575611729- 371640
- 331558
- 931495