K-Kauppamme

Anonyymi-ap

Meinovaako ne kokonaan alas ajjoo koko kaupan? Eikö uutta kauppiasta ole löytynä? Hyllyt huutaan tyhjyyttään ja kauppias männöö tukkaputkella jo savonmualla... yhe eto marketin varraanko myö jäähhään? Entäpäs jos ei halua sitä vihreen kortin dynastiaa tukea?

25

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä tukka?

    • Anonyymi

      Toivottavasti löytyy uusi yrittäjä pitämään kauppaa. Kuitenkin oma asiakaskuntansa on.

    • Anonyymi

      Aikamoista.

    • Anonyymi

      Joo niin lopettaa. Aamupäivällä muutama asiakas ja iltapäivällä vähä hiljasempaa. Kauppa se on joka kannattaa ei aatteet. Siihenkin tulee Kirppu tori hyvälle paikalle. Rätei ja lumppui menee aina kaupaksi.

    • Anonyymi

      Tulis se Spar siihen, varmaan kovempi kilpailu kuin K-ryhmällä

    • Anonyymi

      Puskaradio kertoo että tulee uudet kauppiaat.

    • Anonyymi

      Ei se kauppias elä pelkästään sillä, että syrjäkylien juntit ostaa pelkästään hiivaa ja sokeria ja joskus suolaa hirvenlihoille.
      Joten eikun kiinni vaan.

      • Anonyymi

        Voi kuule k-kaupan hinnoilla elää ihan hyvin ja tuskin pois lähdön syy on kaupan huono kannattavuus.


    • Anonyymi

      Hyvä kauppa k kauppa.hyvä että kaikki ei ole vihreän kortin orjia.

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Kyllä se on asiakkaista ja tuloksesta kiinni alkaako paikka kiinnostamaan. Eikun kaikki K-kauppaan kipin kapin.

    • Anonyymi

      On sinne joku tytön heitukka kauppiaaksi tulossa. En tiiä että kenekä tyttöjä.

      • Anonyymi

        Pikku tytön kun laittaa miesten hommiin niin voipi olla aika lyhyt aikainen pesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku tytön kun laittaa miesten hommiin niin voipi olla aika lyhyt aikainen pesti.

        Ootko oikeesti näin typerä? Voi luoja mikä juntti ja yksinkertaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku tytön kun laittaa miesten hommiin niin voipi olla aika lyhyt aikainen pesti.

        Pikku tyttö? 46-vuotias nainen jumalauta oiskohan jo aika tuollainen tytöttely lopettaa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pikku tyttö? 46-vuotias nainen jumalauta oiskohan jo aika tuollainen tytöttely lopettaa!!

        Maasta se pikkuinenkin ponnistaa, Hänellä saattaa olla kaupanalalla kokemusta enempi kuin sinulla, joka asioit, siellä kello 9.00 jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku tyttö? 46-vuotias nainen jumalauta oiskohan jo aika tuollainen tytöttely lopettaa!!

        Kyllä tuon ikäinen nainen osaa hommansa, vai pitääkö sinunmieltä olla jokin vanhamummo joka ajaa rollaattorilla, Eslalla,Mutta tämä nainen saatta kohta ajaa Teslalla, Sillä hänellä on varmaan kokemusta kaupanalalla.


      • Anonyymi

        Parempihan se on että on nuori ja kaunis kauppias kun iiris piilarin näkönen kauppias.


    • Anonyymi

      Mikä Miesten homma kauppias on.kautta aikain on naiset olleet kauppiaita ja hyvin pärjäävät.

    • Anonyymi

      Enon k-kauppias jatkaa Ilomantsissa, alunperin täältä kotoisin, kertoi Karjalaisessa!

    • Anonyymi

      Olkaa onnellisia että joku tulee pitämään,Syrjäkylät ilman kauppaa on jo tapettu,eikä ne tule takaisin.

    • Anonyymi

      Tunttuupa siellä Ilumantsissa löyssee rahhoo olevan kun vielä jonku vihreen dynastija voijjaan pistee poikottiin vaikka on halavemmat hinnat. Mitenkä se tulloo mieleen se juttu mjotta joku makssaa satasen jottei nuapur sua viiskymppistä.

    • Anonyymi

      Puli ukot vain käypi. Humalassa ajaat. Jättäät auton nurkan taakse piiloon. Sitten kahen loutan kanssa suorittaat autolle farmi kävelyn ja eikun rypemään. Joutas männä lopullisesti kiinni. Kirppu tori olis siinä ihan hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe