Mahdollistaako seurakuntasi sinun olla Kristustuumiin jäsen?

Huomaa ettei Kristuksen ruumiin jäsen ole vl-lauma,-päätön lauma! Eikä edes vl-lauma halua olla Jeesuksessa,-vaan se julistaa itse olevansa Jumala. Pöyristyttävä valhe.
He julistavat evankeljumiansa kuin kojootit. Keljumia joka nimeä myöten on valhe!

Ei ,vaan sinä olet jäsen Jeesuksen ruumiissa,-ruumiissa, jonka pää on itse Jeesus! Mutta porton helmoissa olet amputoitu irti Jeesuksesta!

Seurakunta, joka ei ole Kristusruumis on portto ja Porton nimi voi olla Saara, -joka myy rahasta rakkautensa,-kuten on tapahtunutkin!

Ei ,vaan sinä olet jäsen Jeesuksen ruumiissa,-ruumiissa, jonka pää on itse Jeesus!

1Kor. 6:15 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kor. 12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
Ef. 5:30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä

24

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espoon surullisenkuuluisa vl-Raamattupiiri (joka ei ollut Sepon projekti. Hänet oli otettu laadunvarmistajaksi)
      Löysi Jeesuksen ja ihmiset halusivat Hänen ruumiinjäsenikseen.

Ilmianto toi Oulun Saara-äidin pojan tekemään julman amputaation, irrottamaan Jeesuksen omat Saara-äidin helmoihin takaisin. Espoon vellut pakotettiin kieltämään Herransa ja Mestarinsa, kuin Pietari aikanaan:"Ei, en tunne sitä miestä"

• Anonyymi

Kauheaa voiko tämä olla totta

• Anonyymi

Jeesus joutuu leikkaukseen märkivän saalempaiseen vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kauheaa voiko tämä olla totta

Tapahtuneella on monta kokijaa ja todistajaa samalla.
        Espoon vl,t tekivät Raamtunlukusynnin ja sen seurauksena Jeesus synnin.
        Enemmän ei voine enää antaa sielunviholliselle siimaa?

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Mutta älkää piinatko Seppoa tällä enää, hän tuli pyydettynä mukaan laadunvarmistajaksi. Jos Espoon vl,t olisivat hoksanneet pyytää maanvikjelijä, puhujan, niin syytteiltä ja nöyryyttävältä hoitorumbalta olisi vältytty. Puhuja olisi joka väliin huutanut evankeljumia kuin kelju-k-kojootti!

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Mutta älkää piinatko Seppoa tällä enää, hän tuli pyydettynä mukaan laadunvarmistajaksi. Jos Espoon vl,t olisivat hoksanneet pyytää maanvikjelijä, puhujan, niin syytteiltä ja nöyryyttävältä hoitorumbalta olisi vältytty. Puhuja olisi joka väliin huutanut evankeljumia kuin kelju-k-kojootti!

Saaleminpastori purkaa pahaa oloaan.

• Anonyymi

Joko se Seppo on vastannut sinulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Joko se Seppo on vastannut sinulle?

Kipaisepas katsomassa sitä aloitusta!
        Tiesin jo kysyessäni kaiken. Siinä tein virheen, kun nimtin Sepon piirin vetäjäksi, mutta niin SRK,kin katsoi Sepon johtajaksi,

Ehkäpä juuri siksi, pelko Eriseuran synnystä oli niin suurta?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla ole paha olo! Kuis niin?

• Anonyymi kirjoitti:

Vellulla on paha olo, koska hän pelkää koko ajan. Vellu on elämäntapapelkääjä,

KOSKA VELLU ON EPÄUSKOSSA ja luulouskossa!

VELLU ei usko Jeesukseen, ja Jeesuksen kuninkuuteen!

• Anonyymi

Vellulla on paha olo, koska hän pelkää koko ajan. Vellu on elämäntapapelkääjä,

KOSKA VELLU ON EPÄUSKOSSA ja luulouskossa!

VELLU ei usko Jeesukseen, ja Jeesuksen kuninkuuteen!

Mitä vanhempasi sanoo?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vanhempasi sanoo?

Luuletpa poikaseksi minua vielä!

• Anonyymi

Luuletpa poikaseksi minua vielä!

No ei siinä mitään, mutta lienet salemrahjus.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei siinä mitään, mutta lienet salemrahjus.

Aina paranee ☺

• Anonyymi

Saaleminpastori eikö meidän itse kunkin tarvitsee tehdä vain omista synneistämme parannus.
        Hoitaessamme omat asiamme näin maailma paranee.
        Roska pitää ottaa ensin omasta silmästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Saaleminpastori eikö meidän itse kunkin tarvitsee tehdä vain omista synneistämme parannus.
        Hoitaessamme omat asiamme näin maailma paranee.
        Roska pitää ottaa ensin omasta silmästä.

Yleispätevämä kohteliaissuussääntönä ok ja kaikkein vähiten sitä vl,t ovat noudattaneet, tai tarkemmin sanottuna vl-natsiosasto.

Kysymys on paljon suuremmasta asiasta kuin kohteliaisuus ja hienotunteisuus.

Kysymyksessä on vl-eksytys, joka on sielunvihollisen katala ansa.

Voi minua ellen minä tätä tekisi. Apostolitkin olisivat voineet vetää lonkkaa ja sanoa ettei tämä minua hyt hotsita, hoitakaa omat hommanne.

• Anonyymi

Arvon saalemikko, mutta mikä on kristustuumii?

• Arvon utelias, se on kirjoitusvirhe !

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Arvon utelias, se on kirjoitusvirhe !

Joita tämä masiina tekee myös pyytämättä ja yllättäen!

• Anonyymi

Joita tämä masiina tekee myös pyytämättä ja yllättäen!

Ettei vaan demoneilla ole sormensa pelissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tomomi muumi utri pöö

• Anonyymi kirjoitti:

Mietin minkälainen ihminen tuollaisia kommentteja voi lähettää ja skaala on laaja.
        Kaltaisesi tekivät-ja tekevät hoitokokouksista sen kauhnäytelmän mitä ollaan saatu kokea ja kuulla. Minuun ja hengenheimolaisilleni kommenttisi on kärpäsen surinaa, mutta on herkempiä, joille kaltaisesi pedot tekevät todella pahaa.

Todennäköisesti olet onegas ja/tai hänen alter egonsa, karvakaroliina-tai Charlotta.

• Anonyymi

Mietin minkälainen ihminen tuollaisia kommentteja voi lähettää ja skaala on laaja.
        Kaltaisesi tekivät-ja tekevät hoitokokouksista sen kauhnäytelmän mitä ollaan saatu kokea ja kuulla. Minuun ja hengenheimolaisilleni kommenttisi on kärpäsen surinaa, mutta on herkempiä, joille kaltaisesi pedot tekevät todella pahaa.

Todennäköisesti olet onegas ja/tai hänen alter egonsa, karvakaroliina-tai Charlotta.

Sinä ja hengenheimolaiset, demonipesä, nappaavat kärpäset lennosta. Hiljainen surina häipyy eetteriin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      503
      22113
    2. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      155
      2643
    3. IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä

IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut
      Maailman menoa
      37
      1520
    4. Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle

Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist
      Haapavesi
      53
      1467
    5. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      25
      1216
    6. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1190
    7. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      71
      1175
    8. Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!

Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja
      Ähtäri
      35
      1110
    9. HYRYLLÄ KADONNUT

Kuka katosi tänään Hyryllä?
      Hyrynsalmi
      13
      1061
    10. Nyt mä keksin

Alat vaan sitten harmaantuu ja rypistyy tosi nopeesti 🤭
      Ikävä
      44