Mikä pölynimuri kannattaa ostaa?

Anonyymi-ap

Haussa perusvarma imuri kotiin, ei liian kallis mutta tehokas. Kannattaako ottaa johdollinen vai akulla? Onko joku merkki erityisen hyvä tai huono? Kokemuksia ja suosituksia?

18

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku pelastusvarma, IP 67 ja koekastettu johon tulee pian kuin Jeesus.

• Anonyymi

Tuli juuri Mieleen, tuumasi Fingerporin Asko.

• Anonyymi

Just sellanen jonka on lahkopappi siunannut ja kastanut.

• Anonyymi

Joka toimii Pyhällä Hengellä.

• Anonyymi

Vahva suositus: älä tuo tänne kaikkea mitä aivoissa liikkuu. Täällä pitäisi olla järjestys. Vaan ei ole.

• Anonyymi

Meillä on pari Miileä- sekä keskuspölyimuri.
      Halvalla saa vain ongelmaa- ....
      Se kantsii katsoa, että imurin pusseja ja suodattimia on merkissä myytävänä vieläpä kymmenenvuoden jälkeenkin.
      Akkuvehkeitä en suosittele- kestää vain aikansa ja sitten akkusaasteet roskiin, ei hyvä.

Johtojen kanssa voi kyllä vaivata itseään.

• Anonyymi

Siis taloni on kolmessa- kerroksessa. Siksi en viitti yhdellä koneella edetä ja keskusimurikin on jo pari- kolmekymmentävuotta elänyt.... toinen letku siinä on menossa, otin siihen pidemmän letkun, että yltää eri huoneistoihin.
        Mutta, nyt tarvii pientä huoltoa, suodattimen takia. .... Mutta, näkyy kestävän ihmiseniän, sekin härveli..

• Johtoja voi käyttää asfyksian tuottamiseen, parantaa kuulemma imurointikokemusta.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Johtoja voi käyttää asfyksian tuottamiseen, parantaa kuulemma imurointikokemusta.

sinulla taitaa olla ongelmainen mielikuvan ajatus, - ehkä maailman luoma illuusio....

varohan, ettet ota jotain hengiltä, leikkimällä asian äärellä.

tuntuuko he-ma, että pitää jotain puristaa pillistä, että henki ei kulje?

• Anonyymi

Miele on hyvä ja luotettava, pussit sopivat kaikkiin malleihin, uusiin ja vanhoihin. Vähän kallis, mutta kestää ainakin 20 vuotta.

• Anonyymi

Ylihuomenna kokouksessa imuroidaan kuulijoiden rahat.

• Anonyymi

Semmonen, joka ei koko ajan höpise amerikan homoista eikä ole sotahullu.

Muutoin ei ole väliä. Ne välttämättömät vaatimukset.

• Anonyymi

Älkää missään nimessä tilatko Starpod imuria, joka kiinalainen kopio Dyson varsi-imurista. Mielenkiinnosta tilasin ko lelun. Aivan surkea imuteho, vaikka näyttää oikealta imurilta. Täyttä huijausta koko homma.

• Anonyymi

Mulla on ollullioinut vuosikausija Dysonin V11 absolute ekstra pro johtoton varsi-imuri. Oon ollut tyytyvällinen siihen. Imuteho riittävällinen ja johtottomana joka paikallinen nautittavallinen. Muistan tässä sen hetken kun kävin sen kerran hakemassa Gigantista Itäkeskuksen, jonneka olin sen tilallisoinut. Muistan kuinka minua katsottiin kun sankarillisesti kuljetin pakkausta liikkeen sisällä kohti ulkoista ovellista ja siellä sisäkäytävällistä käyskennelles kävin autollein ja siihen sen laitoin ja siitä sitten ajelin himaan. Se oli aikaa ennen maallisen isäin kuolemallisoitumaa. Se oli sitä iloisempaa aikaa siltä osin etä hän eli, mutta tokihan hän on yhtä elävä kuin minäkin täsä ja nyttenkin, mutta en voi enää olla sosijaalinen hänen kanssaan, istua juttelemassa uskon asijoista.

Kyllä, Hän kuoli uskossa Jeesukseen ja se on nyt jo iloni aihe. Kun seisahjuin ruumiinsa vierel , josta henkensä ja sielunsa oli poistunut Jumalan luokse, niin sanoin siltikin siinä ääneelliseen että teen parhaani sen eteen että seuraan sua pelastukseen. Kahtoin maallista isääni, mutta ei hän vastnnut mulle enää mitään, ei ilmekään värähtänyt. En muista itkinkö siinä. Muistan vaan että oli erittäin ahdistava olotila. Oli hirveää olla siinä. Tai missä tahansa muuvallakin. Meni 2v kun aloin saamaan ilollisuutta takaisin ryhtiini ja tärkeintä on se että mulla on ikuisuus faijan kaa siel missä autuus ja Jeesus on. Ainakin se on haaveenallisena.

Suosittelen tätä tai uuvempaa varsi-imuli mallillista, jossa on enemmän tuotekehityksellistä imurillisuuveksellisuuksis.

Selef Urge

• Anonyymi

Hyvin pärjää kun hakee jostain tarjouksesta hiljaisen electroluxin, joka käyttää yleisesti myynnissä olevia s-bag pölypusseja. Paljoakaan yli sadan euron ei kannata mokomaan laittaa.

• Anonyymi

Imurien tehoja leikattiin muutamia vuosia sitten EU:n mahtikäskyllä, joten ostin kirpputorilta vanhanmallisen imurin jossa on 3000 watin teho. Imee melkein matotkin sisäänsä ja huutaa kuin ilmestyskirjan peto. Kyllä lähtee!

• Miksei vain pyytäisi talkoolaista lähiseurakunnasta?! Se tekee työtään ilmaiseksi, ei tarvitse ruokaa tai lepoa ja ylistää alati Jeesusta.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Joko-tai-ajatuksen asemesta voi ajatella sekä-että. Että jos molemmat kiinnostavat esim. syystä että on huoneita paljon, tai erilaisia tilanteita. Itselläni imurin lisäksi harjoja - satunnaisia nopeita pyyhkäisyjä varten, kun ei tarvitse koko lattiaa läpi käydä, vaan paikallisesti jotain pientä osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe