Solid state- Toyota petti taas lupauksensa

Anonyymi-ap

16

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suolessa arvio näköjään muuttuu lupaukseksi.

• Anonyymi

Toyota julkaisi syksyllä tiedotteita, joissa ilmoitti tuotannon alkavan 26-27, nyt sitten taas kertoo uutta aikataulua.

Näinhän se Tojo on toiminut jo ainakin kymmenen vuotta, aina julkaistaan tieto ihan kohta tapahtuvasta tuotannon aloittamisesta...sen jälkeen kohta taas uusi tiedote uudesta "ihan kohta" -ajankohdasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mersullakin on testiautot solid state akuilla jo liikenteessä. Kohta ne löytyvät tuotantoautoistakin.

• Anonyymi

Olisi ehkä kannattanut lukea tuo uutinen kokonaan - ei siis vielä tällä vuosikymmenellä. Mutta tosiaan, sekä Stellantiksella, Mersulla että BMW:llä on testiautot olemassa. Toki heidän akkutekniikkansa ei ole itse kehitettyä.

Hondan testitehdas on pyörinyt nyt muutaman kuukauden, onko kukaan nähnyt mitään uutisia tuloksista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ehkä kannattanut lukea tuo uutinen kokonaan - ei siis vielä tällä vuosikymmenellä. Mutta tosiaan, sekä Stellantiksella, Mersulla että BMW:llä on testiautot olemassa. Toki heidän akkutekniikkansa ei ole itse kehitettyä.

Hondan testitehdas on pyörinyt nyt muutaman kuukauden, onko kukaan nähnyt mitään uutisia tuloksista?

Sekä Mersu että Stellantis käyttävät Factorialin akkuja. Miksi Mersu lupaa 25 % parannuksen rangeen mutta Stellantis 50 %:n? Antaako Factorial noille eri akut? Mersu testaa niitä EQS:ssä, Stellantis Dodgessa. Sitä en ihan ymmärrä, kun nuo ovat litium-polymeeriakkuja, että mikä niissä on erilaista kuin vaikka vanhoissa Nokialaisissa puhelimissa? Toki noissa on litiummetallianodi.

• Anonyymi

Helppo lupailla tavisakuille miljoonan kilometrin akkuturvaa, vaikka tietää ettei kukaan aja 10 vuodessa yli 300 tkm.

• Anonyymi

Toyota on lupaillut sitä solid state akkua jo niin kauan, ettei sitä voi sanoa edes hyväksi vitsiksi. Kannattaisi tehdä ensin ja sitten vasta alkaa lupailla.

• Anonyymi

Ne piti olla jo 2020-22 autoissa ja useita omia malleja myynnissä, aika paljon meni pieleen.

• Anonyymi

Tokion 2020 olympialaisiinhan niitä hehkutettiin julkaistavaksi. No, ehkä sitten seuraavissa.

• Anonyymi

Hyvää kannattaisi odottaa mutta tyhjää ei.

• Anonyymi

Se asia missä Toyota on hyvä ja rohkea, on lupaukset jotka eivät toteudu juuri koskaan.

• Anonyymi

Solid state akut ovat niin kalliita valmistaa, jos edes tullevat valmiiksi, ettei niillä ole mitään jakoa sähköautojen hintakilpailussa pitkään aikaan.

• Anonyymi

Kyllä akku sen Tojon eliniän kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä akku sen Tojon eliniän kestää.

Tojon moottorillekin 500 tkm on kuulemma vasta sisäänajo mutta kori mätänee jo 300 tkm kohdalla.

• Anonyymi

Solid state akku ei kestä vieläkään montaa pikalatausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe