Ja opettele muutkin liikennesäännöt. Hävettää olla bemarikuski kun tollaset perseilee.
BPP-xxx BMW: luuri pois kun ajat ja vilkku käyttöön
4
336
Vastaukset
- Anonyymi
perus bemaristi. entäs tää eskonkujalla asuva taksikuski. taitaa siivilissä ajella kans bemarilla ja ei oo elämänsä aikana tainnu löytää kättänsä vilkkuviikselle..
- Anonyymi
Haapavetelät juntit ei osaa niinkään yksinkertaisia sääntöjä, kuin miten ajetaan tasa-arvoisessa risteyksessä.
- Anonyymi
Kun tulen tata arvoiseen risteykseen katson oikealle. Pari kertaa vasemmalle ja vielä oikealle ennen kuun lähden risteystä ylittämään!
- Anonyymi
Eikös tää haapavesi oo jo melkeen ku autobahn kun kattoo varsinkin noita saksalaismerkkejä, penari ja audi etupäässä edustettuna kuskit vailla tietoakaan nopeusrajoituksista tai liikennesäännöistä. vilkkua ei käytetä ja kylän läpi pommitetaan 70-80 nopeutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628