Turku VARO !!! Naantalilaineñ osittaja Arttu Laaksonen on puolueellinen.Minulla olisi koti mennyt pakkohuutokauppaan,vaikka olin koko ajan sanonut että ostan sen.Onneksi soitin asianajajalle,joka neuvoi minua vaihtamaan osittajan,tämä Arttu ei ollut minuun yhteydessä kertaakaan ja olisi koti lähtenyt,hän ajoi toisen osapuolen toivomaa pakkohuutohauppaa,minulta ei kysytty tarjousta vaan tehtiin toisen osapuolen toiveiden mukaan kaikki.
Älkää ikinä ottako ainakaan exän ensimmäisenä ehdottamaa osittajaa,varsinkin jos ex on eroottinen hieroja.Niillä on niin sanotusti palloista puristusote,joka voi pahimmillaan johtaa kodin menetykseen
Mielestäni pahinta on kaksinaamainen virkamies,ja osittajalla on iso valta asioissa
Olkaa tarkkoja ja varokaa Arttu Laaksosta,hän oli viemässä kotiani pakkohuutoon vaikka ilmoitin että olen ostamassa,saan fyrkat lainaksi,en ole myymässä.Noin kiero tyyppi päättämässä toisten kotien kohtalosta ei kyllä ole hyvä juttu
Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia osittajista?
T ei ikinä ilman asianajajaa minnekään
Asunnon ositus
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kieroja tyyppejä on kaikkialla. Myös asianajaja voi olla kiero huijari, joten niidenkin kanssa pitää olla tarkkana.
- Anonyymi
Jep,juuri tällaisten takia kañnattaa aina ottaa asianajaja alusta asti mukaan,müuten voi köydä niin että oikeus ei taphdukaan,ja pahinta on jos sattuu olemaan puolueellinen osittaja,ilman asianajajaa oikeus voi häviätä ja valhe voi voittaa.
Älkää säästäkö asianajajassa,muuten voi talo mennä,vaikka ei kuuluisikaan.
Jos joku osittaja paljastuu puolueelliseksi,kannattaa tehdä ilmoitus,että kukaan ei joudu oikeusmurhañ uhriksi
Kenkää heti tuollaiselle osittajalle,joka ei ota momempia osapuolia huomioon tasapuolisesti.Lain edustajañ jos jonkun pitää olla rehellinen ja oikeudenmukainen
Mutta me olemme vain ihmisiä,siksi kannattaa epäillä ja jos vähänkin epäily puolueellisuudesta herää,on kaikilla oikeus vaatia uutta osittajaa
Onhan osittajalla todella paljon valtaa,jopa käräjien päätöksiin,että epärehellinen sellainen on pahempi kuin rehellinen rosvo
T yksi vain,jolla myös kokemusta huonoista osittajista- Anonyymi
Asianajaja ei ole takuu rehellisyydestä. Moni asianajaja on ammattirikollinen, joka tietää miten ei jää kiinni rikoksistaan.
- Anonyymi
Mikään ei ole raadollisempaa kuin epärehellinen oikeuden edustaja.
Tarkkana kuñ on omasta kodista kyse
Tuollaiset Arttu Laaksoset pitäisi kenkiä ulos oikeuskaitoksesta heti,jos on perusteita.Ei yhdellä ihmisellä saa olla valtaa niin paljon kuin osittajalla,jos ei ole rehellineñ oikeuden edustaja.
Onhan se järkyttävää kun odottaa hintapyyntiä talosta niiñ tuleekin pakkomyynti illoitus,johon itse ei voi edes tarjota etuosto-oikeuden mukaan,vaikka olisi kaíkki remontit maksanut,tehnyt ja koko hela hoito,ja yhtäkkiä on kissojeñ ja koirañ kanssa ilman asuntoa,eikä kukaan edes varoittanut,odotat edelleen että millä hinnalla voi ostaa exältä,ja lopussa et omista mitään muuta kuin pilkkahiñnalla exän rikkkaan sukulaisen tai vastaavañ halvalla ostaman talon,sinun kotisi jonka itse rakensit.
Syy:puolueellineñ osittaja joka jätti kertomatta tärkeimmät ja kertoi silleen,että olet ilmañ kotia yhtäkkiä
Ottakaa alusta asti asianajaja mukaan,silloin ei tuollaista tapahdu,ehkä - Anonyymi
Ei osittaja eli pesänjakaja tee pakkohuutokauppoja eikä määrää niitä. Ulosottomies voi pakkohuutokaupata asunnon, mutta vain viimeksi kun muuta mitattavaa ei enää ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767