Ihan oikeesti muhun rakastunut ❤️ mut miten sä oot pystynyt tähän jos sä samassa tilanteessa? Eikö se tiedä mitään tai epäile mitään
Taidat sä olla
13
311
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan olla ❤️ Ei se tiedä eikä epäile. Luottaa minuun. Entä se sun sitten?
- Anonyymi
Tämä miehelle, kun en edes tiedä onko varattu vai ei.
- Anonyymi
Tietää ja ei luota
- Anonyymi
Ethän se edes nuku kunnolla. Vaikken kyllä mäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän se edes nuku kunnolla. Vaikken kyllä mäkään
🩷❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷❤️
Toki paremmin ku sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki paremmin ku sä
No niinpä.mä nukun päivällä kunnon päikkärit ja sit herään sit aamuyöstä🩷❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä.mä nukun päivällä kunnon päikkärit ja sit herään sit aamuyöstä🩷❤️
Ei vaan et meinaa saada unta kovin aikaisten ja nukahdat jossain vaiheessa mut melko uneton sä olet ollut jo pitkään
- Anonyymi
No en ole,eikä toisella ole mitään tietämistä,eli ei tarvitse epäillä mitään
- Anonyymi
Ei tietenkään...hölmö on..
- Anonyymi
Ei ole ketään toista, kuin sä vaan 🩶
- Anonyymi
ei meillä ole mitään
- Anonyymi
Sulle kerroinkin (miehelle) että kerroin jo (sinusta) minun kiinnostuksestani. Kerroin sen mitä oli alkuun, ettei ollut molemminpuolista. Lupasin ilmottaa jos asia muuttuu.
Tietää ja huomannut että oon poissaoleva etäinen eikä meillä mitään ole ( vain velvollisuus ja arjen asiat ) yksinkertaisesti kun olen ihastunut / rakastunut sinuun ❤️
Olennaista olisi tietää onko sinulla tunteita mua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110