Ja veljet, kun minä tulin teidän luoksenne, ei se ollut suurissa puheissa, enkä viisaudenkaan kautta teille
evankelioinut sitä Jumalan salaisuutta,
Enkä tuominnut sieluani teidän keskuudessanne, niin kuin en tietäisi mitään, paitsi Jeshuan, Messiaan,
sekä hänet ristiinnaulittuna.
1 kor 2:1-2
11
118
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun väännät hebreaa niin korintto on kuitenkin Kreikassa .
- Anonyymi
Selittäkää tämä
Aramea
Joh 19:27
Ja hän sanoi sille oppilaalle, ”katso, sinun äitisi!” Ja siitä hetkestä oppilas oli hänen poikansa, hänen luonaan.
Biblia 1642
Sijtte sanoi hän Opetuslapselle: cadzo sinun Äitiäs. Ja sijtä hetkest otti Opetuslapsi hänen tygöns. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittäkää tämä
Aramea
Joh 19:27
Ja hän sanoi sille oppilaalle, ”katso, sinun äitisi!” Ja siitä hetkestä oppilas oli hänen poikansa, hänen luonaan.
Biblia 1642
Sijtte sanoi hän Opetuslapselle: cadzo sinun Äitiäs. Ja sijtä hetkest otti Opetuslapsi hänen tygöns.Ja hänen oli nälkä, ja hän tahtoi syödä, ja kun sitä oltiin ostamassa hänelle, lankesi hänen päälleen
ihmeellinen asia.
Ja hän näki taivasten avautuvan, ja yksi vaate, neljästä kulmasta sidottu, ja suuren kankaan
kaltainen, ja se laski taivaista maan päälle.
Ja siinä oli niitä kaikkia nelijalkaisia olentoja ja maan matelijoita ja taivasten lintuja.
Ja hänelle tuli ääni, joka sanoi, ”Shimeon, nouse, teurasta ja syö!”
Ja Shimeon sanoi, ”ei suinkaan, herrani, sillä en minä ole milloinkaan syönyt mitään saastaista ja
virheellistä!”
Ja taas, toisen kerran oli se ääni häntä kohtaan, ”niitä, jotka Jumala puhdisti, sinä et saa
saastaiseksi”.
Mutta tämä tapahtui kolme kertaa, ja se vaate kohotettiin taivaisiin.
Ja kun Shimeon ihmetteli sielussaan, että mikä oli se näky, jonka hän näki, saapuivat nämä miehet,
jotka olivat Korneliuksen lähettämät, ja he kysyivät siitä hänen kodistaan, jossa Shimeon asui, ja he
tulivat, ja seisoivat pihan portilla.
Ja he olivat siellä seisomassa, ja kysyivät, että asuuko tässä Shimeon, jota kutsutaan ”Keefa”.
Ja kun Shimeon mietti sitä näkyä, henki sanoi hänelle, ”katso, ne kolme miestä kysyvät sinua”.
Nouse, mene alas ja mene heidän kanssaan, ajatustesi jakaantumatta, koska minä olen heidät
lähettänyt.
Ja seuraavana päivänä he menivät Kesareaan. Mutta Kornelius oli odottamassa heitä, kun sinne
kokoontui koko hänen perheensä, ja myös ne rakkaat ystävät, joita hänellä oli.
Ja kun Shimeon meni sisään, kohtasi hän Korneliuksen, ja hän lankesi kumartamaan hänen
jalkoihinsa.
Ja Shimeon nosti hänet ja sanoi hänelle, ”nouse, minäkin olen ihminen!”
Ja hänen puhuessaan hänen kanssaan, hän meni sisään, ja havaitsi, että sinne oli tullut monia.
Ja hän sanoi heille, ”te tiedätte, ette juutalaiselle miehelle ole sallittua liittyä vieraisiin ihmisiin, joka ei
ole hänen sukukuntaansa, ja Jumala osoitti minulle, etten sano ihmisestä, että ’epäpuhdas’ tai
’saastainen’”.
Teidän kreikkanne
Ilm 22:11 Joca paha on/ hän olcon paha/ ja joca saastainen on/ hän olcon saastainen: Mutta joca wanhurscas on/ hän olcon wielä hurscambi/ ja joca pyhä on/ hän olcon wielä pyhä.
Vs
Ja paha tehköön enemmän pahaa, ja tyhmä tyhmyyttä, ja vanhurskas vanhurskautta, ja pyhät pyhitetään.
Teidän juutalainen pappi kosonen saarnaa ryllä saastainen tulkoon vielä saastaiseksi oo kiva kuunnella tollasia juttuja ja sika maistuu plus muut neli jalkaiset olennot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänen oli nälkä, ja hän tahtoi syödä, ja kun sitä oltiin ostamassa hänelle, lankesi hänen päälleen
ihmeellinen asia.
Ja hän näki taivasten avautuvan, ja yksi vaate, neljästä kulmasta sidottu, ja suuren kankaan
Ja siinä oli niitä kaikkia nelijalkaisia olentoja ja maan matelijoita ja taivasten lintuja.
Ja Shimeon sanoi, ”ei suinkaan, herrani, sillä en minä ole milloinkaan syönyt mitään saastaista ja
virheellistä!”
Ja taas, toisen kerran oli se ääni häntä kohtaan, ”niitä, jotka Jumala puhdisti, sinä et saa
saastaiseksi”.
Ja kun Shimeon ihmetteli sielussaan, että mikä oli se näky, jonka hän näki, saapuivat nämä miehet,
jotka olivat Korneliuksen lähettämät, ja he kysyivät siitä hänen kodistaan, jossa Shimeon asui, ja he
Ja he olivat siellä seisomassa, ja kysyivät, että asuuko tässä Shimeon, jota kutsutaan ”Keefa”.
Ja kun Shimeon mietti sitä näkyä, henki sanoi hänelle, ”katso, ne kolme miestä kysyvät sinua”.
Nouse, mene alas ja mene heidän kanssaan, ajatustesi jakaantumatta, koska minä olen heidät
lähettänyt.
Ja seuraavana päivänä he menivät Kesareaan. Mutta Kornelius oli odottamassa heitä, kun sinne
Ja kun Shimeon meni sisään, kohtasi hän Korneliuksen, ja hän lankesi kumartamaan hänen
jalkoihinsa.
Ja hänen puhuessaan hänen kanssaan, hän meni sisään, ja havaitsi, että sinne oli tullut monia.
Ja hän sanoi heille, ”te tiedätte, ette juutalaiselle miehelle ole sallittua liittyä vieraisiin ihmisiin, joka ei
ole hänen sukukuntaansa, ja Jumala osoitti minulle, etten sano ihmisestä, että ’epäpuhdas’ tai
’saastainen’”.
Teidän kreikkanne
Ilm 22:11 Joca paha on/ hän olcon paha/ ja joca saastainen on/ hän olcon saastainen: Mutta joca wanhurscas on/ hän olcon wielä hurscambi/ ja joca pyhä on/ hän olcon wielä pyhä.
Vs
Ja paha tehköön enemmän pahaa, ja tyhmä tyhmyyttä, ja vanhurskas vanhurskautta, ja pyhät pyhitetään.
Teidän juutalainen pappi kosonen saarnaa ryllä saastainen tulkoon vielä saastaiseksi oo kiva kuunnella tollasia juttuja ja sika maistuu plus muut neli jalkaiset olennotpapin helmat liehuen marssii saarnaamaan omia pitänyt arvata et mitään hyvää sieltä ei odoteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
papin helmat liehuen marssii saarnaamaan omia pitänyt arvata et mitään hyvää sieltä ei odoteta
huutaakohan seuraavaksi lestadiolaisuuden pappi saastainen perkele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hänen oli nälkä, ja hän tahtoi syödä, ja kun sitä oltiin ostamassa hänelle, lankesi hänen päälleen
ihmeellinen asia.
virheellistä!”
saastaiseksi”.
lähettänyt.
jalkoihinsa.
’saastainen’”.
Teidän kreikkanne
Vs
Teidän juutalainen pappi kosonen saarnaa ryllä saastainen tulkoon vielä saastaiseksi oo kiva kuunnella tollasia juttuja ja sika maistuu plus muut neli jalkaiset olennotsoti nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
soti nyt
Parantakaa sairaat ja puhdistakaa spitaliset, ja ajakaa pois demonit. Ilmaiseksi te olette saaneet,
ilmaiseksi antakaa.
Joku puhuja selitti kutakuinkin ei se jumala sua parantelemaan taputan sua olalle tässä se näkee lestadiolaisten puhujien henkisen moraalin odotetaan jotakin ihmettä ei tehdä mitään ja luullaan et jumala tekee jotakin ja sekin sitten tehdään tyhjäksi kuole pois kuin ei olisi uskoa lainkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parantakaa sairaat ja puhdistakaa spitaliset, ja ajakaa pois demonit. Ilmaiseksi te olette saaneet,
ilmaiseksi antakaa.
Joku puhuja selitti kutakuinkin ei se jumala sua parantelemaan taputan sua olalle tässä se näkee lestadiolaisten puhujien henkisen moraalin odotetaan jotakin ihmettä ei tehdä mitään ja luullaan et jumala tekee jotakin ja sekin sitten tehdään tyhjäksi kuole pois kuin ei olisi uskoa lainkaanonly in oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
only in oulu
666 yhdistys kyllähän sen näki korona aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
666 yhdistys kyllähän sen näki korona aikana
sen sijaan hyökätään kuulijoita vastaan kylvämällä epä toivoa
- Anonyymi
Paavali ei julistanut mitään tutkielmaa Toorasta, vaan Kristusta Hengen voimassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172