Suunnitelma mitä tehtäisiin? Etkö haluaisi edes hetken läheisyyttä
Olisiko IRL joku
28
543
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdään vaan. Tiedät kyllä mitä tehdä.😘
- Anonyymi
En todellakaan tiedä ja nyt kun tuli tämä tieto varatuista niin en kyllä tiedä mitä enää uskaltaa
- Anonyymi
Joo, käy se mulle, kunhan se sit myös riittää.
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Haluaa käyttää sua vaan panopuuna, kandee varoo
- Anonyymi
Ei kiitos. Yritän tappaa nämä tunteet keinolla millä hyvänsä jollain aikavälillä, koska olen jo nyt kärsinyt henkisesti todella paljon tän yksipuolisuuden johdosta.
- Anonyymi
Harmi, olet lämmitellyt niin paljon että käyn ihan kuumana.
- Anonyymi
Tiedän rakas että olet kärsinyt. Niin minäkin 🥺
- Anonyymi
kenenkään palstalaisen kanssa en harrasta mitään
- Anonyymi
Haluaisin ❤️💞
- Anonyymi
Suoraan sänkyyn?🩶❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraan sänkyyn?🩶❤️
No sinnepä juurikin🩷🩵🤍
- Anonyymi
Olen hyväksynyt etten sitä varmaankaan saa.
- Anonyymi
Toivon, ettei hän kehtaa ehdottaa edes täällä mulle jotain pikapanoa tai yhdenyönsuhdetta. Mä oon kyllä aika paljon sellaisen yläpuolella.
n- Anonyymi
Hänelle sivusta: et kai sellasta minusta oikeasti uskoisi? Kukaan naista arvostava ei sellaista ehdottelisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle sivusta: et kai sellasta minusta oikeasti uskoisi? Kukaan naista arvostava ei sellaista ehdottelisi!
En hetkeäkään usko että kaivattuni sellaista ehdottelisi. Tunnen häntä ainakin tuon verran.
Sivusta.
- Anonyymi
Hetken läheisyys ei riitä (kuten en minäkään riittänyt yhteydessä olemiseen).
- Anonyymi
Miten et riittänyt?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Mä olisin kyl ihan valmis johonkin suunnitelmaan, johon liittyis minä ja sinä.
- Anonyymi
Jos mies kysyis multa niin sanon nyt suoraan että kysy jos rohkenet soitolla tai viestillä IRL
- Anonyymi
Kukakohan mies?
- Anonyymi
Voisit ihana aloittaa sillä, että hyväksyisit FB kamu pyyntöni.
- Anonyymi
Ei ainakaan mennä naimisiin.
- Anonyymi
Haluaisin koskea ja tulla kosketetuksi, mut miten siihen päästään.
- Anonyymi
Ihan töitä aattelin .
- Anonyymi
Ei enää. Mulla oli suunnitelma, jossa hän olisi kuullut minulta yhdessä lauseessa mitä tunnen ja ajattelen. Sen jälkeen olisin jättänyt hänet tarvittaessa loppuelämäksi miettimään asiaa.
No se ei toteudu. Se harmittaa varmaan vielä pitkälle tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3272489Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161890Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel711845- 1011474
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2241461Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861190Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1441063Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1761027TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201020Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601013