Jolle rakkautesi ei täysin riitä?
Millainen hän on
26
424
Vastaukset
- Anonyymi
kuulemma ’tyttöjä’ riittää haha
- Anonyymi
Hän on yksin.
- Anonyymi
Hän on huonojen suhteiden haavoittama, herkkä nainen.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat
- Anonyymi
Niitä joutuu rakastamaan ja ymmärtämään tuplasti enemmän.sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Tuohan on ihan selvästi sanottu. Miten et voi ymmärtää tuota???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä joudut yrittämällä yrittää rakastaa ja ymmärtää, niin on varmaan sanomatta selvää ettei hän ole sinulle oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä joudut yrittämällä yrittää rakastaa ja ymmärtää, niin on varmaan sanomatta selvää ettei hän ole sinulle oikea.
Rakastaa ja koittaa ymmärtää, ei se väkinäistä ole, vaatii vaan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellä sydämellä rakastamisen on riitettävä, ei siitä voi enää tuplata.
- Anonyymi
Sellainen olen, sydän silti täynnä pursuavaa elämäniloa, rakkautta ja valoa mutta se on usein liikaa.
- Anonyymi
Kyllä se riittäis, jos mies olis halunnu tutustua. Mut ei maha.
- Anonyymi
Jos olisikin ollut jotenkin enemmän luonnollista eikä niin paljoa hyväksikäytön meininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisikin ollut jotenkin enemmän luonnollista eikä niin paljoa hyväksikäytön meininkiä.
Okei.
- Anonyymi
Mikään ei ole pääkopassa muuttunut, sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole pääkopassa muuttunut, sivusta
Penni ajatuksistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penni ajatuksistasi?
Jos hän olisi halunnut tutustua muualla niin varmaan tutustuttais muualla. Kuinka väärässä olinkaan.
- Anonyymi
Ei voi tietää riittääkö rakkauteni vai ei. Ei hän ole kokenut sitä.
- Anonyymi
Oletko koittanut rakastaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koittanut rakastaa?
En ole saanut siihen mahdollisuutta.
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Olen liian ujo että edes tietäisin kunnolla.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
En oikein tunne häntä, huomaan.
- Anonyymi
Aika vaikea on tuntea, jos ei edes yritä tutustua. Palstamonologin perusteella ei voi oppia tuntemaan. Liian monta väliintulijaa.
- Anonyymi
Ryhmään turhaan riitaan päättyi kaikki lopulta. Eipä sen jälkeen kovin yhteyttä ole pitänyt mut joo kai se ei ollut vielä aika muuttua....
- Anonyymi
Suomalainen mies. Itse olen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734776
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201212Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451002Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32957Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13813Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16751Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680