APUA KIITOS!
Kyseessä 50cc vm2020 fantic mopo.
Syksyllä loppu kesken ajon tuorevoitelu öljy säiliöstä. Sen seurauksena tuli uusi pytty ja mäntä. Mopolla voi normaalisti sisään ajaa kunnes noin 10km kohdalla yhtäkkiä hyvin nopealla temmolla hyytyy/sammuu kun seinään. Sen jälkeen lähtee normaalisti käyntiin. Sen jälkeen kun ajaa 2km niin sama tapahtuu uudelleen ja niin edelleen. MIKÄ MÄTTÄÄ? Vaikuttaa(en ole sata varma) että kone kävisi hyvin lämpimänä/normaalia lämpimänä, en ole 100 varma. Onko jollain joskus käynyt näin ja mikä voi olla vikana? Järki alkaa pikkuhiljaa mennä...
Fantic motor, vika
6
557
Vastaukset
- Anonyymi
mulla oli kerran kiinan poika koneistanu sylinterin hiukan liian tiukaksi ja se teki just tota samaa kun sulla.
- Anonyymi
morjes! kerrotko miten sait vian pois! kiitos älyttömästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
morjes! kerrotko miten sait vian pois! kiitos älyttömästi
palautin sen tiukan sylinterin ja männän myyjälle ja ostin uuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
palautin sen tiukan sylinterin ja männän myyjälle ja ostin uuden.
elikkäs mäntä ja sylinteri oli liian pieniä/mäntä ei kunnolla sopinut sylinteriin kun oli kokoa liian iso? Toisin sanoen mäntä ja sylinteri ei sopinut yhteen... Tuhannet kiitokset jos vielä viitsit vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elikkäs mäntä ja sylinteri oli liian pieniä/mäntä ei kunnolla sopinut sylinteriin kun oli kokoa liian iso? Toisin sanoen mäntä ja sylinteri ei sopinut yhteen... Tuhannet kiitokset jos vielä viitsit vastaa.
oisko kertoa myös männän/sylinterin kokoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
männän välys sylinteriin ei ollut kun 0.02mm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841