Menin silti ihastumaan. Aijai ja oivoi.
Hän on lääkärini
18
293
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu käynyt. On justiinkin oivoi, koska mitäs tuossa voi tehdä, että häneen pääsisi tutustumaan jotenkin muutenkin.
- Anonyymi
Se on oivoi. Kiva kuulla että kohtalotovereita. Voi niitä hänen ruskeita silmiään.
- Anonyymi
Ei saisi, hoitosuhde kärsii, jos liikaa ihastuu? Sivusta, ymmärrän, että kiusauksia voi tulla?
- Anonyymi
Aijjaijaijai. Ja nyt sitten ramppaat lääkärissä alvariinsa?
- Anonyymi
No voi ittu!
- Anonyymi
Hän nainen oli opettajani ja menin rakastumaan. Oi voi. Jäin usein jälki-istuntoon ja hän oli ankara. Löi karttakepillä sormille. Mutta aina tein pahuuksia lisää,että saisin jälkkäriä🙉
- Anonyymi
Tää oli aika hauska.
- Anonyymi
Hän opettaja oli vanhempi nainen. Tiesin, että hänellä oli sukkanauhaliivit. Ne kuulsivat hameen läpi. Hän oli aina vihainen, kun katselin hänen paitaansa, joista näkyi rintaliivit läpi. Hän ei koskaan ollut tyytyväinen suorituksiini, vaan hymyili halveksivasti. Kun hän istui pulpetilleni, tunsin hänen vaginansa tuoksun. Hän oli hyvin hyvin vihainen ja tyytymätön, kun en saanut mitään aikaiseksi. Halusin rankaisua, koska olin ollut hyvin tuhma poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän opettaja oli vanhempi nainen. Tiesin, että hänellä oli sukkanauhaliivit. Ne kuulsivat hameen läpi. Hän oli aina vihainen, kun katselin hänen paitaansa, joista näkyi rintaliivit läpi. Hän ei koskaan ollut tyytyväinen suorituksiini, vaan hymyili halveksivasti. Kun hän istui pulpetilleni, tunsin hänen vaginansa tuoksun. Hän oli hyvin hyvin vihainen ja tyytymätön, kun en saanut mitään aikaiseksi. Halusin rankaisua, koska olin ollut hyvin tuhma poika.
🖤🖤🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivoja varmaan nuo muistelot opettajastasi siellä regina-lehdessä. Melkein voisin tunnistaa itseni jos olisin opettaja. Onnekseni en ole.
Kannattaa tuhman pojan ehkä haistella välillä ihan raitista ilmaa tuon kaiken muun ohella.
Ja se riippuvuus rankaisuuden tarpeesta?
Terapia tai joku muu hoito? Saattaa auttaa tai sitten ei... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivoja varmaan nuo muistelot opettajastasi siellä regina-lehdessä. Melkein voisin tunnistaa itseni jos olisin opettaja. Onnekseni en ole.
Kannattaa tuhman pojan ehkä haistella välillä ihan raitista ilmaa tuon kaiken muun ohella.
Ja se riippuvuus rankaisuuden tarpeesta?
Terapia tai joku muu hoito? Saattaa auttaa tai sitten ei...Jos olikin naisopettajan unelmia?🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olikin naisopettajan unelmia?🤭
Taitaa olla pennun ihan omia 🤭
- Anonyymi
Ei siinä mitään pahaa kunhan pidät omana tietonasi🤷♀️
- Anonyymi
Huijui kui varattu on hän aijai.
- Anonyymi
Nämä nuoret,kun kokee lekurit sun muut turvallisiksi js ihastuu vaikka ei oikeasti ihastuisi. Ja nämä lekurit sun muut sitä hyväksukäyttää. Nämä akkansa jättämät jämät.🤷♀️
- Anonyymi
Ohi meni.
- Anonyymi
Oletteko pari ja asutte yhdessä.
- Anonyymi
Minäkin ihastuin mun terapeuttiin/psykologiin 😞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 734806
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361868- 2181490
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201222Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451002Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32967Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo13823Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16761Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680