Jos asioisin työpaikallasi.
Katsoisimmeko taas suoraan silmiin
30
771
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan me
- Anonyymi
Ainahan me. Sivusta
Mä yleensä katson ihmisiä silmiin.
- Anonyymi
Minä katson aina ja tuntemattomatkin tervehtii, kun eivät muutakaan keksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä katson aina ja tuntemattomatkin tervehtii, kun eivät muutakaan keksi.
Niin minuakin, koska olen tietyssä roolissa töissä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin minuakin, koska olen tietyssä roolissa töissä.
Missä kaupassa susi oot töissä? Että voin tulla kattoo sua silmiin?
- Anonyymi
Räpsyttelisitkö pitkiä silmäripsiäsi?
- Anonyymi
Jos otat minuun yhteyttä suoraan ennen saapumistasi.
- Anonyymi
Jokos antaisit luvan tulla luoksesi?
- Anonyymi
keitän tsufeet jos haluat voin sitten katsoa sua lähemminkin mikäli olisit hän
- Anonyymi
Kenen luona asioit? Kaupan kassan.
- Anonyymi
No asiointiahan sekin on.
- Anonyymi
Mielellään kyllä. Pitäisi vaan tietää, koska siellä olet, koska en aina ole ns.tavattavissa siinä missä olisit. Katseesi on jäänyt mieleen..
- Anonyymi
Kävin työpaikallasi viime viikolla, mutta ei valitettavasti nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin työpaikallasi viime viikolla, mutta ei valitettavasti nähty.
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Tuu huomenna 😍
- Anonyymi
Todennäköisesti tulen vasta sunnuntaina, enkä sano muuta kuin "kiitos".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti tulen vasta sunnuntaina, enkä sano muuta kuin "kiitos".
Eipä siellä näkynyt olevan ketään. Noh leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi
En tiedä miten eksyisit työpaikalleni mutta varmaan kyllä, sillä muistan sen kun aina vahingossa katse hakeutui silmiisi 🥰
- Anonyymi
Nyt voisin taas katsoa suoraan silmiin, kun viha ehkä on laantunut. Pitäisi vain tietää, onko siihen aihetta. Ilmoita itsestäsi.
- Anonyymi
Ainahan me katsotaan
- Anonyymi
Ainahan me. Sivusta
- Anonyymi
Kyllä 😍
- Anonyymi
Tietenkin katsomme jos et välttele katsettani . Odotan niin sitä hetkeä, että näemme. Harmi että halusit tähän väliin tällaisen pitkän tauon, joka tuntuu pilaavan kaiken. Aavistin että niin voi käydä.
- Anonyymi
Mies, terassi rantsulla on auki. Valitettavasti ei voida nähdä siellä töiden jälkeen, kun menee näin keväällä aikaisin kiinni.
- Anonyymi
Katsotaan vaan, jollei ujous iske minuun.
- Anonyymi
Et ollut töissä et.
- Anonyymi
Ihanaa M naista katselen mieluusti silmiin ja voin myös iskeä silmää hänelle koska hän on todella mieleeni.
- Anonyymi
Häntä katsoisin mielelläni, hän on hyvin kaunis. Mutta tietysti luvan kanssa, ettei hän ahdistu tai tunne itseään ahdistelluksi.
https://www.youtube.com/watch?v=sNkZq2ZVDug
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514394Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811564Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371478GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541459- 831352
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381339- 671288
- 681111
- 591046
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39992